Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd valt het me vies tegen op de server van .Peter, sinds het wachtwoord eraf is wordt het overspoeld met cheaters en cruise-verneukers. :( :(

De midd-nightcruise van vanavonf werd tot 2x toe verneukt en onmogelijk gemaakt, miniguns all-over the place. Speed-cheat, auto-flipover voor je wagen... ;(

Je kan nu twee dingen doen...in je handjes klappen dat we meer mensen hebben op de server...of een pass. erop smijten en die ***-cheaters dus weigeren 9 van de 10 keer.

Uiteindelijk ben ik maar weggegaan... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Zo dat was weer een leuke cruise met veel mensen:

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_6b3cb894210df8af819df8088222219anightcruise.png

Owja......de chicks @ ship O+

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_c45cb519af4b2abcc7cb9ab326d2df8cchickship.png

[ Voor 0% gewijzigd door Motabeatz op 26-08-2006 00:46 . Reden: typefout ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1z13
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
SniperGuy schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:28:
Ok echt heel gaaf dat MP _/-\o_
Ik zie mensen bij elkaar in de auto/helicopter stappen maar mij lukt het niet om met z'n 2e in 1 voertuig te stappen. Hoe kan je toch voor elkaar krijgen?

En ik heb het volgende probleem:

[afbeelding]

Spel zelf is scherp en goed alleen de tekst is f*cked up en niet te lezen. Aller laatste Nvidia drivers zijn geinstalleerd (WHQL certifies) even als een schone instal van GTA SA, DirectX 9.0c en SA-MP
Dit moet je in de 3d-instellingen van de kaart(drivers) instellen. IK heb zelf een ati-kaart dus ik kan je niet precies helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog een pica van de BIKINI SQUAD!! Maar dan wel op:

http://forum.sa-mp.nl/index.php?topic=21.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Het lijkt me dan handig dat dit hele topic "verhuisd" naar http://forum.sa-mp.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:36:
De laatste tijd valt het me vies tegen op de server van .Peter, sinds het wachtwoord eraf is wordt het overspoeld met cheaters en cruise-verneukers. :( :(

De midd-nightcruise van vanavonf werd tot 2x toe verneukt en onmogelijk gemaakt, miniguns all-over the place. Speed-cheat, auto-flipover voor je wagen... ;(

Je kan nu twee dingen doen...in je handjes klappen dat we meer mensen hebben op de server...of een pass. erop smijten en die ***-cheaters dus weigeren 9 van de 10 keer.

AMEN _/-\o_

heb er zelf ook veel last van de laatste tijd, zou het ook beter vinden als er weer een pass op zat.

kon zien dat de admins een paar dagen geleden erg trots waren, er waren 60 players, wat ook leuk is...

maar niet als de helft daarvan, cheaters, lamers, of weet ik veel wat zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
You broke my boob. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tasjesdief schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:20:
[...]

Ik word nooit boos :)
Ik heb er alleen maar om gelachen en helemaal om kip die mij koste wat het kost dood wilde hebben maar telkens maar niet luke en toen ik hem maar op het eind ff neerknalde waarna fixer mij afschoot.
Dat was idd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021

Ik ben gedwongen weggegaan. Met een ban dus |:( Ik vloog mijn vliegtuigje over het vliegveld de hele tijd. Toen vloog ik over de auto's en knalde tegen een paal achter het vliegveld. Weet niet of er auto's kapot zijn gegaan? Lijkt me niet. Maar dit was dus mijn multiplayer leventje; andere servers zijn toch saai. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23

Of een password erop zetten op een bepaalde tijden. Bijvoorbeeld vanaf 22.00 uur. Ik noem maar wat ;)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 09:16

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

TweakerDwayne schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:33:
[...]

Ik ben gedwongen weggegaan. Met een ban dus |:( Ik vloog mijn vliegtuigje over het vliegveld de hele tijd. Toen vloog ik over de auto's en knalde tegen een paal achter het vliegveld. Weet niet of er auto's kapot zijn gegaan? Lijkt me niet. Maar dit was dus mijn multiplayer leventje; andere servers zijn toch saai. :X
Peter is redelijk tolerant in het unbannen van mensen, als je hem gewoon normaal op irc aanspreekt en het uitlegt (geen onzin erbij verzinnen, gewoon zeggen hoe het is), wil hij je best unbannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:19
w1z13 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:49:
[...]

