ik heb mail van eweka gekregen!!!!!!
Beste #,
Tot op heden heb ik nog geen reactie van u gehad. Ik heb alle dingen gecontroleerd die u in uw email had vermeld.
Dit heeft allemaal geen effect. Het probleem is 2 weken terug begonnen tijdens het onderhoud van jullie servers.
Ik kan nu nog maar per thread met max. 300Kb downloaden wat eerst > 2Mb was. Ik download van diverse plekken
en het ligt echt aan jullie servers want voorheen had ik dit probleem niet, en nu op alle plekken.
Dus ik zit nu al meer dan 2 weken te downloaden met maar een max. snelheid van 2Mb met 8 threads! Ik heb alijd goede
ervaringen met eweka gehad, en ik snap best dat er onderhoud gepleegd moet worden maar dit vind ik nu te lang duren, dus
ik hoop dat jullie snel met een oplossing kunnen komen.
Hopend op een spoedige reactie.
Met vriendelijke groet,
KlaasKippegaas
-------------------------------------------------
Geachte KlaasKippegaas,
Eweka heeft officieel nooit snelheden boven de 20 Mbit (2500 kbps) ondersteund.
Dit kunt u ook lezen op onze website, bij de specificaties van Usenettoegang.
Een snelheid van 2 MB per seconde loopt dan ook tegen het maximum aan en is een prima snelheid.
Het is waar dat het in principe altijd ongelimiteerd stond, maar nu is het inderdaad maximaal zo’n 300 kbps per connectie.
Met 8 threads kom je zo tot een maximum van zo’n 24 Mbit (dus nog steeds 4 mbit meer dan op de website aangegeven).
24 Mbit is het snelste consumentenabbonement dat in Nederland te krijgen is, dus vandaar die snelheid.
Met vriendelijke groet,
Eweka Internet Services
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
>
> Beste,
>
> Hoe is het dan mogelijk dat ik tot 3 weken geleden altijd met
> 2 threads 5MB per seconde downloade?
>
> Met vriendelijke groet,
> KlaasKippegaas
-----------------------------------------------------------
Geachte KlaasKippegaas,
Dat u meer haalde dan wij specificeren doet naar mij inziens niet ter zaken.
De technische uitleg heeft mijn collega

reeds aan uw gegeven.
--
#
---------------------------------------------------------------------------------------------
Beste
Dit betreur ik ten zeerste, zeker ook omdat jullie dit niet hebben aangekondigt.
Bij deze wil ik dan ook graag het abbonement per direct opzeggen, gebruikersnaam ......
Het resterende bedrag zo spoedig mogelijk teruggestorten op rekening nr ......
Met vriendelijke groet,
KlaasKippegaas
---------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte Klaaskippegaas,
Van mijn collega

heb ik een mailwisseling tussen uw beide ontvangen, met als laatste een terugstort verzoek.
Wij moeten u helaas mededelen dat wij uw abonnement niet opzeggen, en het geld niet terugstorten.
Reden hiervoor is dat Eweka Internet Services uw het product aanbied zoals beschreven staat op onze website
(
http://www.eweka.nl/nl/usenet_toegang/specificaties/).
Deze specificatie staat al sinds den beginnen op onze website en is inhoudelijk niets tot nauwelijks veranderd. Sinds de lancering in 2004 hebben wij in de
specificatie opgenomen dat de maximale downloadsnelheid 20Mbit/s.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 03-10-2007 09:07
]