Ik heb een Creative DVD 6x Encore kit, en ik heb nooit eerder problemen gehad met het afspelen van dvd's, maar nu wel. Ik ben sinds kort eindelijk maar toch overgestapt op Win2K, en dat bevalt me prima moet ik zeggen
, ik heb alleen 1 probleempje.. Toen ik probeerde om mijn dvd spul aan te spreken onder win2k leek alles in den beginne goed te gaan (installen etc.) maar als ik probeer een dvdtje te bekijken gaat het helemaal fout...
Ik heb hem al geprobeerd om hem als Hollywood + te installen maar daar had ik ook niet errug veel succes (zie draad gathering.tweakers.net/showtopic/113976)..
Goed ik was er zo zat van dat ik de hele brut er maar weer eens afgegooit heb (ik had een tip gekregen van iemand dat de software van creative wel eens moeilijk kon doen met het verwisselen van stations van dvd dus vandaar), heb de software + drivers er weer opgegooid maar weer geen succes
...
Heb inmiddels al een aantal dingen geprobeerd nl. upgrade van de firmware, remote selector geprobeerd etc. maar helaas geen succes
!!
Mijn configuratie is als volgt:
PIII 500 @ 550
ASUS P3B-f
HDD IBM 20 gig 7200
HDD Maxtor 30 gig 7200
Promise Ultra100 Controller
TNT2 Ultra + tv-out
CDRW Sony 4x2x32x
DVD Creative 6X + Dxr3
A-Open 48x
384 MB RAM
Realtec 100/10 mbit
Realtec 10 mbit (met hub onboard)
Beetje overdreven om alles te noemen maar misschien gaan sommige apparaten weer nie samen ofso je weet het nooit
Ik ben jullie eeuwig dankbaar als jullie mij advies kunnen geven want ik zit inmiddels al een paar dagen met mijn handen in t haar...
Ik heb hem al geprobeerd om hem als Hollywood + te installen maar daar had ik ook niet errug veel succes (zie draad gathering.tweakers.net/showtopic/113976)..
Goed ik was er zo zat van dat ik de hele brut er maar weer eens afgegooit heb (ik had een tip gekregen van iemand dat de software van creative wel eens moeilijk kon doen met het verwisselen van stations van dvd dus vandaar), heb de software + drivers er weer opgegooid maar weer geen succes
Heb inmiddels al een aantal dingen geprobeerd nl. upgrade van de firmware, remote selector geprobeerd etc. maar helaas geen succes
Mijn configuratie is als volgt:
PIII 500 @ 550
ASUS P3B-f
HDD IBM 20 gig 7200
HDD Maxtor 30 gig 7200
Promise Ultra100 Controller
TNT2 Ultra + tv-out
CDRW Sony 4x2x32x
DVD Creative 6X + Dxr3
A-Open 48x
384 MB RAM
Realtec 100/10 mbit
Realtec 10 mbit (met hub onboard)
Beetje overdreven om alles te noemen maar misschien gaan sommige apparaten weer nie samen ofso je weet het nooit
Ik ben jullie eeuwig dankbaar als jullie mij advies kunnen geven want ik zit inmiddels al een paar dagen met mijn handen in t haar...