Windows Update KB917422 geeft errors niet installen !

Pagina: 1
Acties:
  • 929 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
topic

heb het getest en kan bewijzen dat het nero 6.6.1.4 kan doen crashen als je n wave in de audio cd wilt copy'n', het crashed ook nero express meteen na starten

vast n waarschuwing ik vondt het al vreemd dat windows liep te kutten na n update,mn pc loopt altijd als n trein }:|

gebruik n xp home nl (met officiele key) en sp 1 met alle andere hotfixen

ps

het spel fear kan ook crashen hierdoor en nog andere app's (zie google)
edit ik zie dat op n andere thread op deze forum nog meer ppl last hadden van deze hotfix maar voor iets anders :>

[ Voor 24% gewijzigd door silverfaustx op 22-08-2006 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dan roep ik:
Wél installeren, want de mogelijke executie van externe code in de Windows Kernel kan vele, vele ergere gevolgen hebben dan een spelletje dat vastloopt of een specifieke Nero versie doet crashen:
Een aanvaller die de ernstigste beveiligingslekken weet te misbruiken, kan volledige controle krijgen over het systeem waarin dit probleem optreedt. De aanvaller kan vervolgens programma's installeren, gegevens bekijken, wijzigen of wissen, of nieuwe accounts met volledige gebruikersrechten maken.
Verder is met het KB nummer genoeg op internet te vinden hierover.

[ Voor 61% gewijzigd door RobIII op 22-08-2006 13:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
nou ik vindt het crashen van nero erger dan n lekje en ik ben niet de enige met dit probleem
deze "patch" veroorzaakt veel problemen

[ Voor 137% gewijzigd door silverfaustx op 22-08-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:51:
nou ik vindt het crashen van nero erger dan n lekje, mn pc is toch hack/virus proof

ik ben trouwens niet de enige met dit zelfs kaspersky adviseerd het te uninstallen
Als een fabrikant mij adviseert om een update niet te installeren omdat die foutmeldingen geeft met hun pakket, forget it. Ze zorgen er zelf maar voor dat ze een update maken.

Ik heb hier net een clean installed pc met Norman virusscanner en die geeft absoluut geen problemen. Voor het test gedeelte ook een pc met Norton Antivirus en die geeft ook geen problemen.

-edit-
Ik neem aan dat je bedoeld dat je ServicePack 2 hebt geinstalleerd in tegenstelling tot SP1 in je topic post 8)7

offtopic:
Geen enkele pc is 100% virusproof en vind het altijd geweldig die uitspraken _/-\o_

Je hebt vast ook Wireless thuis met WEP encryptie j/k

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:41

BCC

Waarom draai je geen SP2? Er zijn al meerdere patches geweest die er vanuit gaan dat je SP2 draait en waarschijnlijk is dit er weer een. Dit is mischien niet netjes van Microsoft, maar wel de praktijk.

[ Voor 10% gewijzigd door BCC op 22-08-2006 09:59 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
sp2 is kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Laatst online: 15:41

BCC

Tja, als dat je niveau van discussieren is, dan mag je het fijn verder zelf uitzoeken...

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53
Begin anders even met SP2 te installeren, misschien crashed die update je pc dat niet meer.
(En koop een nieuw keyboard, sommige toetsen doen het niet meer denk ik...)

[edit]
Moet ik zelf ook doen, mijn F5 doet het blijkbaar niet meer :P

[ Voor 18% gewijzigd door Fire69 op 22-08-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
aha zie je zelfs ms geeft het toe dat de "patch" errors geeft

"There is a known problem between the OED and the Microsoft Security Update KB917422. It causes the OED to close as soon as it is loaded, without showing any error messages. Microsoft are currently working on this problem and a solution will be posted on this website as soon as it is available"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ongenuanceerd, wat er is er dan zo rot aan?

Er zit een kudde updates en fixes in die de veiligheid van het systeem verhogen...

Eigenlijk vind ik het niet zo verwonderlijk dat je problemen met het met een update die post sp2 is, terwijl je zelf nog sp1 hebt :?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
BCC schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:01:
[...]

