Gassie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:33:
[...]
Dat denk ik ook!
Jij zoekt iets om het "probleem" te omzeilen maar Tachyon vraagt zich af of je niet beter het "probleem" aan kunt pakken. Aangezien jij de oorzaak van het snel afgeleid zijn niet geeft neemt hij nog een "disclamer" op dat zijn post overbodig is als je aan een niet te behandelen stoornis o.i.d. lijdt.
Dat het voor jou misschien geen oplossing is dat kan maar om Tachyon zo aan te vallen is niet nodig. Hij probeert volgens mij alleen maar behulpzaam te zijn.
Wie zegt dat ik niet aan mijn probleem werk??? Waaruit trek je die conclusie? Omdat ik het tegendeel niet bewijs?
Ik hoef toch hiet niet mijn hele privesituatie op tafel te leggen omdat ik info wil over een digitale recorder. Misschien had ik niet over mijn concentratie problemen moet spreken. Maar het geeft jullie toch geen rede om er maar in het wilde weg op los te speculeren?
Ik val Tachyon niet aan, als dat zo overkomt excuses, ik wou hem alleen duidelijk maken dat hij conclusies trekte speculatief waren en totaal niet klopten.
Hij gaat er vanuit dat ik me er makkelijk vanaf probeer te maken. Maar dit is totaal niet zo.
Ik heb zelf proffesionele hulp, maar bepaalde problemen los je niet 1, 2 ,3 op.
Dus zoek ik iets ter overbrugging. Daarom wou ik een recorder hebben, nietmeer niet minder.
En die disclaimer is onzin.
Je kunt niet je mening geven over iets, met de kanttekening dat als die niet klopt dat je hem terugtrekt.