Toon posts:

Geen radio2 via de schotel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde gisteren via de schotel een programma opnemen dat via radio2 werd uitgezonden . Ik zocht de zendertabel op via de website van Canaldigitaal en radio2 zou moeten worden uitgezonden op voorkeurkanaal 251.
Bij mij zit er echter geen enkele zender tussen begin 200 en 300. M.a.w. de publike zenders zoals radio1, radio2 etc ontvang ik niet. Dit zijn toch ook free to air kanalen? Ik heb het basispakket + set top box pakket.

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:02

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Zijn idd free to air kanalen. Radio 2 zit hier volgens mij op 202, en is met een set top box te ontvangen. Misschien moet je je zenders een keer opnieuw laten inlezen? Ik heb ook al wat problemen gehad met zenders omdat ze bij Canal+ aan het knoeien waren juist op het moment dat ik opnieuw ging inlezen. (hierdoor een dag geen publieke omroepzenders gehad). Mocht je hier niet tot een antwoord komen kan je het eens proberen op www.sat4all.com. Dit (druk) forum speciaal gericht op satteliet/schotel tv/radio.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, op een andere lijst zag ik hem ook op 202 staan, maar bij mij dus niet. Ik heb alle zenders doorgezapped van 200 naar 999 maar geen radio 1 of 2.....