Socket 478 mobo reboot hele tijd

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-05 12:50
Hey got-ers!

Ik heb hier een computer van een vriend staan en die reboot de hele tijd, tijdens het opstarten van windows, als ik in windows ben maar ook tijdens de bios opstart procedure... Dus soms ook bij de POST dacht ik (weet niet of het POST heet, bedoel dus als je op DEL kunt drukken voor de BIOS)...

Dit is hem trouwens: http://www.biostar-usa.com/mbdetails.asp?model=u8788
Er zit een Intel Celeron 1.7Ghz op. Ik heb alles eruit gehaald behalve CPU, heb ander geheugen geprobeerd, andere videokaart geprobeerd maar dat mocht niks baten...
Ook een BIOS flash en reset hielpen niet...

Dus mijn vraag is, zou het mobo kapot zijn, kan ik nog iets proberen of moeten we een nieuwe hebben?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Doet de koeling het wel goed?
Zo ja:
Zou het kunnen dat de windows installatie brak is?
Anders moet je eens kijken of de voeding het wel trekt, al kan ik het me niet voorstellen dat hij alleen de proc niet aan kan ;)
Eventueel je resetknop nakijken, is die zo gammel dat hij incidenteel contact maakt? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 22-08-2006 17:53 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Hier staan nog zat dingen om zelf te proberen :o

Zo lees ik niets over controle van je condensatoren, niets over je voeding en de waardes daarvan, niets over je temperaturen - en sowieso dien je in een topicstart volledige specs te geven. Begin dat eens zelf op een rijtje te zetten...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.