Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-11 21:26

Night89

Als je alles op een rijtje heb

Topicstarter
heb een telefoon gekocht, Sony Ericsson K750i

daar blijft de joystick nu van hangen ( of reageert niet eigenlijk), gebeurt het meest naar beneden

wat kan ik daar aan doen, of is dat puur een zaak van reparatie? ( hij is 1 jaar en 2 mnd ofzo, juni vorig jaar.

thnx voor de reacties alvast!

Met Vriendelijke Groet,

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:51

Wom

Bekend probleem van Sony Ericsson. Enige concrete tip die ik je kan geven is met een tandenstokertje tussen het joystickje en de behuizing wat peuteren om zo het vuil er van tussen te krijgen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:21

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
De stofzuiger erop of even inspuiten met een bus perslucht wil ook wel helpen :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-11 21:26

Night89

Als je alles op een rijtje heb

Topicstarter
ga ik dat proberen :-)

kan je eigenlijk de voorkant eraf halen, heb al zitten kijken, maar zie geen klik mechanisme, of schroefjes oid?

Met Vriendelijke Groet,

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-11 11:56
Klik

Daar hebben ze op de laatste pagina's meer info daarover. Het frontje zou eraf moeten kunnen trouwens, dat hebben ze daar ook al voor elkaar gekregen :)

Verwijderd

Inderdaad een bekend probleem van SE. Er wordt ook op verschillende sites aangeraden om de joystick zo min mogelijk te gebruiken. Maar zoveel mogelijk de knoppen. Ik gebruik veel de knoppen, maar ook regelmatig de joystick. Heb geen problemen.

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 09:52
Bij mij hielp contact spray.

Mijn joystick reageerde eigenlijk bijna helemaal niet meer, nu doet ie het weer als nieuw.

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-11 11:56
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:01:
Inderdaad een bekend probleem van SE. Er wordt ook op verschillende sites aangeraden om de joystick zo min mogelijk te gebruiken. Maar zoveel mogelijk de knoppen. Ik gebruik veel de knoppen, maar ook regelmatig de joystick. Heb geen problemen.
Das natuurlijk geen oplossing, das uitstel van het probleem. Verder hebje zo natuurlijk weinig aan je joystick, die zit er niet voor nix op :?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Doordat het een bekend probleem is bij SE toestellen is het ook ruimschoots aan bod gekomen in de verschillende delen van het centrale topic. Ik zou je dan ook willen aanraden om daar nog even op trefwoorden te zoeken als 'joystick' e.d.. Mocht je op deze wijze nog niet genoeg informatie vinden dan kun je daar uiteraard ook om extra toelichting vragen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.