Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Abonnement]GSM web ergens een addertje??

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 12:44

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Om maar gelijk met de deur (figuurlijk :P) in huis te vallen:
Ik wil graag een simpel abonnement en was aan het kijken. Eerst had ik een Flex 15 Simonly op het oog, je betaald dan 7,50 per maand en krijg omgerekend 75belminuten of smsjes, dit blijft altijd staan, dus wat je niet opmaakt gaat altijd mee.

Nu ging ik verder kijken en iemand attendeerde me op het volgende Klik. Het betreft dan de 5,95 per maand van vodafone en dan 150 belminuten/smsjes. (overige beltegoed word maar 1 maand meegenomen)
Maar als je dan bij vodafone zelf gaat kijken klik hier dan is het zelfde abonnement 13,50 per maand. Het is bijde voor 1 jaar en simonly.

Nu is mijn vraag hoe kan gsmweb het zo veel goedkoper aanbieden, zit er ergens een addertje onder het gras??

Wat raden jullie me aan???
Optie 1: Voor de TMobile Flex 15 gaan. 7,50 betalen en onbeperkt geldig.
Optie 2: Voor vodafone gaan. Overige tegoed 1 maand meenemen. Maar dan GSMweb of Vodafone zelf kiezen.

Heeft er nog iemand ervaring met het afsluiten van een abonnement bij GSMweb?
Nummerbehoud moet trouwens ook gebeuren.
Ik bel nu erg weinig, maar als je een abonnement hebt denk ik dat het harder kan gaan dan je denkt.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:33

scorpie

Supra Addict

Ik heb dat 150belminuten abonnement, en die prijs van 5,95 is maar voor 1 jaar, daarna gewoon 13.50 per maand. Geen idee hoe ze dat doen, maar bij mij zat / zit er geen addertje onder het gras.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Scorperito schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:15:
Ik heb dat 150belminuten abonnement, en die prijs van 5,95 is maar voor 1 jaar, daarna gewoon 13.50 per maand. Geen idee hoe ze dat doen, maar bij mij zat / zit er geen addertje onder het gras.
dat vind ik wel onder een soorte van addertje vallen omdat het nergens vermeld staat dat na dat 1e jaar je 13,50 moet gaan betalen.
ach we zoeken verder :P

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:33

scorpie

Supra Addict

Staat toch gewoon bij contractsduur 1 jaar? Ergens anders zal wel staan dat dit een actieprijs is die een jaar lang geldt..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:19

Vos

AFCA

Gewoon abo afsluiten en direct brief sturen naar Vodafone dat je per (insert afloop datum) je abo opzegt. Zitten geen addertjes onder het gras. Ik heb voor 12,95 een 50euro abo, wat neerkomt op 450 minuten/sms per maand. Lekker goedkoop.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Vos schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:21:
Gewoon abo afsluiten en direct brief sturen naar Vodafone dat je per (insert afloop datum) je abo opzegt. Zitten geen addertjes onder het gras. Ik heb voor 12,95 een 50euro abo, wat neerkomt op 450 minuten/sms per maand. Lekker goedkoop.
maar als je dat doet ben je dus wel je nummer kwijt dacht ik zo. Voor de rest nog even gekeken of er iets staat na het 1e jaar gewoon meer betalen, maar kan ik niet direct zo vinden.
Toch nog even over na denken, of het nu gsmweb word met 5,95 of tmobile met 7,50 en dan maar iets minder belminuten, bel toch niet erg veel :P
Pagina: 1