Autopatcher (Juli) werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-07 11:09

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Topicstarter
zit hier met de volgende fout:

ik heb net een nieuwe windows install (windows xp home sp2) ik gebruik altijd na een install autopatcher maar dit keer gaat het mis

na het installeren is alles normaal.. alles start op.. ik kies welke update's en fixes en aanpassingen ik wil hebben maar dan komt het:

als ik op updaten klik.. gaat de total process voortgangs balk super snel en zegt na 10 sec dat ie klaar is.. zeer vreemd dit duurt altijd tussen de 30 - 60 minuten.. ook de log laat zien dat alles is geinstalleerd terwijl dat niet het geval is. heb het met de Juni en Juli versie beiden.. ook na opnieuw opstarten werkt het niet.

ik gebruik de volgende hardware/software

amd3200+
asus a8n VM CSM
windows xp home
autopatcher julie NL versie

iemand enig idee waar het aan kan liggen?

alvast bedankt

Bedankt alvast

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
waarempel.. ik zie het euvel.. bij het kopje afsluiten staat update's installeren (hij is nu deftig alle update's aan het installeren) dom dom dom.. ik deed constant opnieuw opstarten |:( 8)7

kan een slot op..

Bedankt alvast

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Voordat er een slotje op gaat... :+ Waarom gebruik je niet augustus FULL versie... Heb je 1 package ipv alle losse. Kijk even via software updates naar de augustus versie..

Mooooooeeeee......

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Black Piet schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:03:
Voordat er een slotje op gaat... :+ Waarom gebruik je niet augustus FULL versie... Heb je 1 package ipv alle losse. Kijk even via software updates naar de augustus versie..
De reden is simpel de nl versie is nog niet beschikbaar.

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
ik nog een x hier..

hij heeft alleen de update's geinstalleerd.. (als hij dat zelf al gedaan had en de windows update die aanstaat niet)

maar nog steeds het zelfde probleem.. gaat TE snel.

echt heel vreemd.. any one?

probleem is dus nog het zelfde en niet opgelost, is er niemand die hetzelfd heeft meegemaakt heb alle mogelijke nu geprobeerd maar het probleem blijft bestaan

[ Voor 26% gewijzigd door Welleweerd op 22-08-2006 13:58 ]

Bedankt alvast

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Misschien kan je op het autopatcher forum iets vinden of stel daar je vraag.

http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=486480

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic lijkt me beter op z'n plek in Client Software Algemeen - ik verplaats je topic nog eventjes :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen

• Welleweerd

Welleweerd

Topicstarter
heb hier het antwoord gevonden..

het probleem is:

) Installation wizzes by in about 10 seconds but nothing installs
Likely cause: you have non-alphanumeric characters in your Windows username! I.E. only user names with numbers, letters and possibly spaces will work!
Note, altering your username in Windows User Accounts will, i believe, simply change what's displayed, not what is used behind the scenes! You should be able to change it properly via the admin tool 'computer management', or else create a new user account.

[simpele vertaling modus]install de autopatcher onder je Administrator account of verander je gebruikersnaam in 1 naam zonder spaties/leestekens[/simpele vertaling modus]

heel simpel dus maar daar denk je zelf helemaal never aan.. toch super bedankt voor alle reacties..

Bedankt alvast

Pagina: 1