Dit moet je in de 3d-instellingen van de kaart(drivers) instellen. IK heb zelf een ati-kaart dus ik kan je niet precies helpen.
Prbleem opgelost :)
Ansiotropic filtering op 2x ipv off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb even wat onderzoek gedaan naar de server, en ik ben tot de conclusie gekomen dat hij HEEL erg buggy is, zeer slecht beveiligd, en dat soort dingen...

Ook zijn de admins te snel met het bannen van mensen, o.a. zonder waarschuwingen om de kleinste dingen.. En echte cheaters kicken ze dan weer, en bannen ze niet :/

Hoop gekke dingen die veel veel beter kunnen...

Peter; wil je weten wat allemaal, MSN me dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1z13
  • Niet online
Fixer, Ik vind ook dat de server sinds 2.3 zeer bugged is 2,1 was veeeeeeeeeeeeele malen beter, maar ik denk wel dat peter in de vakantie meer tijd had dan nu (als de periodes hetzelfde zijn natuurlijk). Ik denk dan dat het slechts een kwestie van tijd is voordat 2.4 uitkomt (hoop ik). Verder vind ik het heel leuk dat we de onderwatercruise-featre ontdekt(uitgevonden) hebben. Ook mag wat mij betreft het wachtwoord terug komen.

[ Voor 6% gewijzigd door w1z13 op 26-08-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
tasjesdief schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:20:
[...]

Ik word nooit boos :)
Ik heb er alleen maar om gelachen en helemaal om kip die mij koste wat het kost dood wilde hebben maar telkens maar niet luke en toen ik hem maar op het eind ff neerknalde waarna fixer mij afschoot.
goede zaak! soms zie wel eens dat iemand echt boos wordt, dan wordt er kennelijk iets persoonlijk opgevat, terwijl er niks persoonlijks is want bijna niemand kent elkaar. Dus volgende keer gaan we achter kip aan, of iedereen achter mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff wat screens van een behoorlijk late cruise van gisteravond:

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_2d5acd538d7b8ce62f1867f16ca396a2sa-mp-000.png

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_cff2830a45dd7fd35f2f2aa2460dcbf6sa-mp-002.png

Cruise line up vandaag 17:45! helaas verpest door Robin die besloot de boel in de fik te zetten.... (Robin niet Robinva!!!)

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_abb93858531c1232c8f3cbdfbd4c76a3sa-mp-006.png

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_075c4405decc0846596103253b732926sa-mp-008.png

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_1222c9ac02be381abf87eea0ffebd26bsa-mp-009.png

Nog ff JUTD bedreigen ... >:)

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_0e538389ae93d7530cb76c67a422fbccsa-mp-011.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We moesten van .Peter de SA MP website vorig weekend in de gaten houden. Was het de bedoeling dat toen een nieuwere versie gereleased werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zo..

Wat is het een zootje op de server zeg.
Het spijt me wel om dit te zeggen maar dit is echt niet meer normaal.
Toen de server nog niet public was was de sfeer er velen malen beter.
En de mods ook kwalitatief beter.

Ik noem enkele voorbeelden. Ik kom op de server, doe mee aan de cruise. en vraag of ze niet langs de crash route willen rijden omdat mijn game geheid crasht. JUTD meteen niet zo zeuren en ik word op mute gegooit.

Het lijkt wel of Peter opdracht heeft gegeven om ieder negatief bericht over zijn server/het spel per direct de kop in te drukken.
Gelijkwaardige berichten worden dan ook niet getollereerd. Je word om de kleinste dingen gekickt zo niet geband.
Verder word de server sinds hij public is geworden overspoelt met cheaters, wat dan ook niet bevordelijk is voor de sfeer in de server.

Je kan deze kritiek die ik jou geef direct de kop in drukken door een modje te waarschuwen. Maar het lijkt me slimmer dat je naar de mensen luisterd. Ik ben namelijk niet de enigste die zo over jou server denkt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amen to that.... (whaaaa je spelling is een hel! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i know het is ook snel geschreven :P het geeft ff een idee hoe de mensen denken

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vaak word je dan niet gekicked omdat je kritiek levert, maar eerder omdat je zeurt. Hebben we een leuk forum, en meerdere irc kanalen voor. Spui daar je gal, niet ingame wanneer we andere dingen aan ons hoofd hebben.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kecin schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:00:
Vaak word je dan niet gekicked omdat je kritiek levert, maar eerder omdat je zeurt. Hebben we een leuk forum, en meerdere irc kanalen voor. Spui daar je gal, niet ingame wanneer we andere dingen aan ons hoofd hebben.
Dus de vraag of men een andere weg wil nemen tijdens een cruise omdat anders het spel vast loopt, is maar zeuren en moet op het forum of IRC ?

