Met Vriendelijke Groet,
Bekend probleem van Sony Ericsson. Enige concrete tip die ik je kan geven is met een tandenstokertje tussen het joystickje en de behuizing wat peuteren om zo het vuil er van tussen te krijgen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
De stofzuiger erop of even inspuiten met een bus perslucht wil ook wel helpen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ga ik dat proberen :-)
kan je eigenlijk de voorkant eraf halen, heb al zitten kijken, maar zie geen klik mechanisme, of schroefjes oid?
kan je eigenlijk de voorkant eraf halen, heb al zitten kijken, maar zie geen klik mechanisme, of schroefjes oid?
Met Vriendelijke Groet,
Klik
Daar hebben ze op de laatste pagina's meer info daarover. Het frontje zou eraf moeten kunnen trouwens, dat hebben ze daar ook al voor elkaar gekregen
Daar hebben ze op de laatste pagina's meer info daarover. Het frontje zou eraf moeten kunnen trouwens, dat hebben ze daar ook al voor elkaar gekregen
Verwijderd
Inderdaad een bekend probleem van SE. Er wordt ook op verschillende sites aangeraden om de joystick zo min mogelijk te gebruiken. Maar zoveel mogelijk de knoppen. Ik gebruik veel de knoppen, maar ook regelmatig de joystick. Heb geen problemen.
Bij mij hielp contact spray.
Mijn joystick reageerde eigenlijk bijna helemaal niet meer, nu doet ie het weer als nieuw.
Mijn joystick reageerde eigenlijk bijna helemaal niet meer, nu doet ie het weer als nieuw.
Das natuurlijk geen oplossing, das uitstel van het probleem. Verder hebje zo natuurlijk weinig aan je joystick, die zit er niet voor nix opVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:01:
Inderdaad een bekend probleem van SE. Er wordt ook op verschillende sites aangeraden om de joystick zo min mogelijk te gebruiken. Maar zoveel mogelijk de knoppen. Ik gebruik veel de knoppen, maar ook regelmatig de joystick. Heb geen problemen.
Doordat het een bekend probleem is bij SE toestellen is het ook ruimschoots aan bod gekomen in de verschillende delen van het centrale topic. Ik zou je dan ook willen aanraden om daar nog even op trefwoorden te zoeken als 'joystick' e.d.. Mocht je op deze wijze nog niet genoeg informatie vinden dan kun je daar uiteraard ook om extra toelichting vragen.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()