USB->Lpt, hoe benaderen vanuit visual basic?

Pagina: 1
Acties:

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik heb voor mijn laptop een usb naar paralelle poort kabel gekocht. Ik wil namelijk vanuit visual basic dingen kunnen aansturen. In basic is het adres van een normale para poort 888, maar met deze lukt het niet. Hij staat ook niet als paralelle poort in apparaatbeheer, maar hij is wel geinstalleerd.
Zou het mogelijk zijn om deze hetzelfde te bedienen als een normale para poort?
Ik heb trouwens xp en het gaat om een sitecom cn 103

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Felixje
Niemand?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Begin eens met wat je wel allemaal in Apparaatbeheer ziet betreffende het apparaat :)

- verschillende apparaten (USB + legacy poort?)
- bronnen (irq io adres, u name it)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Felixje
limoentje schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:53:
Begin eens met wat je wel allemaal in Apparaatbeheer ziet betreffende het apparaat :)

- verschillende apparaten (USB + legacy poort?)
- bronnen (irq io adres, u name it)
In apparaatbeheer staat hij als ondersteuning voor usb afdrukken. als je eigenscappen doet krijg je bij algemeen locatie: locatie 0 (ieee1284 controller)
Dan staat er bij details onder apparaatinstantie-id:USB\VID_067B&PID_2305\5&CFBF2C9&0&2

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Felixje
Felixje schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:16:
[...]

In apparaatbeheer staat hij als ondersteuning voor usb afdrukken. als je eigenscappen doet krijg je bij algemeen locatie: locatie 0 (ieee1284 controller)
Dan staat er bij details onder apparaatinstantie-id:USB\VID_067B&PID_2305\5&CFBF2C9&0&2
Niemand meer?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")