Sorry maar ik was redelijk vaak op de server en vind er (met de vele cheaters) niets meer aan.
De sfeer is er niet meer.

Het crashed nu te vaak en de cruises lopen vaak in het honderd.
Beetje jammer, maargoed de keuze om het public te maken zal wel blijven neem ik aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2006 23:00 . Reden: extra aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

De keuze om de server public te maken is het domste wat je kunt doen... lees bovenstaande berichte maar, ik kan het er alleen maar mee eens zijn.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen het feit dat er 3x per minuut dingen gezegd moeten worden als:

Niet schieten op het schip, Spawnkilling verboden ed.

maakt het al irritant.

Zoals vanavond had ik graag op de server gezeten, ben net thuis en ff een uurtje spelen was wel fijn geweest, maar met al die onbekende namen en het grote aantal speler, heb ik er weinig zin aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1z13
  • Niet online
Ik vind ook dat er gedowngrade moet worden naar 2.0 of 2.1 want na 2.3 zijn er enorm veel bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Net een grote crash gehad tijdens de cruise. Wat reste was een autokerkhof:
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/3092/samp001thumbos0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUTD
  • Niet online
SynXteR schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:47:
Ik noem enkele voorbeelden. Ik kom op de server, doe mee aan de cruise. en vraag of ze niet langs de crash route willen rijden omdat mijn game geheid crasht. JUTD meteen niet zo zeuren en ik word op mute gegooit.
Waarom denk je dat ik dat deed dan? Jij zeurt wel vaker en dit was dan net de druppel ....
Overigens wilde je het ook nog niet leren en bleef je maar doorzeuren in @chat, vandaar dat jij iets langer gemute was dan dat ik had gepland.

Greettzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Gezien de grote hoeveelheid vragen over het server paswoord, hierbij even een kleine vooruitblik van wat er in de toekomst met betrekking tot de server te verwachten is.

Zoals jullie allemaal weten is de server in de afgelopen dagen verhuist, dat is de rede dat het ip-adres toen veranderd is. De server waar we nu op spelen is een gesponsorde public server! Deze server zal ook public blijven. Zodra alles met de sponsor geregeld is en Peter de laatste hand aan 2.4 heeft gelegd zal de oude server weer online komen als private server voor onze vaste gotters.

Heb alsjeblieft wat geduld, Peter werkt hard en de admins/mods op zijn server doen hard hun best die schoon en leuk te houden. Zoals jullie gemerkt hebben wil desondanks de server nog wel eens overspoeld raken met lamers en cheaters waar de admins/mods hun handen vol aan hebben. Dit geeft behoorlijk wat frustratie bij hen en heeft tot een zero-tollerance beleid geleidt waar ook enige hier het slachtoffer van geworden zijn.

Wil je graag cruisen en rpg-en zonder de kans te lopen neergeschoten te worden of wil je lekker idlelen op het schip? Kom dan langs 's ochtends vroeg voor 13.00 en 's avonds na 23.00 dan is dat heel goed mogelijk.

Alvast bedankt voor jullie begrip
}:O

NB. Als je het werk van de admin/mods wil vergemakkelijken: meld dan cheaters/lamers met hun id. niet met hun naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

Nakebod

Nope.

En nog een kleine aanvulling:
De sponsor is TweakGaming, aka TG, waar we het in game vaker over hebben, en wat ook de server naam is.

En, voor iedereen die het nog niet gezien heeft: http://forum.sa-mp.nl
Het was hier al niet toegestaan, maar werd nog vaak gedaan: Problemen met de server alleen op ons eigen forum melden
Hier wordt, voor zover dat nog gedaan werd, niet meer inhoudelijk op serverproblemen gereageerd.

Uiteraard wel gewoon op algemene SA-MP vragen e.d.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik een pro-rekening? moet je daar voor ook betalen? ingame is m'n naam Isid0or. khad iets gehoord van pluspunten van admin ofzoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
Je krijgt een pluspunt als je langer speelt dan normale mensen(en de meeste je dus ook kennen zeg maar) en je positief naar voren komt.