Tja, als dat je niveau van discussieren is, dan mag je het fijn verder zelf uitzoeken...
sp2 verdiend geen betere benaming dan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:08:
[...]

sp2 verdiend geen betere benaming dan dat :)
Dan verdien jij ook geen betere hulp dan dit, succes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:05:
aha zie je zelfs ms geeft het toe dat de "patch" errors geeft

"There is a known problem between the OED and the Microsoft Security Update KB917422. It causes the OED to close as soon as it is loaded, without showing any error messages. Microsoft are currently working on this problem and a solution will be posted on this website as soon as it is available"
Oxford English Dictionary heeft helaas een klein compatibiliteitsprobleempje, hetgeen zo snel mogelijk opgelost gaat worden. No worries, ik snap niet zo goed dat je je druk maakt om de vermeend slechte kwaliteit van een KB, terwijl je niet de moeite neemt om SP2 te installeren.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Heb je al gedacht aan ms-dos 6.22?
Super stabiel! :*)

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
sp2 geeft meer problemen dan deze patch, dont even get me started on that one :D

zie google + sp2 sucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Kun je concrede dingen aangeven waarom sp2 sucks?

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
zie google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:13:
sp2 geeft meer problemen dan deze patch, dont even get me started on that one :D

zie google + sp2 sucks
Ik zie dat de combinatie silverfaustx + dom ook al meer dan 100 results oplevert, het betekent natuurlijk niet dat dat noodzakelijkerwijs ook de waarheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Zo werkt dat niet. Als jij zegt dat 'sp2 sucks', dan moet je zelf met argumenten of bronnen komen, in plaats van te verwijzen naar een zoekmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
FirePuma142 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:11:
[...]

Oxford English Dictionary heeft helaas een klein compatibiliteitsprobleempje, hetgeen zo snel mogelijk opgelost gaat worden. No worries, ik snap niet zo goed dat je je druk maakt om de vermeend slechte kwaliteit van een KB, terwijl je niet de moeite neemt om SP2 te installeren.
oed was maar n voorbeeld van de vele apps die het het dan niet meer doen
en n bevestiging dat ms weet dat die errors geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Zr40 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:18:
[...]

Zo werkt dat niet. Als jij zegt dat 'sp2 sucks', dan moet je zelf met argumenten of bronnen komen, in plaats van te verwijzen naar een zoekmachine.
zoek zelf maar sp2 verdiend voor mij verders geen tijd meer :O
en heeft niets met deze topic temaken....

[ Voor 6% gewijzigd door silverfaustx op 22-08-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

T-X-M schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:15:
Kun je concrede dingen aangeven waarom sp2 sucks?

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:19:
[...]

zoek zelf maar sp2 verdiend voor mij verders geen tijd meer :O
en heeft niets met deze topic temaken....
Verdiep je is in SP2. Het zogenaamde trager worden is redelijk eenvoudig op te lossen en het is zo stabiel als wat.
Ga ook je schoolgeld is terughalen je nederlands is een drama om maar niet te beginnen over je discussie vaardigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ You just made my day _/-\o_

Geweldig topic, ik moet er steeds harder en harder om lachen.

Hoe verklaar je dan dat de meeste tweakers die ook systeembeheerder etc zijn gewoon goed met SP2 draaien?

Man o man, dit is echt niveau basisschool met discussie voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
ga niet lopen mierenneuken over mn spelling, das erg triest
sp2 en stabiel past niet in 1 zin

[ Voor 22% gewijzigd door silverfaustx op 22-08-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:27:
Doe dat zelf dan ook niet. Volgens mij was dat niet het enige wat ik te melden had;)

Ik heb Windows XP SP2 op meer dan 10000 werkplekken zien draaien zonder enig probleem. Ik wil die uitdaging wel aangaan. Installeer jij SP2 heb je problemen kom je het melden.

Wil je nou echt van Microsoft af installeer dan lekker Linux.

