dat van zomertje (2 posts boven mijn vorige) vind ik dus *niet* duidelijk (daar doelde ik op met ambigu meen ik maar dat terzijde).
Prima. ik ben er.
[ Voor 7% gewijzigd door zomertje op 28-09-2006 20:59 ]
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Jha lekker mis communicatie van maken. Ga maar lekker tussen alle managers rond lopen op linux world wij gaan lekker bakkies doen en dat kan elke dag.Jk_W schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:04:
Stop de persen!!!
We moeten het verplaatsen naar 11 of 12 oktober. Dan is namelijk LinuxWorld in Utrecht.
Dus uh...12 oktober it is!
>.< >.< >.< >.<
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
al gebeurd of is speelt de herfst mee?
[ Voor 13% gewijzigd door daft_dutch op 06-10-2006 17:51 ]
>.< >.< >.< >.<
* frankivo heeft het vermoeden dat er weinig van te voren geregeld gaat wordendaft_dutch schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:51:
Het eten zal waarschijnlijk bij een willekeurig restaurant zijn (zomertje zal waarschijnlijk uitzoeken waar we met een berg nerds kunnen gaan eten voor een schappelijke prijs)
al gebeurd of is speelt de herfst mee?
ik gok dat er wat groepjes apart gaan eten
Als er komende week nog geen geniale ideeen zijn geopperd, zal ik wel wat reserveren voor een goede prijs/kwaliteits verhouding als iedereen het daar mee eens is.
je krijgt mijn fiat, mits het een algemeen beschaafde tent (geen burger king oid) voor een redelijke prijs (arme student) is.
Wilden we daarna nog in de Belgie afpilzen?
Ben zelf ook een arme student en hou wel van een beetje ambiance in een eetgelegenheid, dus ik vermoed dat het wel goed komt!Boudewijn schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:06:
is goed.
je krijgt mijn fiat, mits het een algemeen beschaafde tent (geen burger king oid) voor een redelijke prijs (arme student) is.
Wilden we daarna nog in de Belgie afpilzen?
Ik dacht btw dat we begonnen in Belgie, of heb ik het nou helemaal mis?
- Verzamelen om 15.00 uur
- Bier nuttigen in Belgie
- Eten bij een betaalbare gelegenheid, ik stel voor het Steakhouse, als ik weet wie/hoeveel er mee willen eten kan ik proberen te reserveren.
- Afpilsen in een leuke kroeg, Belgie is dan te druk, dus roept u maar een andere
Hebben we het trouwens hierover?
Of ik 15u haal weet ik trouwens niet, die dag is er in de RAI een PC Dump waar ik met paar lui heenga (Terw_dan enzo), op terugweg word ik gedropped - maar Belgie is makkelijk zat te vinden, dus dat komt wel goed
Oslik blyat! Oslik!
Ja, dat steakhouse bedoel ik inderdaaddion_b schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:39:
* dion_b meldt zich om mee te eten
Hebben we het trouwens hierover?
Of ik 15u haal weet ik trouwens niet, die dag is er in de RAI een PC Dump waar ik met paar lui heenga (Terw_dan enzo), op terugweg word ik gedropped - maar Belgie is makkelijk zat te vinden, dus dat komt wel goed
dat steakhouse bedoelt Zomertje inderdaad.
Dat is prima eten kan ik je vertellen.
>.< >.< >.< >.<
Saved by the buoyancy of citrus
jahoor vooral na de power to warn soepVerwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:54:
Zo, heeft iedereen er een btje zin in komende zaterdag?
@16.00 uur zeker
* frankivo houdt het op bier
En als ik het niet heb dan maak ik het wel
>.< >.< >.< >.<
* Jk_W schrikt
Was vergeten dat het zo snel al is! Ik heb er iig zin in! Verzamelen we in een kroeg of elders?
We treffen elkaar op het station rond 15:00
Uiteraard weet je misschien niet wie wie is, dan moet je gewoon willekeurige nerds gaan aanspreken
Nu blij? Frankie
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 17:54 ]
Het boeit niet zo wat het is....het midden van CS iig! Ik denk dat ik de mede-nerds wel herken. En dan vanaf het station snel door naar de kroeg!
effe kijken of ik mensen nog herken
[ Voor 173% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 22:35 ]
a: ik draag nromaal geen bril.
b: mijn haar zit normaal wel goed (iets met zeiknat geregend die dag).
c: r3b00t: zou je die soep van je site willen verwijderen?