Verder hoop ik snel dat die private server komt! Ben benieuwd. :9

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een progje om de muziek van sa te rippen. ik wil zooo graag dat liedje van sfur hebben. das can tou feel it - mr fingers maar in sa is dat de versie dat zoon gozer er door heen schreeuwt JACK IS THE ONE etcetc. weet iemand een progje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over het forum op sa-mp.nl

Ik heb me nu zo vaak proberen aan te melden. Maar die verification code is altijd fout en niet te lezen. Ik wil graag verder discussieren op dat topic maar dan moet ik me wel kunnen inschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:54:

Ik heb me nu zo vaak proberen aan te melden. Maar die verification code is altijd fout en niet te lezen. Ik wil graag verder discussieren op dat topic maar dan moet ik me wel kunnen inschrijven.
je kunt die code ook laten afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:54:

Tijd voor een bril? :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 12:48

Emiel1984

Made in NL

Of het wordt tijd om een pauze te nemen na al dat gamen :Y .

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheHolyCow schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:17:
Net een grote crash gehad tijdens de cruise. Wat reste was een autokerkhof:
[afbeelding]
Hoe kom jij aan zo'n radar lol?
Die wil ik ook!!! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emiel1984 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:21:
[...]

Of het wordt tijd om een pauze te nemen na al dat gamen :Y .
tja misschien is dat het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg lache dit, vandaag de hele dag gespeeld op de GoT server.
Relaxed dat iedereen NL is :) (bijna) Ik moet nog veel uitzoeken , maar dat komt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Laatst online: 13-09 09:14
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:34:
[...]

Hoe kom jij aan zo'n radar lol?
Die wil ik ook!!! ^^
Detailed radar mod ;)

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:59:
hoe krijg ik een pro-rekening? moet je daar voor ook betalen? ingame is m'n naam Isid0or. khad iets gehoord van pluspunten van admin ofzoiets...
Dit staat gewoon op de website van de server, http://www.sa-mp.nl. Even zoeken en je weet precies hoe de vork in de steel zit. ;)
SniperGuy schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:37:
[...]
Prbleem opgelost :)
Ansiotropic filtering op 2x ipv off
Dus toch de filtering, wow, ik had het goed! :D
TheHolyCow schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 11:24:
(...)
Zoals jullie allemaal weten is de server in de afgelopen dagen verhuist, dat is de rede dat het ip-adres toen veranderd is. De server waar we nu op spelen is een gesponsorde public server! Deze server zal ook public blijven. Zodra alles met de sponsor geregeld is en Peter de laatste hand aan 2.4 heeft gelegd zal de oude server weer online komen als private server voor onze vaste gotters.

Heb alsjeblieft wat geduld, Peter werkt hard en de admins/mods op zijn server doen hard hun best die schoon en leuk te houden. (...)
Can't wait, can't wait! (But will...) _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door JaFFoG op 28-08-2006 09:21 ]

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IS het op Peters server mogelijk om je wachtwoord te veranderen?
Ik denk namelijk dat mijn account gehijacked is. Ik zag gister iemand spelen met mijn nick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 21:36
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:00:
IS het op Peters server mogelijk om je wachtwoord te veranderen?
Ik denk namelijk dat mijn account gehijacked is. Ik zag gister iemand spelen met mijn nick...
Kom voor servergerelateerde zaken maar even naar http://forum.sa-mp.nl. Het is niet de bedoeling dat dit hier besproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u voor de tip.
En bij deze mijn welgemeende excuses :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achjah, Dominator en ik hadden wat lol laatst dus ik post de shots maar ^^

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/1401/gtasa2006082719190264jf4.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/8387/gtasa2006082719271394lo4.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/3404/gtasa2006082719271236wn8.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/8636/gtasa2006082719270480jn8.th.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 16-09 08:40
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:59:
Ik heb ook de prorekening maar je hebt er helemaal niets aan. Ik had hem nodig omdat ik dacht daarmee meer geld te kunnen opslaan. Nou dat had ik dus mis.

Je kunt daamee uit 3 opties kiezen: beleggen, limietverhogen en aandelen kopen.
Aandelen kopen werkt nog niet. Limiet verhogen werkt ook niet want iedereen heeft al 5 milj voor de bank en met beleggen schiet je ook helemaal niets op.

Ik hoop dat peter snel de limiet optie aanpast zodat je daarmee van 5 milj naar 10milj bank kunt upgraden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Degene die hele dagen op de server spelen komen wel in aanmerking voor pluspunten, wat ik overigens wel jammer vind. Vind dat iedereen wel ietsje sneller zon pluspunt mag verdienen, want ik ga niet hele dagen gamen, maar wil wel zon prorekening... en kom dan niet met zo'n antwoord van 'je kan een pluspunt kopen, voor 15 milj' want daar hebben admins toch niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
.

