Toon posts:

[Outlook] agenda's synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag. Is er een mogelijkheid in Outlook om agenda's te synchroniseren? Dus dat persoon A een agenda heeft, maar van persoon B en C de agenda items in zijn agenda te zien krijgt?

(Je kunt natuurlijk ook met machtigingen gaan werken, maar het gaat er juist om dat persoon A écht de agenda items van B en C in zijn agenda krijgt.)

Situatie:
Outlook clients connecten naar Exchange 2000 server met outlook2000.

Heb al google gezocht of er misschien een programma voor is of een workaround, maar kon niet echt iets vinden. Misschien dat er iemand is, die dit weet of een idee heeft?

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Ik begrijp je vraag, maar het lijkt me zinvoller om in dit geval met een centrale agenda te werken? Synchronisatie naar andere agenda's zie ik niet zo snel gebeuren.

Sign here against sigs

Verwijderd

Tip!

Begin er niet aan, 1 keer een klein foutje of wat dan ook en je bent de klos.
Kijk er echt mee uit.

• profweirdo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06 22:12
Je zou natuurlijk alles van persoon A exporteren (denk aan xls of acces export van alleen de agenda) en weer importeren bij de andere 2 personen, zo ook voor de andere 2. Maar dit zie ik als een hele klus.

Je zou dit zelfs kunnen scripten, ook hier een hele klus en misschien niet toepasselijk in jou situatie.

Zelf werk ik met een centrale agenda (bij openbare mappen). Dat een idee voor je?

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Signature