Is het al tijd? TF politiek en verkiezingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Gaat er een thema-forum komen Politiek en verkiezing zoals die bij de vorige 2de kamer verkiezing was? Of houden we het in SG?

Als het er wel komt, is mijn inziens de tijd er langzaam rijp voor aan het worden. De CDA en Wilders hebben hun verkiezingsprogramma al gepresenteerd en prinsjes dag zit eraan te komen.

Moet wel kwijt dat het lijkt of er steeds minder genuaceerd over dit onderwerp gesproken kan worden. Kan dus de emoties hoog laten oplopen. Wellicht minder gewenst??

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb ergens de indruk dat het deze keer wel zal meevallen. Sowieso dat het meestal om de poppetjes gaat, maar die vertrekken allemaal. :)

't zou een leuk forum kunnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Volgens mij wordt het zo langzamerhand wel tijd. De emoties lopen bij veel onderwerpen hoog op, kijk bv naar een topic over roken of over Israel, en dat is vrijwel nooit een reden om dat soort onderwerpen bij voorbaat te mijden.

Bovendien heb ik net als Ecteinascidin het idee dat de emoties dit keer minder hoog oplopen. De verkiezingen lijken minder beladen te zijn dan de vorige keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 12:56

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Mij lijkt het een leuk en interessant forum, maar dan ben ik. :)

Het gaat mij alleen nog even over de vraag naar zo'n forum. Of die groot genoeg is. Als er 2 of 3 topics zouden zijn die de vraag zou dekken, dan kunnen die topics best in NSTM blijven. Is er echter veel meer vraag naar, dan wordt het interessant voor een thema wmb. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen trouwens ook verkiezingen aan in België. Het "beledig de Walen zo hard mogelijk"-spelletje is al begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:42

defiant

Moderator General Chat
Ik denk dat een themaforum handiger is een dan 1 of 2 threads. Met een thread heb je de kans dat het uitloopt op een trenchwar zoals de israel/libanon thread, die is uitgelopen op het eindeloos onderuit halen van elkaars stellingen. Dat maakt de thread eigenlijk ontoegankelijk voor meerdere discussies.

Of de emoties hoog oplopen is moeilijk te zeggen, het zijn vaak de mensen die al 100% overtuigd zijn van hun eigen politieke voorkeur die het fantatiekste de discussie's zullen aangaan. Het zal denk ik ook wel aan de crew liggen of men voldoende mankracht kan verzamelen om het forum te modereren.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Defiant schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:00:
Het zal denk ik ook wel aan de crew liggen of men voldoende mankracht kan verzamelen om het forum te modereren.
Ik denk dat dat geen probleem op gaat leveren :)

Denk dat het wel leuk is om een subforum te starten, ik heb alleen geen flauw idee of er enige vulling voor is/zal ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nou ja, ik kan mij voostellen dat je oa Beglische topics krijgt, maar de menignen van diverse partijen kan je opmerken, je kan links rechtsverschillen aanstippen op W&L-manieren..... je kan fantopics voor het CDA enzo openen (ik ga dan voor de Partij voor de Dieren) enzovoort enzovoort. Tegen die tijd zal de media ook voldoende openingen bieden om nieuws te bespreken, dus het lijkt mij binnen no-time een tiental topics op te leveren.

Zelfs op fok is een forum politiek en dat is zowel leefbaar als redelijk (voor Fok-begrippen) op niveau.

't zal wel staan of vallen met de moderatie, zolang het ntopic blijft en men met data blijft komen zal het goed gaan, zodra dat inzakt stort het ook snel in....... "vieze linksen verpesten het altijd" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Ik denk dat de invulling geen probleem is. Tenminste dat was het de vorige keer ook niet echt.
Hoewel het op dit moment minder leeft als de vorige keer natuurlijk. Echter ik denk dat in een thema-forum iets makkelijk gediscussieerd kan worden dan er in 1 a 2 draadjes kan.

Zie het libanon topic. Dat is zo vervuild met vele diverse discussies dat het nog maar voor een paar mensen intressant is. Je gaat echt niet 3000 posts doornemen om nog aan die discussie deel te nemen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ecteinascidin schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:19:
ik kan mij voostellen dat je oa Beglische topics krijgt
Dat is wel een voordeel, dat het in belgie ook verkiezingstijd is. Dat valt mooi samen en wat mij betreft mogen (als het TF er komt) belgische topics aangaande de verkiezing net zo goed in dat TF. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik denk ook dat een themaforum wat meer verdieping kan bieden, in plaats van een paar topics in NSTM. Die topics worden al snel erg groot en onoverzichtelijk omdat het over alles tegelijk gaat.
Over de inhoud van het themaforum denk ik aan een topic per grote partij om te discussiëren over het programma en de kieslijst, een 'post hier je stemwijzer-uitslag' topic en een 'wat stem jij?' topic.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 11:49

Basszje

Reisvaap!]