[ Voor 101% gewijzigd door DPhoenix op 29-08-2006 22:14 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, gister maar weer ff aanwezig geweest en het was goed te doen op de server.
Het was relatief rustig en er werd leuk gespeeld.
Was er maar even maar was wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Laatst online: 11:08
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:59:
Degene die hele dagen op de server spelen komen wel in aanmerking voor pluspunten, wat ik overigens wel jammer vind. Vind dat iedereen wel ietsje sneller zon pluspunt mag verdienen, want ik ga niet hele dagen gamen, maar wil wel zon prorekening... en kom dan niet met zo'n antwoord van 'je kan een pluspunt kopen, voor 15 milj' want daar hebben admins toch niets aan.
je hoeft ook niet de hele dag te spelen. Als je maar positief in beeld komt dan komt het pluspuntje wel^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dat ben ik bijna altijd wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Voor degene die leuk wielen willen hebben in GTA:SA check dit:

http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=124#9785

Komen uit NFS:MW

[ Voor 19% gewijzigd door Motabeatz op 30-08-2006 18:51 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:48:
Achjah, Dominator en ik hadden wat lol laatst dus ik post de shots maar ^^

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha geweldig Moffia! Ik heb ook nog een hoop pics gemaakt de laatste tijd, ik zal eens kijken of ik ze een keertje kan posten.

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
Keb me geregistreerd maar hoe meld ik me nu aan? Met /login en dan? Wachtwoord of gebruikersnaam?

• nick_haak
in de serverbrowser je nickname precies zo zetten als de naam waarmee je hebt aangemeld, en dan /login wachtwoord doen.

dan zou hoet moeten lukken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:59:
Mmm, dat is niet waar en daar weet ik alles van ;) :P

• TheHolyCow
Om toch maar een veel voorkomend misverstand uit de wereld te helpen. Op een prorekening is je limiet niet hoger!!! Veel mensen willen een pluspunt omdat ze meer dan 5 mil op hun bank kwijt willen, helaas zo werkt het niet. Om alles wat op te helderen quote ik even uit het changelog en heb ik aangegeven wat zeker, volgens mij niet en zeker niet werkt.

# Introductie ProRekening - Rekening met rente, variabele opslagruimte
# -- ProBeleg - Beleg je geld als houder van een ProRekening
# -- ProLening - Sluit een lening af via ProLening, vaste rente en terugbetalen wanneer jou dat uitkomt.Werkt volgens mij niet
# -- ProAandeel - Koop een aandeel in Las Venturas Playground Werkt ook niet
# -- ProLimiet - een variable limiet voor je ProRekening Werkt zeker niet atm

# Mogelijkheid om pluspunten aan spelers te geven gemaakt
# -- 1 pluspunt is mogelijkheid tot ProRekening openen
# -- 2 pluspunten betekend 5000 dollar verdienen per moord Onduidelijk of dit werkt
# -- 3 pluspunten betekend 3% extra rente over je ProRekening Onduidelijk of dit werkt
# -- 4 pluspunten betekend ProChat® en grote kortingen Prochat werkt niet, kortingen volgens mij ook niet

Verwijderd

Dan heb ik dus weinig aan die prorekening.
Mijn bank zit nu al vol.
Na een dag of 2 actief RPG-en had ik al 5 miljoen :S

• nick_haak
bedankt voor de opheldering holycow :)

erg jammer dat het niet werkt, maar vind het niet echt logisch dat ze in het changelog bij versie 2.0 (de introductie van prorekening), al deze features erbij hebben gezet...

dan wil je dus een prorekening, maar kom je er achter, dat je er in feite geen moer aan hebt, tot die 5 miljoen.

ik hoopte ook op een grotere capaciteit, want er staat dat je limiet variabel is... maar hij verschuift geen dollar, dus in feite klopt er niets van het changelog :P

maar goed, zal allemaal nog wel in de maak zijn, dus komt nog wel...

Verwijderd

H@wker!!! waar blijf je nieuwe filmpje :P

Verwijderd

nou hier is het filmpje.

