Toon posts:

[BF2] Crash naar desktop problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb (alweer) een probleem met bf2. ik heb dus die nieuwste patch v1.3 en sindsdien zijn de problemen begonnen. ik heb al wat opzoekwerk gedaan op het net. veel oplossingen biedt het niet maar aan het aantal topics is wel te merken dat ik niet de enige ben met dat probleem.

het eigenlijke probleem:

ik start het spel op, alles gaat normaal. ik ga naar multiplayer en kies een server. tot hier geen problemen, maar als ik dan op 'verbinden' klik dan krijg ik een CTD (crash to desktop). geen error, geen windows foutgeluidje, niets...

ik heb al verschillende dingen geprobeert, maar niets dat hielp (repatch, bf2 cachemappen wissen,...)

zijn er nog mensen die dit probleem hebben en weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

dank bij voorbaat
niels

Verwijderd

zelf heb ik dat ook weleens en dan steeds achterelkaar. dan reboot ik me systeem en dan is het weg. en anders steeds opnieuw inloggen werkt bij mij 9 van de 10 keer wel.
welke versie heb jij? de Bf2 Deluxe? die heb ik namelijk gekocht en daar krijg ik blue screens. de allereerste versie doet het bij mij dan weer wel:S

Verwijderd

Topicstarter
rebooten heeft geen zin en opnieuw inloggen ook niet. ik heb de gewone versie van bf2 denk ik, de allereerste, want ik was er als de kippen bij :p

ik heb hiervoor misschien ook al 2 maanden gespeeld en nooit dit probleem gehad, dus volgens mij ligt het aan die patch.

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Volgens mij is dit een bekend probleem bij patch 1.3. Met 1.4 zouden de problemen verholpen moeten zijn. Volgens mij kun je er niks tegen doen.

Verwijderd

vaag ik ben zelf 2 weken bezig geweest met ea mailen enzo die konden ook niks vertellen.
toen heb ik dus zeg maar jouw versie geinstalleerd en van update 1.2 naar 1.22 naar 1.3
nu heb ik geen problemen ja ook weleens ctd's dan pak ik een andere server en dan werkt het wel

Verwijderd

Topicstarter
tja dan wordt het wachten op de v1.4 he :p

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Welkom bij Betafield 2 :)

Eigenlijk valt er aan CTDs weinig te doen, ze zitten er in en ik zie ze ook nog niet gauw gefixt worden (ik leg later miss wel uit waarom, ik sta nu onder NDA :( ).

Een reboot/herinstallatie is eigenlijk het enigste dat je kan proberen , misschien alle andere programmas afsluiten.

Verwijderd

ja eigenlijk wel hij is er wel maar dan zoeentje waar bijna geen servers zijn. gewoon steeds ff blijven proberen.

zonde dat buggyfield 2 zo buggy is want het is een onwijs vet spel

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 20:01 ]

Verwijderd

Ik had eerst de increment geprobeert, deze gaf bij mij ook veel vage problemen. Toen gewoon nog een keer de full 1.3 erover en ik moet zeggen dat het wel aardig loopt.

Tip:
Zet het vinkje ' autojoin' aan
druk niet op join game als ie klaar is met een kaart laden (dan crasht ie bij mij ook) gewoon even wachten

Mijn specs
Asus A8N-SLI
AMD64 x3000 op 9x273 (2450mhz)
2gb corsair 4200
7800GT 256

loopt als een zonnetje

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-11 13:51
dat ligt gwn aan de patch jongens..

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar bij gebeurt het nog veel vroeger dan bij jou bf2enforcer, bij mij crasht ie als ik dubbellik op een server

Verwijderd

Gebruik dan ook een Game-zoek-machine zoals Q-Tracker.
De ingame browser van BF2 is zeer slecht.

Btw als je een CTD ervaart, kun je dmv Windebug de crashdump file laden en kijken waar het mis gaat, heeft mij ook vaak geholpen.

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik heb hetzelfde probleem!

Echt raar, jullie moeten begrijpen dat het niet de 'normale crash-to-desktops' zijn, zoals bijvoorbeeld bij het klikken op de 'Join game' button, of zomaar ingame. Als ik het spel opstart is er niks aan de hand. Kan gewoon inloggen, ik kan bij mijn settings etc. Pas als ik een server selecteer, en dubbelklik om te joinen crasht hij. En dat elke keer. Rebooten helpt niet, heb ik al 2 keer geprobeerd.

Ik ga hem zo wel even opnieuw installeren, maar heb hiervoor gewoon een halfjaar wel 2 uur per dag gespeeld, zonder problemen. (Wel af en toe een CTD, maar dat hoort erbij). Ik weet niet of dit probleem nieuw is, aangezien ik er ook al niks over op google kan vinden.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
blubbers schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 03:00:
dat ligt gwn aan de patch jongens..
Wat hij zegt, dit is een bekend probleem met de 1.3 patch. Nog maar even en dan komt de langverwachte 1.4 > http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?p=308569#308569

Instagram / YouTube

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
idd de patch... geweldig gewoon die patch.. ik ben nu in totaal al zo'n 300 kills en 1000 punten (score), en heel wat ribbons/medals/badges kwijtgeraakt doordat het spel zomaar crashte of die kl*** server connectie problemen kreeg :( :(

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
Dutch_Razor schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:59:
Welkom bij Betafield 2 :)

Eigenlijk valt er aan CTDs weinig te doen, ze zitten er in en ik zie ze ook nog niet gauw gefixt worden (ik leg later miss wel uit waarom, ik sta nu onder NDA :( ).

Een reboot/herinstallatie is eigenlijk het enigste dat je kan proberen , misschien alle andere programmas afsluiten.
sorry, maar vind je dat stoer ofzo -> ik sta nu onder NDA . Echt zo'n: Kijk mij is! patser opmerking IMHO

Herinstall van BF2 al geprobeerd? Het gebeurd namelijk ook als de cdkey niet meer goed staat in het register!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
muahaha gideon :P

maar ik denk niet dat het daar mee te maken heeft hoor, het is gewoon de patch 8)7 ik zie zoveel topics er over langs komen, en het komt allemaal gewoon door de patch... Server/client crashes heb je ook nog als je herinstalled en de patch er opnieuw overgooid, want de patch zal helaas niet veranderen door een herinstall :(

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 18:22
leonpwner1 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:30:
muahaha gideon :P

maar ik denk niet dat het daar mee te maken heeft hoor, het is gewoon de patch 8)7 ik zie zoveel topics er over langs komen, en het komt allemaal gewoon door de patch... Server/client crashes heb je ook nog als je herinstalled en de patch er opnieuw overgooid, want de patch zal helaas niet veranderen door een herinstall :(
Heb BF2 ook iets van 6 maanden intensief gespeeld, en wat ik heb gepost is geen onzin. Ik heb precies hetzelfde gehad en toen had het te maken met de cd-key.

gideon82 in "[PC] Battlefield 2 - Deel XXVIII" (ow, ging om SF. Maar goed, het idee is hetzelfde. Toen werd als oplossing gegeven BF2 opnieuw te installeren en dit heeft het toen opgelost)

[ Voor 14% gewijzigd door mrFoce op 29-08-2006 22:16 ]

Pagina: 1