Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.
Je kan simpelweg een paar dingen doen.
Zorgen dat er minder processen met windows starten .dit kan je aanpassen door via Start > uitvoeren > msconfig te draaien.
Of je doet een clean install van windows zonder acer meuk
Zorgen dat er minder processen met windows starten .dit kan je aanpassen door via Start > uitvoeren > msconfig te draaien.
Of je doet een clean install van windows zonder acer meuk
Overigens kan je je lijstje van 40 processen even nalopen en eventueel checken door de executable namen door google te halen. Dan kom je vanzelf wel achter welk programma je wel / niet nodig hebt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Als de laptop nog schoon is waarom zet je neit even windows er opnieuw op dan.
Tja daar loop ik ook altijd tegen aan als we bedrijfs laptops moeten inrichten, en soms privé ook particuliere laptops.
Ik ben er vrij snel klaar mee, als ik een laptop nieuw uit de doos krijg, ziet de pre-installed windows het levenslicht niet maar begin ik meteen met een frisse nieuwe installatie, geen vervuild register door apps die er niet meer opstaan, geen trage shit niks. Gewoon ff drivers downloaden of van de recovery cd gebruiken en opnieuw installeren.
En software die je wel nodig hebt die zet je er zelf op, op het moment dat je hem nodig hebt toch?
Ik ben er vrij snel klaar mee, als ik een laptop nieuw uit de doos krijg, ziet de pre-installed windows het levenslicht niet maar begin ik meteen met een frisse nieuwe installatie, geen vervuild register door apps die er niet meer opstaan, geen trage shit niks. Gewoon ff drivers downloaden of van de recovery cd gebruiken en opnieuw installeren.
En software die je wel nodig hebt die zet je er zelf op, op het moment dat je hem nodig hebt toch?
Gewoon een clean install doen.
Je kan alles wel verwijderen maar je windows blijft toch vervuild met achterbleven registersleutels endergelijke.
Je kan alles wel verwijderen maar je windows blijft toch vervuild met achterbleven registersleutels endergelijke.
Inderdaad wel die volgorde aanhouden, eerst drivers ritselen en dan pas opnieuw installeren.loewie-643- schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:10:
Bij sommige merken is letterlijk de enige plaats waar de drivers te vinden zijn (voor zover het geen hele standaard hardware is, ik heb het dan dus met name over touchpads etc) op de harde schijf waar al Windows op staat
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
okej bedankt voor de replies
ik zal ff kijken wat ik ga doen.
Misschien weet iemand een effectief programmatje?
edit
... die registersleutels kan ik er wel met regcleaner afhalen duzz dat is geen probleem
ik zal ff kijken wat ik ga doen.
Misschien weet iemand een effectief programmatje?
edit
... die registersleutels kan ik er wel met regcleaner afhalen duzz dat is geen probleem
[ Voor 30% gewijzigd door highmastdon op 21-08-2006 20:23 ]
Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.
Pagina: 1