[ Voor 50% gewijzigd door schiffeb op 22-08-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

_O-

Jij bent grappig :Y

Maar als je problemen met sp2 hebt zou ik je toch willen aanraden om de nieuwste drivers en software versies te downloaden, scheelt waarschijnlijk een hoop gezeik

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Geef dan nu eens een haarfijne uitleg, met argumenten en concreet bewijs dat het 2e servicepack zo slecht is?
Misschien ligt probleem van je instabiele pc aan je eigen tekortkomingen?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:28:
[...]

Doe dat zelf dan ook niet. Volgens mij was dat niet het enige wat ik te melden had;)

Ik heb Windows XP SP2 op meer dan 10000 werkplekken zien draaien zonder enig probleem. Ik wil die uitdaging wel aangaan. Installeer jij SP2 heb je problemen kom je het melden.

Wil je nou echt van Microsoft af installeer dan lekker Linux.
Als ik zo zijn kennis niveau schat, dan krijgt hij het ook nog voor elkaar om de installatie van SP2 te verzieken. Ik zou die weddenschap niet aangaan, straks zit je er een maand aanvast 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
Je hebt zo van die mensen die denken dat ze alles beter weten...

SP2 en stabiel niet in 1 zin? 8)7 Dan doe je toch duidelijk iets verkeerd want XP SP2 is duidelijk veel stabieler dan XP SP1. Misschien heb je gewoon een stuurprogramma dat moeilijk doet i.c.m. SP2 of heb je een ander hardware of softwareprobleem.

Trager? Het vraagt iets meer RAM dat klopt, misschien moet jeje pc wat updaten?

Bedoel je nu dat Security Center dat je zenuwachtig maakt? Dan zet je de service toch gewoon uit.

enz...

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Enige wat ik niet snap is waarom er zo'n discussie ontstaat. Echt nutteloos dit. Dan installeer je toch geen SP2. En ook niet de hotfix. Blijf dan gewoon bij het oude. Problem solved. En zoals anderen ook al aangeven als je dat wel gaat doen. Dan is het ook verstandig om even je programma's te updaten. Snap het probleem hier niet. En elkaar zo af*(#R$ is nou ook niet echt nodig hou het gewoon ontopic...

[ Voor 12% gewijzigd door MasterMike op 22-08-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:35:
[...]

LOL niet bepaald n onafhankelijke mening heh die van de maker zelf.......
Kijk naar HP, Dell, IBM, Fujitsu Siemens, Medion die al hun pc's standaard uitleveren met SP2.
Als SP2 zo in jouw termen K*T is, dan stond daar ook geen SP2 op.

Of je moet denken dat deze bedrijven stiekem dochter ondernemingen zijn van Microsoft en allemaal in het geheim opereren, tjah dan ben je te ver om geholpen te worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:35:
[...]
Als ik zo zijn kennis niveau schat, dan krijgt hij het ook nog voor elkaar om de installatie van SP2 te verzieken. Ik zou die weddenschap niet aangaan, straks zit je er een maand aanvast 8)7 :D
Ik heb toch niks te doen ik heb SP2 _/-\o_
silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:35:
[...]
LOL niet bepaald n onafhankelijke mening heh die van de maker zelf.......
Inhoudelijke discussie please |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:37:
[...]

Kijk naar HP, Dell, IBM, Fujitsu Siemens, Medion die al hun pc's standaard uitleveren met SP2.
Als SP2 zo in jouw termen K*T is, dan stond daar ook geen SP2 op.

Of je moet denken dat deze bedrijven stiekem dochter ondernemingen zijn van Microsoft en allemaal in het geheim opereren, tjah dan ben je te ver om geholpen te worden.
ja dell das ook zon leuk voorbeeld die zeggen niet eens tegen hun klanten dat hun laptops exploderen hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Inhoudelijke discussie please |:(
ik heb niet om n discussie gevraagd jullie beginnen over sp2.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 07:00
Ik denk dat het tijd word dat de topic starter eerst eens SP2 gaat installeren en eens gaat kijken of dit stabiel is... want ik kan zijn mening van SP2 en stabiel in 1 zin niet geheel delen...

in het begin zijn er inderdaad wel problemen geweest met SP2 maar die zijn nu aan de voor avond van SP3 al wel de wereld uit...

