[MIME] multi-part mime decoder gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07 17:52

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Ik zet deze vraag maar in programming omdat bij mijn zoek opdrachten de meeste topics over MIIME hier stonden, alleen kan ik niet vinden wat ik nodig heb.
Ik zal eerst even uitleggen wat het probleem is; Op het werk hebben we een multifuctionele printer/scanner/fax/copier (nashuatec), het scannen op deze machine gaat op een nogal aparte wijze. Wat je scant wordt doorgestuurd naar een mailbox waar de gerechtigde personen bij kunnen, opzicht werkt het goed, je krijgt keurig een mailtje met daaraan een pdf of een tiffje van wat je gescand hebt. Het probleem ontstaat pas als de bijlage groter wordt als 2 Mb, dan krijg je meerdere mailtjes met daaraan bijlage die opeenvolgend genummerd zijn (part 1_4.dat). Ik heb deze bijlages eens goed bekeken en het zijn gewoon multipart mime bestanden. Deze bestanden aan elkaar gekoppeld en met een base64 decoder gedecodeerd en voila daar was mijn volledige bijlage.
Voor mij is dit geen probleem, maar voor de andere werknemers bij ons wel, die moeten teveel handelingen verrichten om de volledige bijlage te krijgen. Ik ben dus opzoek naar een programmatje waarbij je de multipart bestanden in kunt gooien en het daarna decode, het liefst met een windows interface. Bij mijn zoektocht op internet ben ik zat decoders tegen gekomen, maar maar 1 waarbij je multipart bestanden in kunt gooien, en die werkt niet correct (UUDeview for Windows) deze koppelt de bestanden niet correct.
Uiteraard heb ik ook bij onze systeembeheer afdeling een verzoek neer gelegd, maar om allerlei wazige redenen veranderen ze daar niets aan (kreeg antwoorden als netwerkbelasting enzo.. :? )
Outlook is bij ons de mailclient (ik snap trouwens niet waarom outlook dat zelf niet kan, maar dat terzijde), kan iemand mij mischien verder helpen..

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• jayjay1990
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-07 16:59
Je kan MIME bestanden gewoon uit pakken met WinZip.
werkt bij mij ook.

sorry had nog niet heleverhaal gelezen :o 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door jayjay1990 op 22-08-2006 10:31 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 21:59

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Programming draait om het zelf ontwikkelen van software dus je vraag staat hier verkeerd. Ik denk dat je vraag beter tot z'n recht komt in Client Software Algemeen.

move -> Client Software Algemeen

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
hmmm, jammer van de topic move.. ;) De antwoorden blijven gelijk uit :|

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Outlook kan dat toch ook zelf? Gewoon de verschillende berichten selecteren en op "combineren en decoderen' klikken.

[ Voor 8% gewijzigd door MadMarky op 23-08-2006 22:15 ]

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
MadMarky schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:14:
Outlook kan dat toch ook zelf? Gewoon de verschillende berichten selecteren en op "combineren en decoderen' klikken.
Mja....dat is Outlook Express die dat kan, helaas zit die mogelijkheid niet in Outlook... en op het werk kan ik niet wisselen naar oulook express.
Ik denk dat die mogelijkheid in Outlook Express zit omdat je met OE ook newsgroepen kan bekijken en dat kan weer niet in Outlook.

Pagina: 1