Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

pixmania = oplichters

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wacht nu al 4 weken om mijn geld terug te krijgen van pixmania
telkens zeggens ze dat het al is overgemaakt maar ik geloof er niks van
bestaat er in belgie ook zo een wet die zegt dat de winkel binnen 30dagen na annulatie het geld terug gestort moet hebben?
en wa kun je het best hier tegen doen?
ik weet dat er op internet een site bestaat die de consumenten hiertegen kan helpen, weet iemand die site?
deze is ook al een paar keer vermeld in de shop survey maar ik weet niet juist in welke

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Ik kan moeilijk tot niet geloven dat een zaak zo groot als pixmania je bewust probeert af te zetten.
Wel ben ik ook niet altijd even tevreden geweest van hun service (en vooral coulance, dat kennen ze niet afaik :p )
Maar imho is een topic hier niet de beste oplossing voor je. Je gal spuwen doe je beter dmv een shop survey.
Overigens zijn er in België verscheidende instanties die je kunnen helpen :) (oa testaankoop), maar je kan ook eerst zelf aan de slag: stel ze alvast in gebreke met een aangetekend schrijven: gewoon een mooi briefje warain staat waarom je je geld terug wil en hoe lang al, en met een redelijke betalingstermijn vermeld. Dat moet je sowieso doen voor je wettelijk een stap verder kan :)

Verwijderd

Een kleine tip bij het gal spuwen: doe dit met normaal taalgebruik, leg uitgebreid uit van voor tot achter hoe je tot je bestelling daar bent gekomen (waarom daar, contact met winkel, wat je bestelde, adviezen, etc). Liefst met datum / tijdsduur bij de verschillende stappen, enzovoort :)

Shop Surveys in de vorm van "*#^%*(#@" of alleen "ik wacht nu al 30 dagen op m'n geld" gaan het niet halen namelijk ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mooi zo, dan kan hier een slot op :) .

Dit topic is gesloten.