Wat betreft de KB917422 die kan je rustig installeren met deze Nero versie want ik ben niet in staat geweest de fout te repoduceren.

Denk dus dat het grootste probleem de Topicstarter zelf is die van mening is dat SP2 *** is en daarmee maakt hij zelf volgens mij de grootste ERROR...

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:43:
[...]

ja dell das ook zon leuk voorbeeld die zeggen niet eens tegen hun klanten dat hun laptops exploderen hahahah
Dat is waar ook, ze halen meer dan 4 miljoen accu's terug omdat Michael Dell himself ze bij het verlaten van de fabriek geen kusje heeft gegeven, niet omdat ze vervangen worden door potentieel minder gevaarlijke accu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Dus alle mensen die ervaring hebben met Service Pack 2 hebben het fout tegen jou met Service Pack 1, natuurlijk heb je helemaal gelijk, en een discussie weigeren die verdere problemen met jouw windows versie kan oplossen zal ik dan ook helemaal uit de weg gaan... Jup, goede instelling om hulp te krijgen van een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:29

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Grappig dit, ik zie silverfaustx niet één keer met fatsoenlijke probleemgevallen / argumenten / testen komen...
Ja, een linkje naar google 'sp2 sucks' duh... Als je naar problemen gaat zoeken, dan vind je ze altijd. Dat kan ik ook; zoek eens op 'sp2 great'... echt goed dat SP2... zie je wel? :+

En nu serieus:
silverfaustx - Als je problemen hebt met SP2 dan heb je 2 mogelijkheden:
1. Je zoekt uit wat er misgaat en je lost het op.
2. Je laat het zitten. (maar val ons dan iig niet met je gekraam lastig)

Wat betreft die KB917422 update; het komt vaker voor dat windows updates hier of daar een probleem veroorzaken onder bepaalde omstandigheden. Zo zat ik een paar maanden geleden een windows adresboek van iemand te fixen omdat ie ineens het bestandsformaat niet meer herkende.
Shit happens... maar er niet zo'n big deal van of discussier op een normale manier. Misschien hebben de lezers van dit topic dan nog een oplossing voor je ook.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Plopeye schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:44:
Ik denk dat het tijd word dat de topic starter eerst eens SP2 gaat installeren en eens gaat kijken of dit stabiel is... want ik kan zijn mening van SP2 en stabiel in 1 zin niet geheel delen...

in het begin zijn er inderdaad wel problemen geweest met SP2 maar die zijn nu aan de voor avond van SP3 al wel de wereld uit...

Wat betreft de KB917422 die kan je rustig installeren met deze Nero versie want ik ben niet in staat geweest de fout te repoduceren.

Denk dus dat het grootste probleem de Topicstarter zelf is die van mening is dat SP2 *** is en daarmee maakt hij zelf volgens mij de grootste ERROR...
lol n kleine error (de hotfix) vervangen met n grote error (sp2) is geen goed advies
en trust me heb sp2 uitvoerig getest daarom blijf ik er vandaan :D
mn pc loopt perfect nu en dat wil ik zo houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De TS is typisch zo figuur in de zin van iemand die een pc heeft en daar de buurman van die alles weet van pc's. Qua discussies en qua uitspraken past het precies in dat plaatje.
silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:48:
[...]

lol n kleine error (de hotfix) vervangen met n grote error (sp2) is geen goed advies
en trust me heb sp2 uitvoerig getest daarom blijf ik er vandaan :D
Jouw manier van testen spreekt boekdelen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Misschien hebben de lezers van dit topic dan nog een oplossing voor je ook.
heb geen oplossing nodig, gaf n waarschuwing geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:11
silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:48:
[...]