6.6 min
49mb

http://rapidshare.de/file...moviePETERSERVER.wmv.html

Thanks to:
[GOT]Fixer
[GoT]Martijnc
[GoT]Nitro
Barca
Wien_NL
carfreak
[GoT]DonkereKip
Nakebod
[GoT]Dominator
SoSoliD
Pheathon
Pinloco
Mikey_NL
Brainstormer
[GoT].Piet
Atepoet.nl
Peter

Special thanks to:
[GoT]Dominator
[GOT]Fixer
Nakebod
Peter

Verwijderd

DUDE!!! Gaaf filmpje man! Mooi camera werk! Vette muziek!

Hehe zie mij jumpen dan met m'n NRG over die boog (koste wel een paar takes voordat hij goed lukte hehe) En Nakebod lanceert zowat zijn bike naar de man lol Je moet regiseur worden _/-\o_

• Fixer
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Het is inderdaad erg ERG vette video *O* O+

Zeer leuk bewerkt, goede muziek e.d.
En om de bloopers kon je goed lachen :Y

[ Voor 19% gewijzigd door Fixer op 31-08-2006 19:34 ]

• w1z13
  • Niet online
Jammer dat het op rapidshare staat, de eerste keer ging mis en nu moet ik wachten :(.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:48:
nou hier is het filmpje.

6.6 min
49mb

http://rapidshare.de/file...moviePETERSERVER.wmv.html

Thanks to:
[GOT]Fixer
[GoT]Martijnc
[GoT]Nitro
Barca
Wien_NL
carfreak
[GoT]DonkereKip
Nakebod
[GoT]Dominator
SoSoliD
Pheathon
Pinloco
Mikey_NL
Brainstormer
[GoT].Piet
Atepoet.nl
Peter

Special thanks to:
[GoT]Dominator
[GOT]Fixer
Nakebod
Peter
Haha wat cool :D ! Ik ben er ook wel weer voor om stuntmovie te maken :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

Nakebod

Nope.

Heli Jump @ Mountain Chilliad van vanmorgen.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nakebod/SA-MP/sa-mp-168_t.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nakebod/SA-MP/sa-mp-169_t.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nakebod/SA-MP/sa-mp-170_t.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nakebod/SA-MP/sa-mp-171_t.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nakebod/SA-MP/sa-mp-172_t.jpg

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
ha cool filmpje man, denk dat ik ook maar eens mn ouwe GTASA CD ga opzoeken en deze mod ga installeren, ziet er goed uit.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Vanmiddag wat gefilmt aan de 2e Bond film van kip. Een vooruitblikje is hier tevinden: http://media.putfile.com/Bond-film-mislukt-materiaal
Dit is het materiaal wat mislukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets algemeens over sa-mp nu. Ik maak mij echt de bedenking hoe het in godsnaam mogelijk is een dergelijke mod in elkaar te steken. Hoe kun je een spel nu van zo'n grote multiplayer uitbreiding voorzien zonder te beschikken over de broncode van het spel? Ik snap wel hoe het gaat met automods enzo. Je analyseert de data files van de auto's tot je de structuur doorhebt, in welk formaat de 3D modellen zijn gemaakt en dan kan je zelf andere auto's gaan ontwerpen en in hetzelfde soort databestand steken. Maar bij een dergelijke multiplayer mod moet je toch code gaan toevoegen en veranderen enzo? Nieuwe code integreren aan bestaande code. Is er iets geweten over de oorsprong van deze mod? Wie er verantwoordelijk voor is en of die toegang had tot de originele code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ik weet alleen dat het begonnen is met IJsVogel of iets, oprichter van multiplayer voor (toen) GTA 3. Is nu MTA geworden. Toen moest je echt allerlei handelingen uitvoeren, garage in, garage uit, dit en dat. En vervolgens wat je online :P

Daarna zijn er pas meerdere mods gekomen, maar dat was echt het allereerste. Misschien dat je hem eens moet vragen? (Zat hier ook op GoT toen, misschien is zelfs dat topic er nog wel)

Edit; gevonden: Verwijderd in "[GTA3] Multiplayer mod alpha 0.1A releas..."

