Ik heb net een nieuwe AV-receiver gekocht, de Yamaha rx-v557. Nu heb ik een probleempje met mn huidige dvd-speler: een magnum dvd 2004. Ik vind het handig om de voeding voor mn dvd-speler te halen uit 1 van de 2 netaansluitingen van mn receiver zelf, omdat de speler dan automatisch afgesloten wordt als je de receiver afsluit. Maar de dvdspeler heeft de leuke eigenschap om automatisch te beginnen afspelen als hij aangezet wordt, en dat wil ik natuurlijk niet. Aangezien ik nog 2 andere probleempjes heb met de speler (Hij is niet diep genoeg waardoor ik mn platenspeler er niet bovenop kan plaatsen, en de afstandsbediening van de receiver kan de dvdspeler niet bedienen) overweeg ik het om een yamaha dvd-s557 te kopen. In de handleiding van de s557 staat echter dat bij het plaatsen van een disc de speler ook automatisch begint met afspelen. Maar het is me niet duidelijk of dit ook het geval is als je de speler aanzet en er zit reeds een disc in de speler. Is er iemand die dit kan ophelderen voor mij?
Ja, de speler begint ook bij het aanzetten met het afspelen van een dvd.
Mijn zwarte S557 is trouwens te koop. Als je interesse hebt mail me dan even op edgnoj@gmx.net
Mijn zwarte S557 is trouwens te koop. Als je interesse hebt mail me dan even op edgnoj@gmx.net
En als je de stekker in en uitsteekt, staat de speler dan standaard op standby, of staat hij meteen aan en begint hij af te spelen?
Dan blijft hij keurig op standby staan heb ik net proefondervindelijk vastgesteld.schoene schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:48:
En als je de stekker in en uitsteekt, staat de speler dan standaard op standby, of staat hij meteen aan en begint hij af te spelen?
Ik heb het voorlopertje van de 557; de 550.
Als die uit staat en ik zet mijn yamaha receiver aan, blijft 'ie gewoon uit staan.
Gewoon doen dus.
Als die uit staat en ik zet mijn yamaha receiver aan, blijft 'ie gewoon uit staan.
Gewoon doen dus.
Wise enough to play the fool
Hoe is de afspeelkwaliteit van divx en xvid films? Wordt xvid trouwens wel ondersteund, want daar vind ik niets van terug. En ook over het ondersteunen van srt-subtitles niet (moet bvb de srt dezelfde naam hebben als de film, of kan je kiezen uit de beschikbare srt-files).
Xvid wordt goed ondersteund en voor zover ik weet moeten de srt files dezelfde naam hebben als de film. Kan ik niet voor je nagaan, omdat mijn srt bestanden altijd dezelfde naam hebben als de film.
Ik ben eigenljk nog geen film avi, mpeg of dvd tegengekomen die het niet doet. Prima spelertje dus.
Ik ben eigenljk nog geen film avi, mpeg of dvd tegengekomen die het niet doet. Prima spelertje dus.
En anders is het even googlen naar ehmm "alternatieve" firmware..
Wise enough to play the fool
had zoiets al gevonden. oa hier : bladebla in "Yamaha S557 firmware met o.a. SACD suppo..."
Pagina: 1