With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
't zou een leuk forum kunnen zijn.
Bovendien heb ik net als Ecteinascidin het idee dat de emoties dit keer minder hoog oplopen. De verkiezingen lijken minder beladen te zijn dan de vorige keren.
Het gaat mij alleen nog even over de vraag naar zo'n forum. Of die groot genoeg is. Als er 2 of 3 topics zouden zijn die de vraag zou dekken, dan kunnen die topics best in NSTM blijven. Is er echter veel meer vraag naar, dan wordt het interessant voor een thema wmb.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
Of de emoties hoog oplopen is moeilijk te zeggen, het zijn vaak de mensen die al 100% overtuigd zijn van hun eigen politieke voorkeur die het fantatiekste de discussie's zullen aangaan. Het zal denk ik ook wel aan de crew liggen of men voldoende mankracht kan verzamelen om het forum te modereren.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Ik denk dat dat geen probleem op gaat leverenDefiant schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:00:
Het zal denk ik ook wel aan de crew liggen of men voldoende mankracht kan verzamelen om het forum te modereren.
Denk dat het wel leuk is om een subforum te starten, ik heb alleen geen flauw idee of er enige vulling voor is/zal ontstaan.
Zelfs op fok is een forum politiek en dat is zowel leefbaar als redelijk (voor Fok-begrippen) op niveau.
't zal wel staan of vallen met de moderatie, zolang het ntopic blijft en men met data blijft komen zal het goed gaan, zodra dat inzakt stort het ook snel in....... "vieze linksen verpesten het altijd"
Hoewel het op dit moment minder leeft als de vorige keer natuurlijk. Echter ik denk dat in een thema-forum iets makkelijk gediscussieerd kan worden dan er in 1 a 2 draadjes kan.
Zie het libanon topic. Dat is zo vervuild met vele diverse discussies dat het nog maar voor een paar mensen intressant is. Je gaat echt niet 3000 posts doornemen om nog aan die discussie deel te nemen.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Dat is wel een voordeel, dat het in belgie ook verkiezingstijd is. Dat valt mooi samen en wat mij betreft mogen (als het TF er komt) belgische topics aangaande de verkiezing net zo goed in dat TF.Ecteinascidin schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:19:
ik kan mij voostellen dat je oa Beglische topics krijgt
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Over de inhoud van het themaforum denk ik aan een topic per grote partij om te discussiëren over het programma en de kieslijst, een 'post hier je stemwijzer-uitslag' topic en een 'wat stem jij?' topic.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Wanneer het er is, is nog niet duidelijk. Hopelijk ergens in de loop van deze week.
• De reacties daarin
• Succes van voorgaande, soortgelijke themafora
• De mening van de GC-modjes in het crewforum
allemaal check trouwens, dus dat themaforum gaat binnenkort wel komen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Andere belgische linkjes zijn trouwens ook welkom.
http://www.politicsinfo.net/ is ook wel leuk, maar vooral een forum en dus eigenlijk 'concurrentie' voor het themaforum
http://www.vrtnieuws.net/...6_hoofdpunten/index.shtml is onmisbaar
[ Voor 71% gewijzigd door Yoeri op 30-08-2006 08:22 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Tom schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:45:
Volgens mij is het inmiddels afgelopen met die verkiezingen

Had je beter kunnen kicken:
Is het al tijd? TF politiek en verkiezingen?
[ Voor 17% gewijzigd door Han op 25-01-2007 16:47 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
@Han: Themaforum: Verkiezingen
[ Voor 17% gewijzigd door AtleX op 25-01-2007 16:47 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Dus het is een kwestie van afwachtenDeze kan dicht wmb. Ik heb inderdaad nog niet aan LuNaTiC gevraagd om het thema-forum te sluiten, vanwege het feit dat de formatie nog niet is afgerond. Daardoor is het nu een dooie boel (we krijgen ook lekker veel nieuws op dat vlak, nu al achterkamertjes), maar straks kan er wel weer een discussie uitrollen. Ik zal ondertussen 'ns bedenken of die discussie wellicht in NSTM zou kunnen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Toch niet zo te zien, het forum is weg?AtleX schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:46:
Het forum is misschien nog een beetje dood, maar als de formatie (bijna) rond is zal het wel eer opleven, ik denk dat daarop gewacht wordt.
Virussen? Scan ze hier!
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Opkomst zal wel weer <50% zijn...