Volle dvd = leeg

Pagina: 1
Acties:

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:44
Beste heren en dames,

Ik heb gezocht, maar kon niks vinden wat mijn probleem oplost.
Mijn probleem is als volgt:
Ik probeer on the fly een dvd film (zelf gemaakt/gebrand) te kopieren. Helaas zegt nero dat de betreffende dvd leeg is, terwijl hij toch echt de volle 120min gebruikt van een normale single layer dvd.
De configuratie:
Een LG H10A dvd brander met de laatste firmware
Een philips drom5016, ook met de laatste firmware
Moederbord: geen idee
De units zijn alle 2 als master aangesloten elk op een apart ide kanaal. De lege zit in de lg, de volle in de philips. Met dvd decrypter kan ik de dvd rippen vanaf beide stations. Alleen nero begint te zeuren dat de dvd leeg is. Ik kan hem ook gewoon kijken met media speler (niet ideaal, maar even niks beter in de buurt).
Natuurlijk heb ik hem ondertussen al gekopiert, maar ik wil toch graag weten waarom dit niet werkt, omdat het nogal wat tijd schilt.
Weet iemand een oplossing?
met vriendelijke groet,
Erik

Vette shit!

Verwijderd

doe de volle in de dvd brander, maak een image, brand daarna image

waarschijnlijk kan die rom dvd em nie leze, misschien moet je wat langzamer branden zodat ie et wel doet :)

• R.E.
Dat is dus ook het rare, als ik gewoon brand, dan geeft ie aan hoe snel ie maximaal kan, als ik op kopieren druk, dan kan ie alleen maximum branden....
En ja, ik had ook al bedacht om hem zo te kopieren, maar lijkt me toch wel dat philips dvd rom spelers (zo goed als nieuw) wel philips dvd+R kan lezen en het zou on the fly moeten kunnen. Ik hoopte dat iemand hiervoor op oplossing had....

Vette shit!

• R.E.
Nog een poging of hier iemand een oplossing voor heeft????

*SCHOP*

Vette shit!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Is dit met elke te-kopieeren DVD zo?

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 20:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Probeer het eens met clonecd, en dan eerst rippen naar HD en dan branden.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• R.E.
Zover ik tot nu toe heb kunnen testen wel.... Ik heb er 6 getest, allemaal hetzelfde euvel.
Ik heb het idee dat het aan nero ligt, maar misschien dat de drives niet met elkaar overweg kunnen.

Vette shit!

• R.E.
Dat is het uhm, rippen kan wel, maar niet met nero. Ik wil graag on-the-fly....

Vette shit!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 20:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

lijkt mij kiezen of delen, ale het niet lukt kun je wel eeuwig doorhameren op wat jij wilt, als die mogelijkheid er nou niet is?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• R.E.
Dat snap ik. Dan houdt het gewoon op, maar op mijn andere pc (met andere drive merken), is het geen probleem, en een pc van paar maanden oud (sempron 3200+) moet dat makkelijk kunnen, lijkt mij.....

Vette shit!

Pagina: 1