Probleem opgelost dus. :w

Ieder zijn voorkeur, hier als sinds begin SP2 en nooit geen problemen net zoals overal waar ik het geinstaleerd zie.
Ken alleen in mijn omgeving iemand die huiverig is van updaten van allerlei soorten software en die pc's hebben heel soms wel eens wat mankementjes, maar zelfs dat valt nog mee.
Het is dus maar wat je zelf wil.
(ik weet het wel :P )

[ Voor 92% gewijzigd door Ad de Jong op 22-08-2006 10:55 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:51:
De TS is typisch zo figuur in de zin van iemand die een pc heeft en daar de buurman van die alles weet van pc's. Qua discussies en qua uitspraken past het precies in dat plaatje.
ik weet alles van pc's heb niemand anders er voor nodig
blijf jij maar op je sp2 jouw feest, ik weet wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
dit is meer n sp2 fanboy topic geworden, door die thread hijackers hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I rest my case :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:53:
[...]

Alles is wel veel hoor :X

Maar goed bedankt voor het melden van dit probleem en succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 28-08 11:30
Zegt denk ik meer over jou en jouw systeem dan over SP2...
Draait allemaal als een zonnetje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Bart_NL schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:57:
[...]

Zegt denk ik meer over jou en jouw systeem dan over SP2...
Draait allemaal als een zonnetje hier.
stop er maar wat oude app's op die minder bloatware hebben dan als die troep van nu, kom dan terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Laatst online: 10-09 22:01
SMS taal is niet gewenst in een forum als dit. Ga lekker naar FOK! daarvoor. :P Bovendien, je hebt je verhaaltje gedaan over die fouten, (bijna) niemand heeft er iets aan, maar wellicht help je inderdaad een enkeling. Ik zou als ik jouw was stoppen met deze discussie want je graaft je eigen graf.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:53:
[...]

Yep gelukkig is er 1 "tweaker" die tenminste alles weet waar die mee bezig is en de rest van de tweakers zijn allemaal wannabe's.

Ik heb mijn feestje geannuleerd, jij maakt er een leuk feestje van hier. Geniet met volle teugen.

Heb je nog meer adviezen in de zin van SP2 is K*T en je pc is virusproof en hackproof?

Al is hackproof nu out of the picture met sp1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsunami69
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 19:41
????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
dinkelover schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:03:
[...]

SMS taal is niet gewenst in een forum als dit. Ga lekker naar FOK! daarvoor. :P Bovendien, je hebt je verhaaltje gedaan over die fouten, (bijna) niemand heeft er iets aan, maar wellicht help je inderdaad een enkeling. Ik zou als ik jouw was stoppen met deze discussie want je graaft je eigen graf.
lol n enkeling de meerderheid van xp gebruikers zit op sp1 niet 2

edit

"Microsoft is niet blij met het aantal downloads van Service Pack 2 (sp2) voor Windows XP buiten de Verenigde Staten. De aantallen zijn 'teleurstellend' volgens de softwaremaker"

[ Voor 16% gewijzigd door silverfaustx op 22-08-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:13:
[...]

Je stelling komt niet overeen met wat ik zie bij de meeste computers. Sinds 2005 heb ik geen enkele XP-installatie gezien waarbij SP2 niet geinstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

edit

"Microsoft is niet blij met het aantal downloads van Service Pack 2 (sp2) voor Windows XP buiten de Verenigde Staten. De aantallen zijn 'teleurstellend' volgens de softwaremaker"
Zonder bron is je post waardeloos.

Ik quote:
"Microsoft is ontzettend blij met het aantal downloads van Service Pack 2 (sp2) voor Windows XP buiten de Verenigde Staten. De aantallen zijn 'onvoorstelbaar' volgens de softwaremaker"

Mijn quote is zonder bron ook niks waard, met andere woorden je hebt nog steeds niks zinnigs gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:20:
[...]

Zonder bron is je post waardeloos.