Verwijderd
/me geeft Boudewijn een koekjeBoudewijn schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:33:
jij ook bedankt.
1) Nee. Zie ook http://r3blog.nl/p1mpy.jpg. Humor moet kunnenc: r3b00t: zou je die soep van je site willen verwijderen?
2) r3b00t (er-drie-bee-nul-nul-tee) != r3boot (er-drie-boot)
Het meetingpoint op CS lag altijd recht voor de grote borden met daarop de vertrek staten. Wellicht een idee om gewoon af te spreken voor die grote borden. (da's een makkelijkere referentie dan een voorover gebogen vrouw denk ik zo)
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 16:13 ]
ik vind het wel leuk als je van tevoren even overlegt over dit soort dingen ...
En Jordi, ga nou meeeeeeeheeeeeeeeeeee!
ik heb zin in zaterdag
Mee eens?
is prima.zomertje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:05:
De groep is niet zo groot als anders. Ik verwacht dan ook dat we met een klein groepje zullen gaan eten (5 a 6 man). Mij lijkt het niet echt nodig om te reserveren. Zeker omdat ik niet weet over hoeveel mensen het gaat.
Mee eens?
ik eet iig mee.
(en dit keer weer een laptop bij me... ga 's ochtends eerst langs een klant)
Verwijderd
Geen probleem gozerBoudewijn schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 02:37:
dank je r3b00t (en zomi natuurlijk).
Ik vind het goed om niet te reserveren, maar waarom zou de groep maar 5-6 man zijn? Volgens mij gaan er wel meer mee eten. Of zijn er zoveel laffa afhakers dan? Iig eet ik mee, en het komt qua ruimte idd waarschijnlijk toch wel goed. Tot morgen!zomertje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:05:
De groep is niet zo groot als anders. Ik verwacht dan ook dat we met een klein groepje zullen gaan eten (5 a 6 man). Mij lijkt het niet echt nodig om te reserveren. Zeker omdat ik niet weet over hoeveel mensen het gaat.
Mee eens?
We zijn met 13. Niet iedereen wil meeeten (mac fans of pizza fans). En er komen uiteindelijk toch mensen niet of niet opdagen. Dus vandaar mijn schatting.Jk_W schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:39:
[...]
Ik vind het goed om niet te reserveren, maar waarom zou de groep maar 5-6 man zijn? Volgens mij gaan er wel meer mee eten. Of zijn er zoveel laffa afhakers dan? Iig eet ik mee, en het komt qua ruimte idd waarschijnlijk toch wel goed. Tot morgen!
Verwijderd
Er zit een groot internet-cafe aan de oudegracht. Mocht het nodig zijn kan je voor een paar euro daar internetten.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:03:
Hmm, is er nog iemand die in utrecht woont waar ik in geval van nood gebruik kan maken van de internet verbinding? Heb standby dienst komend weekend en het lukt me niet om de zaterdag hiervanaf te komen.
Je kunt op het station internetten
Kost je wel geld , maar dat is prima.
Vast wel....de afgelopen HK-meets waar ik bij was waren er altijd meer camera's dan tweakers!Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:19:
Neemt iemand van jullie een digicam mee?
Hmm, je weet hoe fotoschuw NOS mensjes zijn?Jk_W schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:58:
[...]
Vast wel....de afgelopen HK-meets waar ik bij was waren er altijd meer camera's dan tweakers!
Ik woon 10 minuten van het centrum af fietsen, dus daar kan het wel maar is misschien niet zo praktischVerwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:03:
Hmm, is er nog iemand die in utrecht woont waar ik in geval van nood gebruik kan maken van de internet verbinding? Heb standby dienst komend weekend en het lukt me niet om de zaterdag hiervanaf te komen.
