Voor een vriend probeer ik een kostenbesparende internet en bellen combi te vinden. Nu hebben we hier goedkoop kabelinternet (12,95 / mnd), en kun je bij DIS telecom voor 6,95 / mnd gratis bellen in heel Nederland. Maar heeft zo’n kabelmodem van Com21 extra ethernetpoorten om de VoIP verbinding in te steken? Of kan ik er anders gewoon een router/switch aanhangen, of zijn deze modems gelocked om alleen één PC aan te kunnen?
Ik weet dat je nog goedkoper kan VoIP’en via VoipBuster e.d. maar deze persoon moet gewoon kunnen bellen zonder tegoeden, opwaarderen, checken of de tarieven nog hetzelfde zijn, etc. Er moet voor hem niets veranderen aan het bellen zelf: gewoon de telefoon in de aansluiting aan de wand en bellen maar. Ik mag regelen hoe dat gebeurt (als ’t maar goedkoper wordt dan nu). Of zijn er gunstiger oplossingen dan DIS telecom?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik weet dat je nog goedkoper kan VoIP’en via VoipBuster e.d. maar deze persoon moet gewoon kunnen bellen zonder tegoeden, opwaarderen, checken of de tarieven nog hetzelfde zijn, etc. Er moet voor hem niets veranderen aan het bellen zelf: gewoon de telefoon in de aansluiting aan de wand en bellen maar. Ik mag regelen hoe dat gebeurt (als ’t maar goedkoper wordt dan nu). Of zijn er gunstiger oplossingen dan DIS telecom?
Alvast bedankt voor jullie hulp!