Ik quote:
"Microsoft is ontzettend blij met het aantal downloads van Service Pack 2 (sp2) voor Windows XP buiten de Verenigde Staten. De aantallen zijn 'onvoorstelbaar' volgens de softwaremaker"

Mijn quote is zonder bron ook niks waard, met andere woorden je hebt nog steeds niks zinnigs gepost.
bron is oa. webwereld
jouw bron is de maker zelf.... |:(

edit was me net tevoor :P

[ Voor 5% gewijzigd door silverfaustx op 22-08-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Maar dan nog, als in 2005 al 70% xp-sp2 had geinstalleerd, dan gaat nu zeker jouw bewering niet meer op dat alleen een enkeling op sp2 zit...

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Uit datzelfde artikel: "Volgens Stuart McKee van Microsoft is op ongeveer 70 procent van de xp-pc's sp2 geïnstalleerd. In landen als Spanje of Korea ligt het percentage op 50 procent. Japan, Duitsland en Frankrijk zitten op ongeveer 75 procent."
Dan mag jij mij vertellen wat een meerderheid is: 15%? 20% misschien? Ach ja, zolang als er mensen zoals jij op deze aardkloot rondlopen, zal het internet lekker onveilig blijven (onderbouwen zal ik dit maar niet, dat doe jij immers ook niet).

Edit: net te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:17

Dido

heforshe

edit

Selectief quoten is een kunst, nietwaar?
Volgens Stuart McKee van Microsoft is op ongeveer 70 procent van de xp-pc's sp2 geïnstalleerd. In landen als Spanje of Korea ligt het percentage op 50 procent. Japan, Duitsland en Frankrijk zitten op ongeveer 75 procent.
Dus 70% is een enkeling 8)7

Weet je zeker dat SP2 er bij jou niet opstaat? Tellen is niet je sterkste kant, lijkt het ;)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Stamgastje schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:29:
Uit datzelfde artikel: "Volgens Stuart McKee van Microsoft is op ongeveer 70 procent van de xp-pc's sp2 geïnstalleerd. In landen als Spanje of Korea ligt het percentage op 50 procent. Japan, Duitsland en Frankrijk zitten op ongeveer 75 procent."

[...]

Dan mag jij mij vertellen wat een meerderheid is: 15%? 20% misschien? Ach ja, zolang als er mensen zoals jij op deze aardkloot rondlopen, zal het internet lekker onveilig blijven (onderbouwen zal ik dit maar niet, dat doe jij immers ook niet).
mn pc is 100% veilig heb in 10 jaar geen virus of hack gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
deze thread gaat om sp1, dat hele sp2 gebeuren hebben velen niets aan

[ Voor 77% gewijzigd door silverfaustx op 22-08-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel moeilijk zijn voor de TS om toe te geven dat hij fout zit.
Een echte vent durft te zeggen dat hij fout is en probeert er geen manier er om heen te zoeken.

Deze "discussie" voor hoe ver je het een discussie kunt noemen kan niemand winnen behalve de TS zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:30:
mn pc is 100% veilig heb in 10 jaar geen virus of hack gehad
Nee natuurlijk, want je draait uiteraard geen virusscanner, die zijn namelijk "allemaal kut". Maar gelukkig heb jij je glazen bol en je arrogantie nog, dus daardoor ben je lekker veilig. Ik ben blij voor je hoor.

[ Voor 29% gewijzigd door Stamgastje op 22-08-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Niet online
Stamgastje schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:31:
[...]

