Toon posts:

installatieprobleem met bluetooth software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag wat geprutst met mij nieuwe bluetooth-stick. Hier en daar wat software geprobeerd en weer afgesmeten, maar nu wil ik mijn originele software opnieuw installeren maar ik krijg deze melding op het einde van de installatie. (zie link)

http://webs.hogent.be/~043736js/error.JPG

Ik ben dan beginnen zoeken naar oplossingen voor dit probleem. Ik heb onder andere heel mijn Windows directory uitgekamd om die (registry key denk ik) te wissen. Weet iemand waar ik die normaal zou kunnen vinden?Ik heb ook een nieuwere versie van de driver voor mijn Bluetooth-stick gedownload en proberen te installeren maar ook dan ben ik op dezelfde melding terecht gekomen.
ik heb ook al bij Start --> Uitvoeren het commando
MsiExec.exe /X{CEBB6BFB-D708-4F99-A633-BC2600E01EF6} ingegeven maar aangezien ik een uninstall heb gedaan van het programma wil hij het bestand niet wissen want het is niet geïnstalleerd (zegt windows). Ik zou dus heel graag mijn software weer kunnen gebruiken maar ik moet van die key afgeraken. Eigenlijk is dit een fout van de software-ontwikkelaar(s) De uninstall zou dit bestand toch moeten wissen.
Hopelijk kan iemand mij helpen.

(gegevens : Bluetooth USB class 100m EDR 2.0 van peabird)