msn postvak niet live

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Ik heb Windows live messenger geinstalleerd (prog werkt perfect)
maar als ik dan nr mijn msn postvak ga, heeft die nog altijd die oude look.
Mijn broer = op zelfde pc heeft al een nieuwe look. Zij konden op een banner links in je postvak drukken en alles was in orde na wat configureren. Maar ik zie helemaal geen banner of zoiets!!!
Hoe kan ik ook de live look hebben?

• MarcoL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11-2024

MarcoL

Onima@dpc

Ik gebruik zelf geen msn live maar staat het mischien bij de optie`s van je hotmail?
En anders even aan je broer vragen og hij nog wat anders had gedaan voor de nieuwe look van z`n hotmail.

Don't worry people, i`m a professional idiot

• dieter87
MarcoL schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:44:
Ik gebruik zelf geen msn live maar staat het mischien bij de optie`s van je hotmail?
En anders even aan je broer vragen og hij nog wat anders had gedaan voor de nieuwe look van z`n hotmail.
Bij opties staat het niet en heb het al aan me broer gevraagd maar volgens mij is heeft hij zich ingeschreven als beta tester voor Windos Live Mail.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Dit staat bij sommige mensen ergens bovenaan in hotmail. Iets van "Probeer nu de Windows Live Mail Beta", dit heeft niks met live messenger te maken. Dit staat niet bij elke hotmail in beeld.

Edit:
Kijk eens op http://ideas.live.com/ of je niet daar gewoon aan kan melden met je email bij Live Beta.

[ Voor 24% gewijzigd door Kixtart op 21-08-2006 19:58 ]

☻/
/▌
/ \

• dieter87
Kixtart schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:57:
Dit staat bij sommige mensen ergens bovenaan in hotmail. Iets van "Probeer nu de Windows Live Mail Beta", dit heeft niks met live messenger te maken. Dit staat niet bij elke hotmail in beeld.

Edit:
Kijk eens op http://ideas.live.com/ of je niet daar gewoon aan kan melden met je email bij Live Beta.
Ook al geprobeerd! Dit is gewoon de msn messenger live installeren! Ik denk dat ik toch het best zou wachten want zo te zien bij me broer is die beta versie ook niet alles! Zo kun je in een mail je die je opstelt nog niks van lay out aan toevoegen (vb. vet, cursief, lettergrootte,...)
Wanneer zal de eindversie gereleased worden? Met vista?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

dieter87 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:22:
[...]

Ook al geprobeerd! Dit is gewoon de msn messenger live installeren! Ik denk dat ik toch het best zou wachten want zo te zien bij me broer is die beta versie ook niet alles! Zo kun je in een mail je die je opstelt nog niks van lay out aan toevoegen (vb. vet, cursief, lettergrootte,...)
Wanneer zal de eindversie gereleased worden? Met vista?
De beta heeft niks te maken met welke IM je gebruikt. Op die webpagina kan je bovenaan voor beta gebruikers kiezen en dan kan je je aanmelden als beta gebruiker (met nieuw of bestaande email) en volgens mij kan je dan gelijk kiezen voor de Live beta mail. Je kunt je altijd nog via de opties in de mailbeta afmelden als het toch niet naar wens is.

Trouwens ik heb bij de mailbeta wel gewoon een balk waar ik alle layouts van de mail kan aanpassen, zelfs met smilies als je wilt ;)

☻/
/▌
/ \

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-04 10:01

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En verder heeft het helemaal niets met Netwerken te maken :w
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.