[GTA3] Multiplayer mod alpha 0.1A released
[GTA3] Multi Theft Auto Multiplayer mod *

[ Voor 20% gewijzigd door TommyGun op 03-09-2006 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 00:29:
Iets algemeens over sa-mp nu. Ik maak mij echt de bedenking hoe het in godsnaam mogelijk is een dergelijke mod in elkaar te steken. Hoe kun je een spel nu van zo'n grote multiplayer uitbreiding voorzien zonder te beschikken over de broncode van het spel? Ik snap wel hoe het gaat met automods enzo. Je analyseert de data files van de auto's tot je de structuur doorhebt, in welk formaat de 3D modellen zijn gemaakt en dan kan je zelf andere auto's gaan ontwerpen en in hetzelfde soort databestand steken. Maar bij een dergelijke multiplayer mod moet je toch code gaan toevoegen en veranderen enzo? Nieuwe code integreren aan bestaande code. Is er iets geweten over de oorsprong van deze mod? Wie er verantwoordelijk voor is en of die toegang had tot de originele code?
Ik zit in het dev team.. :) Er bestaat zoiets als Reverse Engineering, zoek de term eens op.
TommyGun schreef op zondag 03 september 2006 @ 00:55:
Ik weet alleen dat het begonnen is met IJsVogel of iets, oprichter van multiplayer voor (toen) GTA 3. Is nu MTA geworden. Toen moest je echt allerlei handelingen uitvoeren, garage in, garage uit, dit en dat. En vervolgens wat je online :P
Zoek de naam Kyeman eens op.

[ Voor 16% gewijzigd door Peter op 03-09-2006 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

.Peter schreef op zondag 03 september 2006 @ 00:57:
[...]

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Er kon geen gebruiker met de ingevoerde nickname worden gevonden
(interne identificatie: search::find::no_user_found_poster)
Maar ik geloof t wel ;)

Edit; oh in dit topic staat ie wel in de start post ja. Was dat IJsVogel?

[ Voor 21% gewijzigd door TommyGun op 03-09-2006 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom de server niet op :)
Ik wou net ff flink gaan RPG-en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:48:
Ik kom de server niet op :)
Ik wou net ff flink gaan RPG-en ;)
Nope.. Ik ook niet meer, staat er niet meer tussen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Lees de topicwarning nog eens goed :o

[ Voor 104% gewijzigd door Crash op 03-09-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

(20:40:55) (+Nuwani) PM van zian (13) naar road (19): ik heb ff cheats aan voor fun

Leuk, pm's kunnen lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
joswillems86 schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:51:
(20:40:55) (+Nuwani) PM van zian (13) naar road (19): ik heb ff cheats aan voor fun

Leuk, pm's kunnen lezen :D
Hoe doe je dat? En is de server weer down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:03:
[...]

Hoe doe je dat? En is de server weer down?
is dat niet als je seti@home koopt? je kan dan iig wel gang chat lezen.

en hij is idd down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer, wou net weer eens ff gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
hij draait intussen weer :)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Op irc is een kanaal, lvp.echo, waar je alle ingame-acties kunt lezen.
Als mod kun je ook pm's lezen, en ik zag toevallig deze voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Peter schreef op zondag 03 september 2006 @ 00:57:
[...]

Ik zit in het dev team.. :) Er bestaat zoiets als Reverse Engineering, zoek de term eens op.

[...]

Wow, de oorsprong van de multiplayer mod ligt bij mensen van Tweakers? Cool, straffe kost. Dat wist ik niet. :)

Ik weet wat reverse engineering is, hoor. Heb het zelf al eens gedaan in mijn freaky jaren toen ik 17 was ofzo en serials probeerde te kraken voor de lol. Programma in SoftIce laden, breakpoint zetten op GetWindowText of andere, serial invoeren en dan de boel "debuggen" in assembly. Heb zo al eens zelf een keygenerator geschreven. Maar hoe doe je dat om een multiplayer mod te maken. Je kan toch niet alle assembly code reverse engineeren? Waar begin je te zoeken? Ik heb het vermoeden dat developers van de originele GTA dingen int geheim hebben geleaked ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Was wel redelijk chill vannacht op de server...

Alleen vreemd, toen ik inlogde zag ik al meteen dat ik geld kreeg voor properties, en best veel ook, ik had dan ook al snel meer dan 8 miljoen.. En ik ging vaker dood en verloor geen geld, totdat Badeend me neermaaide.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

Zo zeg er word een lekkere stinkserver van gemaakt op deze manier, stelletje publiciteitsgeile rechtmisbruikende kleuters de afgelopen dagen ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er nou allemaal in 1keer verandert :/

ben weekend weg, kom terug moet ik in 1keer engels praten :/

tis een nederlandse server :/

zeg ik er iets van,... krijg ik meteen ban!

en er stond nergens wat over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:06
@ forum van www.sa-mp.nl kan je de 2.4 changelog e.d. lezen.

