Toon posts:

Ik heb dat bovenstaande gelezen..!

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik wil dus graag een nieuwe videokaart, nou weet ik welke ik wil, de geforce 7900 GT van ong. 250 euro, maar er zijn er zoveel, dus ik weet echt niet welke ik moet kiezen?
ik heb er ECHT geen verstand van..! :(

ik heb pci-e, en op me pc ddr2 SD, en moeten jullie nog meer weten? oja me moederbord is Gigabyte GA-8I915PM.. socket 775? maarja, kunne jullie misschien een link van price watch geven welke ik dan moet kopen? :)
bij voorbaat dank..

(moderater, wil j deze post alsjeblieft niet sluiten of wat dan ookwant anders kom ik er ECHT niet uit!)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb heb een EVGA versie genomen (GTX datwel), die hebben een leuke 90 dagen upgrade service, mocht je toch willen upgraden naar hoger (inruil+bijbetaling -> nieuwe kaart). Support is netjes geregeld, draait goed stabiel en een goede cooling.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Herzeleid
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:01
pak de goedkoopste?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-07 11:46
Niemand had er verstand van toen ze werden geboren.
Pak je favoriete zoekmachine er bij en ga op zoek naar wat benchmarks. Alles is te leren, als je er maar een beetje eigen inzet voor wilt tonen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:27
Maakt het echt zoveel uit welke je moet nemen van de 7900GT?
Wat is je budget?
Welke merk prefereer je? Bijvoorbeeld Asus oid.
Denk dat er weinig verschil is tussen die modellen, maar daarentegen ben ik geen Nvidia persoon.

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-07 22:06
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:27:

(moderater, wil j deze post alsjeblieft niet sluiten of wat dan ookwant anders kom ik er ECHT niet uit!)
Je kon beginnen met een fatsoenlijke titel...

OT: De goedkoopste kaart is echt niet veel slechter als de beste, er zit weinig tot niets verschil tussen. En als je overclocked dan zit er zelfs geen verschil tussen. Neem gewoon de goedkoospte.

http://specs.tweak.to/16567

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 01:34

Tennie

Music Comes in Silver Pills

Modbreak:Zeg dan niets...

[ Voor 120% gewijzigd door Pollewob op 22-08-2006 12:48 ]

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dion_b in "Welke videokaart?"

Meer kan ik er niet van zeggen. Een videokaart kan je echt prima zelf uitzoeken, als dat niet lukt moet je je misschien afvragen of GoT niet wat te hoog gegrepen is voor je momenteel :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.