mijn xfx 6800gs xxx (standaard overgeklokt door xfx tot 485Mhz) doet vaag: na een tijdje gamen verspringt het beeld in ene naar heel veel keer hetzelfde stukje beeld (rechthoekig liggend) hij is op een comfortabele temperatuur van rond de 60 graden (58 meestal) en dit is maar met 1 spel getest (IL2 Sturmovik forgotten battles) en er zijn 2 schermen op aangesloten, een word door het spel gebruikt. verder is allen de Cpu overgeklokt van 1800 naar tegen de 1900 (amd athlon64 3000+ met een overdreven Arctic cooler die geschikt is voor de recente versies van de athlon-fx, dus dat zou moeten kunnen).
Dit deed mijn kaartje voor het overklokken ook al. nog even ter informatie: tijdens 3dmark06 testen stijgt de gpu temperatuur naar over de 90 graden celsius, de koeler begint herder te werken en ik zet gouw die test stop. Dan zakt hij af naar beneden de 40 graden als de (standaard) weer normaal klinkt tot richting de 50 graden (55 is normaal). het beeld blijft okay (ondanks een lage framerate, maar het is korte test van ongeveer 40 seconden)
Wat is een normale temperatuur voor deze kaart? En wanneer is deze zo heet dit ik hem op kan drinken, de maximum temperatuur ongeveer.
Dit deed mijn kaartje voor het overklokken ook al. nog even ter informatie: tijdens 3dmark06 testen stijgt de gpu temperatuur naar over de 90 graden celsius, de koeler begint herder te werken en ik zet gouw die test stop. Dan zakt hij af naar beneden de 40 graden als de (standaard) weer normaal klinkt tot richting de 50 graden (55 is normaal). het beeld blijft okay (ondanks een lage framerate, maar het is korte test van ongeveer 40 seconden)
Wat is een normale temperatuur voor deze kaart? En wanneer is deze zo heet dit ik hem op kan drinken, de maximum temperatuur ongeveer.