Nee natuurlijk, want je draait uiteraard geen virusscanner, die zijn namelijk "allemaal kut". Maar gelukkig heb jij je glazen bol en je arrogantie nog, dus daardoor ben je lekker veilig. Ik ben blij voor je hoor.
heb n av,2 firewalls en n router en jij?
alle ports staan dicht en daar gaat het om

ga jij maar lekker met je sp2 spelen zal ms leuk vinden, ik ga verder wat goed is

[ Voor 14% gewijzigd door silverfaustx op 22-08-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Er staan zoveel topicreports dat ik die eerst maar eens ga lezen onder het genot van een slotje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Naja, een goede 'discussie' ( :') ) dat iedereen SP2 moet installeren lijkt me helemaal niet slecht, ga vooral door met elkaar te overtuigen met 'argumenten' mensen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
elevator schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:51:
Naja, een goede 'discussie' ( :') ) dat iedereen SP2 moet installeren lijkt me helemaal niet slecht, ga vooral door met elkaar te overtuigen met 'argumenten' mensen :Y)
Ben het wel met je eens ware het niet dat ik dit eerder Palestijns discussieren vind;) Een man met een doel om SP2 af te blaffen tegen de rest;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Mjah weet je wat de grap is?

Heel veel mensen in het Vista topic roepen "Ik ga noooit over, Windows XP werkt goed genoeg" of ze roepen "Ik wacht wel tot SP2 van Vista uit is, toen werd Windows XP ook pas stabiel".

Een heleboel van die mensen zullen ook wel geroepen hebben toen SP2 net uit was "SP2? Dat ga ik nooit installeren, SP1 is goed genoeg!" :)

Feit is gewoon dat Windows XP ServicePack 1 binnenkort uit de supportfase gaat en er dus op dat moment helemaal geen security patches meer voor komen (10 oktober om precies te zien - Windows XP SP1 and SP1a support ends on October 10, 2006) dus als je bereid bent dat risico te lopen waarom zou je dan sowieso nog security patches installeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou de TS uberhaupt patches installeren hij heeft 2 firewalls en 1 router en zijn pc is virusproof en hackproof _O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
Sommige mensen lopen blijkbaar graag achter de feiten aan. ;)

we gaan niet users bashen hier ;)

[ Voor 86% gewijzigd door elevator op 22-08-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:32:
[...]

heb n av,2 firewalls en n router en jij?
alle ports staan dicht en daar gaat het om

ga jij maar lekker met je sp2 spelen zal ms leuk vinden, ik ga verder wat goed is
Bereid om wat te leren?
Wat is een Buffer Overflow?
Wat is een Exploit?

Nu wil ik dat je een aantal dingen probeerd. Shields Up!, DCOMbobulator, Un Plug and Play, XPDite. Te vinden op de volgende pagina:
http://www.grc.com/default.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:08:
Waarom zou de TS uberhaupt patches installeren hij heeft 2 firewalls en 1 router en zijn pc is virusproof en hackproof _O- :')
Lol 1 firewall op router en 1 op zijn PC ;)

Ik vind hem zo cool:) Gooi anders je network interfaces uit ben je van de meeste risico's af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:28

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hmm, linux sucks. kijk maar :+

Mijn persoonlijke mening : ik vind XP SP2 niets. Puur omdat ik geen behoefte heb aan alle opdringerige extra beveiliging die je er bij krijgt en ik een te lui wezen ben om uit te zoeken hoe ik dat allemaal netjes uit moet zetten ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Volgens mij zegt dat meer over jezelf dan over (de kwaliteit van) SP2 :X

En als je het crashen van Nero erger vindt dan Remote Code Execution dan ben je redelijk clueless ... NoFi, maar misschien is je Windows wel gewoon verrot als Nero steeds crasht; gezien je technische kennis lijkt me dat eigenlijk waarschijnlijker... Mijn Nero 6.6 + WinXP SP2 crasht namelijk niet :z

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Koffie schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:43:
Hmm, linux sucks. kijk maar :+

Mijn persoonlijke mening : ik vind XP SP2 niets. Puur omdat ik geen behoefte heb aan alle opdringerige extra beveiliging die je er bij krijgt en ik een te lui wezen ben om uit te zoeken hoe ik dat allemaal netjes uit moet zetten ;)
Heb je daar wel is naar gekeken? Als je de service security center uitzet en de windows firewall dan ben je er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dicht, dit gaat helemaal nergens over, ik zie totaal geen mogelijkheid voor discussie aangezien er geen fatsoenlijke argumenten aangedragen worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.