Nieuw systeem:
Shuttle SB86i (laatste bios firmware 0018)
3,0ghz intel celeron processor
2x 160 WD RAID HD
1024mb intern geheugen
DVD-Brander
3,5inch Diskette station USB
Probleem:
Installeren XP lukt niet, na formatteren vraag hij om "Intel Applictation Accelerator Driver".
Deze CD/diskette dien ik dan in drive a: te stoppen.
Maar deze diskette zit in mijn usb-3.5 drive, maar hij ze daarnet vandaan heeft gehaald, maar nu dus opeens niet meer kan vinden. Althans dit is de enige diskette voor RAID die ik erbij heb gehaald.
Maar goed wat ik al geprobeerd heb.
Opstarten installatie
op f6 drukken
dan via de optie E de juiste drivers voor RAID van intel selecteren
Enter en doorgaan
Formatteren gaat prima. Hij herkent de schijf als IASTOR.
Dan checkt hij de harde schijf en als hij bestanden wil gaan kopieeren direct daarna krijg ik dus de bovenstaande foutmelding.
Ik heb gezocht op GOT en op Google, maar het enige wat ik krijg is hits wat betreft als je windows al geinstalleerd hebt.
Opties/instellingen in BIOS
RAID: staat aan
3,5 diskettestation stond eerst uit (kon wel via de procedure van f6 op de usb diskettestation komen)
Nadat ik deze heb aangezet geen verschil.
Waarom sluit je geen IDE 3,5 inch diskette station aan is dan de vraag?
A. De aansluiting hiervoor is niet een normale IDE aansluiting maar kleiner dan dat, lijkt op een mini-IDE aansluiting.
B. Het principe, ik wil gewoon met een usb diskette station dit kunnen installeren.
Shuttle SB86i (laatste bios firmware 0018)
3,0ghz intel celeron processor
2x 160 WD RAID HD
1024mb intern geheugen
DVD-Brander
3,5inch Diskette station USB
Probleem:
Installeren XP lukt niet, na formatteren vraag hij om "Intel Applictation Accelerator Driver".
Deze CD/diskette dien ik dan in drive a: te stoppen.
Maar deze diskette zit in mijn usb-3.5 drive, maar hij ze daarnet vandaan heeft gehaald, maar nu dus opeens niet meer kan vinden. Althans dit is de enige diskette voor RAID die ik erbij heb gehaald.
Maar goed wat ik al geprobeerd heb.
Opstarten installatie
op f6 drukken
dan via de optie E de juiste drivers voor RAID van intel selecteren
Enter en doorgaan
Formatteren gaat prima. Hij herkent de schijf als IASTOR.
Dan checkt hij de harde schijf en als hij bestanden wil gaan kopieeren direct daarna krijg ik dus de bovenstaande foutmelding.
Ik heb gezocht op GOT en op Google, maar het enige wat ik krijg is hits wat betreft als je windows al geinstalleerd hebt.
Opties/instellingen in BIOS
RAID: staat aan
3,5 diskettestation stond eerst uit (kon wel via de procedure van f6 op de usb diskettestation komen)
Nadat ik deze heb aangezet geen verschil.
Waarom sluit je geen IDE 3,5 inch diskette station aan is dan de vraag?
A. De aansluiting hiervoor is niet een normale IDE aansluiting maar kleiner dan dat, lijkt op een mini-IDE aansluiting.
B. Het principe, ik wil gewoon met een usb diskette station dit kunnen installeren.