Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 22:36
Kreeg net het nieuwe Phone House krantje voor me neus en wat staat daar in een mobiel met een 5 megapixel-camera.

Deze dus.
Afbeeldingslocatie: http://telefonino.leonardo.it/news/images/14097_02.jpg.

Er was op Got nog niks over te vinden dus hierbij dit topic.
Even wat verkoop informatie.
LG brengt een gsm op de markt met een digitale camera van 5 megapixels (2560 x 1920 pixels). De KG920 is een tri-band cameratelefoon die e-mail, Bluetooth en WAP 2.0 mogelijkheden biedt. Het 256.000 kleuren TFT-scherm heeft een resolutie van 240 x 320 pixels en kan 180° draaien. Video's neemt het toestel op in VGA kwaliteit met 30 beelden per seconde in MPEG4-formaat. Door middel van de USB Mass Storage mogelijkheden kan je foto's en videobeelden op een pc zetten. Ook biedt de telefoon mogelijkheden om bestanden op een MiniSD-kaart te zetten. De KG920 biedt tevens MP3-functionaliteit. De LG KG920 is vanaf half juli beschikbaar voor een adviesprijs van 749 euro.

* Netwerk: GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
* Afmetingen: 108 х 50 х 18 mm
* Gewicht: nnb
* Beeldscherm: TFT, 256k colors
* Afmetingen beeldscherm: 240 x 320 pixels, 2.0 inch
* Geluid: Polifonisch (64 channels), MP3
* Trilfunctie: ja

Overig

*
Java MIDP 2.0
*
МР3/АСС/WMA/3GP player
*
T9
*
Organiser

Communicatie

* SMS
* MMS
* EMS

Verbindingen

* Bluetooth: ja
* Infrarood: nee
* USB: ja (v1.1)
* GPRS: ja

Camera

*
5 MP, 2560 x 1920 pixels, autofocus, video(VGA), strobe flash

Geheugen

* miniSD maximaal 2 gigabyte dacht ik
* 128 MB shared memory

Batterij

* Standbytijd: nnb
* Gesprekstijd: nnb

Klein 5 mexapixels groot scherm wat wil je nog meer ik denk dat dit de opvolger word van mij nokia 7710

• Frunnik
  • Laatst online: 02-04 11:20
Leuke Review over kwaliteit van de camera.

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=ca3106

En de fotos die ermee geschoten zijn

http://www.newmobile.nl/eur/nl/photos.php?phone_id=186ca38

P.s. ( Megapixels zegt niks over de kwaliteit van de camera! )

[ Voor 46% gewijzigd door Frunnik op 22-08-2006 19:47 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hij is erg zwaar moet ik zeggen. Hij heeft wel 2 batteijen en een dokkingstation, maar het gewicht is niet echt lekker! Ook snap ik niet waar voor dat ronddraaiende is gemaakt, het heeft totaal geen functie volgens mij. Het inzoomen werkt wel echt goed, en hij maakt goeie scherpe foto`s :)

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Een woord voor de telefoon Jammer.

Weer zo'n telefoon van LG met kijk wat wij kunnen.

Hij is te groot lomp en niet normaal te gebruiken als telefoon. :)
Maarja ga je alleen voor foto's en wil je optie hebben om te bellen dan is dit een nette camera ;)

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vind de toestjes onhandig werken, maar de camera is wel super in de buitenlucht !!
Jammer van die mindere Xenon Flash, maar het gaat de goede kant op !

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

DaannO schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:24:
Hij is erg zwaar moet ik zeggen. Hij heeft wel 2 batteijen en een dokkingstation, maar het gewicht is niet echt lekker! Ook snap ik niet waar voor dat ronddraaiende is gemaakt, het heeft totaal geen functie volgens mij. Het inzoomen werkt wel echt goed, en hij maakt goeie scherpe foto`s :)
Ik dacht aan videobellen, maar hij heeft geen umts zo te zien. Dan is het vreemd inderdaad.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:46
foto's van jezelf dus, staat in dikke letters op de productsite van lg :)

• Oof
Ik heb hem even in mijn handen gehad en hij is inderdaad een beetje lomp maar wat een foto's. Menu vondt ik ook redelijk simpel. Alleen die irritante verkoper die alles van je wil weten en wanneer je hem koopt. Terwijl je alleen maar wat informatie wil voor Got. :)

• Oof
Hebben nog meer mensen ervaringen met dit toestel?

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:10
Uit de eerste review in de tweede post: "Als het geheel nu concluderend samengevat wordt op fotokwaliteit dan valt op dat de Sony Ericsson K800i nog steeds eenzaam aan de top staat. Er is geen enkele reden om de KG920 te kopen, want het fotograferen is een crime en levert niets extra's op aan beeldkwaliteit."

Ik zou zeggen: 5 MP klinkt leuk, maar is dus slecht uitgewerkt. Voor foto's dus gewoon de K800i nemen lijkt me.
Pagina: 1