Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik wil graag jullie mening informatie horen over de navigaties hieronder

We hebben een budget tot 300 euro . Ik heb al veel vergleken maar wordt er echt niet wijs uit ook geen test gezien om het internet alleen van de consumentenbond waar je weer moet voor gaan betalen .

Nu heb ik al een aantal systeempjes gezien zoals :

LENCO Navigatiesysteem NAV-500 299,- ( Kijkshop )

Benelux pre-installed op 128MB SD-card
Ingebouwde GPS-receiver
Touch-screen
Interface voor USB en DC-input
1 Headphone-jack
Incl. beschermtasje en steun voor bevestiging aan voorruit of dashboard
1 Speaker
Ingebouwde oplaadbare accu
Werkt op 230V of 12V adapter incl.
West-Europa software ( Geen idee hebbe we nu wel heel europa of zoiets )

MIO Navigatiesysteem 268 EUROPA 299,- ( Kijkshop )
Europa software, belangrijkste wegen voorgeïnstalleerd (Wat moet ik hieruit opmaken wat valt onder hoofdwegen )
Geïntegreerde antenne
Touchscreen
MP3-speler
512 MB memorycard
3D weergave
Duidelijke spraak navigatie
220 Volt adapter
Best geteste navigatiesysteem
Alleen verkrijgbaar via internet

en deze nog

NAVMAN ICN520 250,- ( Halforts )

Kaarten op straatniveau: van Nederland, België en Luxemburg voorgeïnstalleerd op de geheugenkaart
Helder 3.5" TFT-scherm met haarscherpe weergave en eenvoudig te lezen helder gekleurde kaartdetails
SD/MMC aansluiting voor kaartopslag uitbreidbaar geheugen
Geïntegreerde GPS ontvanger
Incl. powerpack voor in huis, USB-kabel, beschermhoesje, montagebeugel, 12V autolaadsnoer CD-ROM's: SmartST 2005 software, handleiding
Optioneel: infrarood afstandsbediening en West-Europese detailkaarten

Nu is de vraag zitten er kaarten bij van europa , zijn het de hoofdwegen en wat valt er onder hoofdwegen alle wegen van europa maar niet de straten ??

Ik ben jullie zeer dankbaar ben al zeker 3 dagen aan het puzelen

Hij komt te zitten in een Golf 4 1.8 24V TurboHighline ( Mischien heeft het er wat me te maken ivm met gps verbinding sterkte ? )

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

't Is ook handig om te weten waar je 'n kaart van wilt?
Alleen Nederland? Benelux? Europa enzovoorts...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Europa het liefste maar het wordt op dvd mee geleverd zeggen ze , maar wat heb ik aan een dvd ?

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:09:
Europa het liefste maar het wordt op dvd mee geleverd zeggen ze , maar wat heb ik aan een dvd ?
Met die dvd kan je de kaarten overzetten op sd. Je moet er wel rekening mee houden dat je dan meestal een groter sd kaartje nodig hebt (oftewel extra kosten). Mijn eigen ervaring is dat je aan de hoofdwegen niet veel hebt. Het is natuurlijk altijd beter als een kaart maar je bent meestal meer aan het zoeken zodra je van de snelweg af bent.
Ik zou zeggen succes met je keuze!

Verwijderd

Topicstarter
We zijn er uit we hebben de Navman ICN 530 gekozen BENELUX ingebouwd + 2 GB kaart met heel europa in details 299 euro bij neckerman _/-\o_ :+

Op bijgelervde dvd kun je kiezen welk land van europa je wilt uploaden op bijgeleverd sd kaartje

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 11:33 ]