Ik heb hier een Hp servertje te staan, en wel een HP ML110 G3
Hier zat van oorsprong een 80 Gb sata schijf in op IDE modus. Hier heb ik 2 320GB schijven voor in de plaats gezet in een RAID mirror. Array is netjes gebuild (duurde een eeuwigheid...)
Nu moet ik tijdens de installatie van 2003 dmv F6 de driver toevoegen van de RAID controller, enfin, duidelijk verhaal....
Ik maak gebruik van een externe USB floppydrive. Deze wordt netjes herkend.
Op het moment dat ik de driver wil inlezen krijg ik continu de melding van het bestand txtsetup.oem niet kan worden gevonden.
Deze staat wel netjes op de floppy!
Heb meerdere floppy's geprobeerd maar het geeft allemaal hetzelfde resultaat. Zowel de driver op de bijgeleverde cd, als op de HP site geven geen oplossing. Bestandjes staat keurig in de root van de floppy.
Wat gaat hier nu mis?
Edit: de diskdrive reageert overigens wel gewoon goed.
Edit: per ongeluk in verkeerde forum geplaats... Mag naar servers....Sorry
Hier zat van oorsprong een 80 Gb sata schijf in op IDE modus. Hier heb ik 2 320GB schijven voor in de plaats gezet in een RAID mirror. Array is netjes gebuild (duurde een eeuwigheid...)
Nu moet ik tijdens de installatie van 2003 dmv F6 de driver toevoegen van de RAID controller, enfin, duidelijk verhaal....
Ik maak gebruik van een externe USB floppydrive. Deze wordt netjes herkend.
Op het moment dat ik de driver wil inlezen krijg ik continu de melding van het bestand txtsetup.oem niet kan worden gevonden.
Deze staat wel netjes op de floppy!
Heb meerdere floppy's geprobeerd maar het geeft allemaal hetzelfde resultaat. Zowel de driver op de bijgeleverde cd, als op de HP site geven geen oplossing. Bestandjes staat keurig in de root van de floppy.
Wat gaat hier nu mis?
Edit: de diskdrive reageert overigens wel gewoon goed.
Edit: per ongeluk in verkeerde forum geplaats... Mag naar servers....Sorry
[ Voor 7% gewijzigd door Tweakod3x op 22-08-2006 10:20 ]
Proud owner of the [CBJ]Lanhok!