Ik heb wel een NS HotSpots kaartje voor je als je die nodig hebt, kan je op het station inetten
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Het is zeker geen kleine digicam heCliffie schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:54:
Ik kan de vette cam meenemen, maar daar maak je wschl geen vrienden mee
Ik laat em gewoon thuis ook denk ik, van de vorige meet zijn er ook weinig foto's, meestal is het veelal hetzelfde
En anders abuse ik mijn foon gewoon
of zitten we gewoon kiehard tot 1600 (ik denk om 1530 er te zijn) in de Belgie?
als dat zo is zie je mij wel verschijnen.
Waarschijnlijk zijn we om 15.30 net in Kafe Belgie. Ervanuitgaande dat we om 15.00u verzamelen op CS, om 15.10 is iedereen er zo ongeveer wel. Dan lopen we 10 minuten dus we zitten pas om 15.20 in Belgie. Ik denk niet dat we binnen 10 minuten weg zijnBoudewijn schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:59:
ik kom iets later mensen; zou iemand mij zijn\haar nummer willen mailen?
of zitten we gewoon kiehard tot 1600 (ik denk om 1530 er te zijn) in de Belgie?
als dat zo is zie je mij wel verschijnen.
Maar mocht het anders lopen, kan je me altijd bellen.
zwak ziek en misselijk
jammer maar ik moet passen
>.< >.< >.< >.<
Ik weet uit ervaring dat een lekker biertje alle ziekteverschijnselen kan laten verdwijnen. Beter medicijn is er eigenlijk niet....dus wat houdt je tegen?
Het is wel jammer dat mijn Microsoft longsleeve in Reeuwijk ligt
bier is het beste medicijn, vooral tegen katers.
ik ben btw bijna klaar en ben om 1540@utr. centraal.
Om 15:00 uur kwam ik aan op Utreg CS. Daar vond ik vrijwel meteen zomertje, Cliffie en Jk_W
Aangezien er nog véél meer zouden komen bleven we hoopvol wachten maar het plebs liet het duidelijk afweten
Toen kwam r3boot, waarna we een andere tafel namen om beter te kunnen zitten
Voordat de laatstegenoemde zijn eerste biertje goed en wel ophad besloten de mensen die er al uren zaten om maar een te gaan dineren. Daarop begaven zomertje, Boudewijn, Cliffie, blaasvis, FrankTM, dion_b, Jk_W en ik ons naar een gezellig steakhouse om ervoor te zorgen dat eea aan vis, lam en rund niet geheel voor niets waren gestorven, wat inderdaad niet zo was, want het was wel lekker.
De overige heren grepen de uitgelezen kans om de creativiteit te vergroten aan met eea aan geestverruimende middelen, waarna Rawplayer er tussenuit kneep.
Nadat Boudewijn de jaarvoorraad Palm van het steakhouse had weggewerkt onder de spreuk 'Hier had ik wel een lekker wijntje bij gelust' moesten we opzoek naar nieuw vocht.
Dat werd gevonden in 't Neutje. Dezelfde Boudewijn had daar na 17.2 seconden de ongeduldige serveerster weggejaagd, waardoor de drankjes verder aan de bar gehaald moesten worden
En nadat we met z'n 11en democratisch hadden besloten dat Debian toch wel de ultieme distro is, en dat Chocomel (mits goed geschud) toch wel de ultieme drank is, is de troep langzamerhand weer uiteen gevallen en ieder zijns weegs gegaan.
Wegens een totaal gebrek aan opnameapparatuur zal er waarschijnlijk niemand een visuele impressie van het illustere gezelschap kunnen tonen, maar goed, dat wilde waarschijnlijk toch niemand!
het was weer gezellig, moet we nog maar een keertje over doen.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Mooi verslag! Was zeer gezellig! Ik weet nu iig waar ik moet zijn met mijn linux of programmeer problemen!
Moeten we idd nog eens doen, alleen dan laten we boudewijn niet meer met de vrouwen praten.
* frankivo slaat Boudewijn voor het verjagen van de serveerster
ze keek echt heel sjagerijnig daarna
---------
01:46 < frim> wanneer was de meeting?
02:02 < carefish> vandaag
02:02 < carefish> eh, hij is al geweest
[ Voor 31% gewijzigd door frankivo op 22-10-2006 10:15 ]
Leuk verslag, het was inderdaad gezellig
bupr?
debian is idd de shit (met portage) en schotse chocomel idem!
