Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: remote screenshot van meerdere monitoren maken? *

Pagina: 1
Acties:

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik ben al tijden op zoek naar een programma waarmee ik een screenshot kan maken op een remote Windows XP machine. Nu zijn er genoeg tools te vinden op het internet die dit makkelijk kunnen maar alleen 1 scherm. Ik ben op zoek naar een tool waarmee ik een screenshot kan maken van meerdere schermen die aangesloten zijn op de pc. Weten jullie zo een tool?

Die-hard Brexiteer

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12
heb je Snagit al eens geprobeert? Dat is echt het ultieme screenshot tooltje!

• KingNothing
Ook op een remote bak met meerdere schermen aangesloten? Ik betwijfel het ten zeerste maar ik geef je het voordeel van de twijfel en ga Snag-it proberen.

Edit: Niet dus :(

[ Voor 7% gewijzigd door KingNothing op 22-08-2006 18:49 ]

Die-hard Brexiteer

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik weet dat je met VLC dat je daarmee wel alle schermen kan zien, dus misschien een combinatie van :
VLC , Full-screen en dan printscreen ? of met snagit je eigen scherm capturen?

"Stilte, een gat in het geluid...."

• Upsal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08-2024
Met Solid Capture heb ik weleens screenshots gemaakt terwijl ik 2 schermen aangesloten had op een PC. Probeer dat eens uit ;).

Edit: ik begin nu wel te twijfelen of dit ook remote kan

[ Voor 21% gewijzigd door Upsal op 24-08-2006 18:32 ]

• KingNothing
Dit is tot nu toe de beste die ik gevonden heb:
http://www.moernaut.com/default.aspx?item=grabber

Lekker makkelijk, installeert geen rommel op de remote pc maar je kunt alleen maar een screenshot nemen van het scherm met de Start balk, dus niet de overige 3 bijvoorbeeld.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Ik zou dat wel eens kunnen opzoeken om de source van de grabber applicatie aan te passen, maar het is tegenwoordig nogal druk.
Het concept van de grabber is nogal ingewikkeld want standaard kan je geen remote screenshots nemen in windows.
Je moet een service pushen naar de client, die een screenshot laten nemen, daarna kopiëren naar je source pc en de service desinstalleren.

Ik vermoed dat ik om alle schermen te grabben maar 1 lijntje code moet aanpassen.

(the creator of grabber)

Verwijderd

Als je toegang tot de machine hebt via bv remote desktop ofzo kan je toch gewoon printscreen drukken en dat dan in een progje plakken en klaar is kees...

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

offtopic:
Ik voer even een klein titelfixje uit en verwijder wat kicks, hoewel ze rechtvaardig zijn. :)

Signature

• KingNothing
Bescheiden trapje nogmaals en tevens oproep aan smikkel182; Please help!

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

De remote screenshot die bij Lansweeper Premium zit kan meerdere schermen aan (alleen is hij niet gratis)
Pagina: 1