Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan niet van vaste nummers gebeld worden

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Wapster
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-11 20:12
Hey ik heb een probleempje met mn telefoon, ik heb momenteel nog pre-paid van kpn, ja ik weet het veels te duur, maar daar gaat het nu ff niet om.

Het probleem is dat ik niet van vaste nummers gebeld kan worden, als ik dat bijvoorbeeld bij mij thuis test van beide lijnen (we hebben isdn) of bij vrienden. Dan zie ik wel een telefoon tekentje in het scherm van mijn nokia verschijnen, maar dat gaat gelijk weer weg, mijn telefoon gaat niet af en ik registreer ook geen oproep, degene die mij belt, krijgt niet mijn voicemail, maar krijgt gewoon zo'n opgehangen toontje.

Ik kan wel naar vaste nummers en mobiele nummers bellen, ik kan ook gewoon smsen en gesmst worden, maar niet gebeld worden van vaste telefoons. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing voor?

Verwijderd

Heb je KPN Mobiel al gebeld hiervoor?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
^^^ met hierboven :)

Bel de helpdesk? :?

[ Voor 38% gewijzigd door pven op 22-08-2006 20:05 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Wapster
Ja dat zou ik inderdaad moeten doen, maar die mensen helpen vaak toch voor geen meter en het is vrij vervelend, omdat ik momenteel redelijk bereikbaar moet zijn op dat nummer ook van vaste nummers. De helpdesk is wow wel open sorry, dacht dat die om 18.00 wel dicht zou gaan. Ik laat nog ff van me horen

Verwijderd

Vraag: is dit nummerbehoud geweest?

Enneh... staat er geen blokkeringsoptie aan in je Nokia?

• Wapster
nee het was geen nummerbehoud, het was ook niet de sim, ik heb geen flauw idee wat het nou was, maar ik heb de fabrieksinstellingen teruggezet en nou doet ie het weer.

Hoe dit ooit kan weet ik niet, maar goed. Hartelijk dank voor de hulp. Blijkbaar was het dus iets op de nokia, hoe die dan van de een op de andere dag zo moeilijk ging doen, weet ik niet.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Wapster schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:14:
Ja dat zou ik inderdaad moeten doen, maar die mensen helpen vaak toch voor geen meter en het is vrij vervelend, omdat ik momenteel redelijk bereikbaar moet zijn op dat nummer ook van vaste nummers.
Volgende keer toch wel handig om het tenminste even te proberen, wie weet heb je wel een keertje geluk ;)

Deze gaat nu in ieder geval op slot :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Eggy op 22-08-2006 20:43 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.