Ik heb ook amper met ze gepraatMoeten we idd nog eens doen, alleen dan laten we boudewijn niet meer met de vrouwen praten.
Wat doen we volgende keer: de bar overnemen of leeghalen?
Verder vond ik het echt ultiem gezellig, lekker met dion_b en zomertje zitten praten (en weer dus een leuke bierkenner ontmoet : hoe heette het broerjte van de callixtus en de bariton nou? ben te lui om te googlen)
Verslag is gaaf, ik was echt asociaal laat thuis door een stoptrein die niet stopte op mijn station (foutje. van de NS).
Kunnen we de frequentie van de borrels iets opvoeren? Dus volgende tussen kerst en oud en nieuw oid?
Had het btw voor geen goud willen missen dit keer
Kwam omdat ik erbij was deze keerBoudewijn schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:12:
Verhaaltje
En ik vermoed dat december iets te vroeg dag is, maar over 4 maanden ofzo kan wel. Dan heb je 3 bijeenkomsten per jaar.
De vraag is of anderen dat fijn vinden, of dat het resultaat is dat je 3 laffe meets per jaar hebt, ipv 1 goede.
nerds+sterke verhalen+bier.
wat is er mis me
en tegen december heeft die tent de voorraad ale weer aangevuld
Sowieso was het gewoon lekker relaxed\ongedwongen (die meerval van 10E was ook behoorlijk veel bang for the buck)
Dan snoep je niet enorm veel geld en tijd van mensen af en kan je toch geregeld met andere NOS mensen ouwehoeren of NOS, vrouwen en andere onzin.
ik was btw in totaal exact 45E kwijt en dat vind ik een redelijk budget (als in: dat kan wel 3x per jaar).
Voor volgende keer in de kroeg:
ik ga een BTW bon vragen en die wil ik uitgesplitst hebben per persoon.... ben benieuwd of die tap-phoet van gisteren daarom kan lachen
misschien dat je dat in ander gezelschap moet gaan doenBoudewijn schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:27:
Voor volgende keer in de kroeg:
ik ga een BTW bon vragen en die wil ik uitgesplitst hebben per persoon.... ben benieuwd of die tap-phoet van gisteren daarom kan lachen
zo komen we nooit aan de vrouw
Psies, doe dat ff in gezelschap van je mede-studenten ofzo.frankivo schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:31:
[...]
misschien dat je dat in ander gezelschap moet gaan doen![]()
zo komen we nooit aan de vrouw
wie gaat mij heropvoeden?
>.< >.< >.< >.<
Spankie Spankie?Boudewijn schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:58:
okay ik zal weer braaf doen.
wie gaat mij heropvoeden?
Het waren er zes, Calixtus, Kanon, Twee Zwaluwen, Lodewijk XIII, Picardijn en Derde Wijze. Bariton was niet uit die reeks maar van 2001 ofzo.Boudewijn schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:12:
[...]
Verder vond ik het echt ultiem gezellig, lekker met dion_b en zomertje zitten praten (en weer dus een leuke bierkenner ontmoet : hoe heette het broerjte van de callixtus en de bariton nou? ben te lui om te googlen)
Uhuh.. ik was ook in slaap gedonderd in de trein, gelukkig is Nijmegen eindstation dus vielen de gevolgen wel meeVerslag is gaaf, ik was echt asociaal laat thuis door een stoptrein die niet stopte op mijn station (foutje. van de NS).
Het was idd geweldig, volgende keer zal ik er zeker ook bij zijn - maar tussen Kerst en Oud&Nieuw zit ik iig in Beograd, dus mijn voorkeur zou zijn voor een paar weekjes later.Kunnen we de frequentie van de borrels iets opvoeren? Dus volgende tussen kerst en oud en nieuw oid?
Oslik blyat! Oslik!
nu kan ik de picardijn ook plaatsen (ook al geproefd, vond hem minder).
ik sliep niet, schuld van NS
Zijn er nog meer mensen die iets aan de FAQ willen doen trouwens? (naast de mensen in die DM)
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
ik wel paar maar die zijn echt te brak voor woorden (fooncam, kroeg, geen flitser)
[ Voor 5% gewijzigd door Boudewijn op 24-10-2006 12:16 ]
damn.. helemaal vergeten....
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney