Ik wil de processor van genoemde notebook vervangen, maar ik krijg de notebook niet open. Ik heb alle schroefjes aan de onderkant verwijderd, ook die onder de accu. Kan iemand mij vertellen wat ik wellicht over het hoofd zie, voordat ik alles moet forceren?
Laptops maak je vaak via de andere kant open, maar misschien is het in jouw geval handiger als je dit laat. Want iets zegt me dat het niet goed gaat komen. Weet je überhaupt wel of de cpu vervangbaar is en dus niet vastgesoldeerd zit op het moederbord zoals bij veel laptops
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Ik heb gelezen dat hij vervangbaar is. Het gaat om een Celeron 600, wat een Celeron 850 zou moeten worden.
Zitten er geen schroeven onder het toetsenbord?
Zou kunnen. Alleen dan komt de volgende vraag; hoe kom ik daar onder? Boven het toetsenbord zit wel een "strook" met multimediaknoppen. Soms kan je die er ook afwippen, maar dat gaat bij deze laptop nogal moeilijk.
Ik neem aan dat het een kestie is van zoeken 
De meeste laptop maak je langs de kant van het tobo open. Soms vind je schroefjes onder rubberen dopjes, soms moet je het toetsenbord lichten met een schrovendraaiertje, soms moet je zelfs eerst het scherm verwijderen.
Ik kan je alleen maar aanraden uit te kijken; je zou niet de eerste zijn die en laptop open, maar niet dicht krijgt
Misschien dat een paar foto's ons kunnen helpen zoeken?
De meeste laptop maak je langs de kant van het tobo open. Soms vind je schroefjes onder rubberen dopjes, soms moet je het toetsenbord lichten met een schrovendraaiertje, soms moet je zelfs eerst het scherm verwijderen.
Ik kan je alleen maar aanraden uit te kijken; je zou niet de eerste zijn die en laptop open, maar niet dicht krijgt
Misschien dat een paar foto's ons kunnen helpen zoeken?
Die 'klepjes' die links en rechts van het beeldscherm zitten kun je meestal loshalen. Verder kun je dat ding onder het beeldscherm ook losmaken. Dan kun je het multimedia-dingske-paneel ook gwoon losmaken en andere dingen eraf schroeven..Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:16:
Zou kunnen. Alleen dan komt de volgende vraag; hoe kom ik daar onder? Boven het toetsenbord zit wel een "strook" met multimediaknoppen. Soms kan je die er ook afwippen, maar dat gaat bij deze laptop nogal moeilijk.
Veel succes !
Pagina: 1