Ik ben ook absoluut voor een TF verkiezingen. Er gaat veel gebeuren en dat rechtvaardigd zeker een apart forum.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant

defiant

Moderator General Chat
Hoe wordt trouwens beslist over of het themaforum er komt of niet? Kijken jullie bijvoorbeeld naar de reacties in deze thread, of ook de activiteit van de politieke threads in NSTM? Er zijn natuurlijk nogal wat politieke discussie's te starten over verschillende onderwerpen, maar ik zit eigenlijk te wachten op het themaforum :)

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ga er maar vanuit dat er een TF Politiek komt, er wordt iig al aan gewerkt :)

Wanneer het er is, is nog niet duidelijk. Hopelijk ergens in de loop van deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

• Dit soort topics
• De reacties daarin
• Succes van voorgaande, soortgelijke themafora
• De mening van de GC-modjes in het crewforum

allemaal check trouwens, dus dat themaforum gaat binnenkort wel komen ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Mooi.. zat me nu een beetje in te houden met topic's starts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Als voorbereiding zou ik alvast willen vragen aan de belgische forumbezoekers of er zoiets bestaat als een belgische variant van stemwijzer? Ik heb het al wat rondgevraagd, maar nog zonder succes. Die kunnen we leuk als linkje in de sticky opnemen. :)

Andere belgische linkjes zijn trouwens ook welkom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
http://stemmenkampioen.hln.be/ moet er zéker bij

http://www.politicsinfo.net/ is ook wel leuk, maar vooral een forum en dus eigenlijk 'concurrentie' voor het themaforum

http://www.vrtnieuws.net/...6_hoofdpunten/index.shtml is onmisbaar

[ Voor 71% gewijzigd door Yoeri op 30-08-2006 08:22 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Volgens mij is het inmiddels afgelopen met die verkiezingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tom schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:45:
Volgens mij is het inmiddels afgelopen met die verkiezingen :P
8)7

Had je beter kunnen kicken:

Is het al tijd? TF politiek en verkiezingen?

:o

[ Voor 17% gewijzigd door Han op 25-01-2007 16:47 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Het forum is misschien nog een beetje dood, maar als de formatie (bijna) rond is zal het wel eer opleven, ik denk dat daarop gewacht wordt.

@Han: Themaforum: Verkiezingen

[ Voor 17% gewijzigd door AtleX op 25-01-2007 16:47 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het is bekend : Themaforum verkiezingen.
Deze kan dicht wmb. Ik heb inderdaad nog niet aan LuNaTiC gevraagd om het thema-forum te sluiten, vanwege het feit dat de formatie nog niet is afgerond. Daardoor is het nu een dooie boel (we krijgen ook lekker veel nieuws op dat vlak, nu al achterkamertjes :+ ), maar straks kan er wel weer een discussie uitrollen. Ik zal ondertussen 'ns bedenken of die discussie wellicht in NSTM zou kunnen. :)
Dus het is een kwestie van afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb even wat berichten verplaatst naar een iets recenter topic, zoals Han al suggereerde. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

AtleX schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:46:
Het forum is misschien nog een beetje dood, maar als de formatie (bijna) rond is zal het wel eer opleven, ik denk dat daarop gewacht wordt.
Toch niet zo te zien, het forum is weg?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

forum dicht, replies gemoved naar Nieuws, Sport, TV & Muziek :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant

defiant

Moderator General Chat
We krijgen opzich ook nog de Provinciale verkiezingen in maart naast de uitslag van de formatie. Het had dus nog wel wat langer open kunnen blijven omdat het allemaal redelijk dicht bij elkaar zit qua tijdspan. Maargoed, de Provinciale verkiezingen blinken natuurlijk niet echt uit qua populariteit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Das nog erg zacht uitgedrukt..... denk dat nog geen 50% van de mensen weet dat het indirect ook over de eerste kamer gaat....

Opkomst zal wel weer <50% zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ja, de provinciale verkiezingen zijn helaas echt niet populair genoeg om een heel forum aan te wijden. Ik denk dat we het prima af kunnen met een topic in NSTM. :)

Pagina: 1