Maar tis ook niet meer naar mijn smaak nee... properties zijn giga duur geworden, airport voor 5mil, ok je verdient er wel 1,5ton ofzo mee maar toch.

En dat engels is omdat het een public server is geworden, komt nog een private server bij.

[ Voor 67% gewijzigd door Giant87 op 04-09-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Laatst online: 13-09 17:17

P!m

Dat het engels is geworden is eigenlijk wel jammer, niet dat ik het erg vind om Engels te praten hoor, maar ik mis eigenlijk dat Nederlandse gechat wel een beetje.

En die private server, is daar al wat over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 21:52
Sinds kort ben ik ook op peters server te vinden onder de naam shinzu. Leuke server alleen jammer dat je nu engels moet praten.Voor de rest veel vriendelijke mensen en weinig cheaters. Echt een lache server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:57

Christiano007

Ich bin der champion

properties zijn nu juist veel beter, als je een beetje de goede goedkope props koopt kun je in een uurtje beginnen voor props van een paar ton.

Eerst moest je in verhouding veel betalen voor enorm weinig inkomsten, maar nu gaat het juist veel sneller.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Heb vandaag GTA SA en dan de multiplayer geinstalleerd maar als ik de multiplayer start krijg ik echt veel verschillende foutmeldingen na een minuut gaan ze vanzelf weg.

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen??

[ Voor 6% gewijzigd door MrJames op 04-09-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

MrJames schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:52:
Heb vandaag GTA SA en dan de multiplayer geinstalleerd maar als ik de multiplayer start krijg ik echt veel verschillende foutmeldingen na een minuut gaan ze vanzelf weg.

Wat voor foutmeldingen ?? :p

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

MrJames schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:52:

Waarschijnlijk komen er allerlei van die meldingen waar je alleen op OK kunt klikken?
Als dat het geval is, houd dan Enter ingedrukt tot ze weg zijn.
Hier is ook een fix voor te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

joswillems86 schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:28:
[...]

Waarschijnlijk komen er allerlei van die meldingen waar je alleen op OK kunt klikken?
Als dat het geval is, houd dan Enter ingedrukt tot ze weg zijn.
Hier is ook een fix voor te downloaden.
Hij schrijft verschillende foutmeldingen. Niet dezelfde foutmeldingen :Y .. Maar ben dus benieuwt.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

emiel1984 schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:31:
[...]

Hij schrijft verschillende foutmeldingen. Niet dezelfde foutmeldingen :Y .. Maar ben dus benieuwd.
Geen idee eigenlijk of al die venstertje verschillende of dezelfde foutmeldingen geven, nooit op gelet.
Hier staat ook nog veel info:
http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=733.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep heb ik ook gehad, echt heel veel foutmeldingen achter elkaar.
idd gewoon enter ingedrukt houden totdat ze weg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de taskmanager "samp.exe" beindigen werkt beter.

Nu begint SA te zeuren dat ik geen directx9 heb :s
terwijl deze wel geinstalleerd staan.

SA met versie 2.0 werkt wel gewoon :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft zon verotte video kaart ( onboard vreet nog 64 mb geheugen ook rot ding )
anyway krijg nieuwe kaart met 512 mb geheugen een sap 1600+

errhm hopen dat hij het dan wel doet :P

owja GTA SA

tja er is denk ik geen BETER spel gemaakt op the godfather na atm
blijft qua "gangster" spellen toch de top rockstar heeft het goed voor mekaar daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Het "alleen" maar engels spreken vind ik geen probleem. Maar je merkt wel dat er veel volk opeens is die de regels niet kennen, cheaten, pools of duits lullen... En ik heb nog geen 1 cruise kunnen voltooien omdat mensen lopen te klooien tijdens de cruise...

Het anti-cheat systeem lijkt goed, alleen jammer dat je dan 2 seconden gewoon stil staat..

Nou 4 keer gecrashed, dus genoeg voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
dit klinkt als een hele vette mod, maar ik wacht toch maar even op een final release, ik kan nogal slecht tegen bugs en na al die verhalen gelezen te hebben zie ik dat het nog vol zit met bugs. keep up the good work, ik kom over een paar maandjes wel eens kijken. :-)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
* DPhoenix is al een paar dagen niet op de server geweest, maar begrijp ik het nu goed dat je engels moet praten? Mijn engels is prima maar toch vind ik het minder als het nu verplicht is. :/

AULXJMHR

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!

Problemen met een server? --> Neem contact op met de serveradmin!