CPU test Failure ASUS ABV-E Deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 07:50
Ik heb juist een jaar geleden een moederbord aangeschaft met bijhorende processor om ineen te steken voor een kennis, probleem is echter na een jaar dat de chipset fan (blijft haperen ergens) het een week geleden begeven heeft, maar pc blijft door werken, tot ik gisteren een mail kreeg.

PC is dus vastgelopen, na herstarten geeft hij enkel "CPU test Failure (via boxen)"
Volgens het boekje zou het aan de cpu moeten liggen, daarnet even de AMD 3500+ even verstoken en een door een andere vervangen, maar de cpu werkt wel degelijk.

Videokaart en andere hardware heb ik uitgehaald voor het testen.

Hoe zit het met de garantie van het moederbord, volgens de website heb ik recht op 3jaar. Hoelang zou dit duren voor reparatie? (winkel)

dank
mvg

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik ken helemaal geen Asus "ABV-E" - als het naam niet correct leest is het ook niet vreemd dat je geen informatie vindt. Kijk eens in de handleiding als je de correcte naam niet van het bord zelf kunt halen :o

Verder doe je zelf muv uitwisselen van CPU weinig om te achterhalen wat het probleem exact is (chipsetfan vervangen zou een begin zijn) - kijk eens hier: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Verder hangt garantieafhandeling totaal af van waar je het gekocht hebt. Zie daarvoor de Shop Survey van die winkel (die je niet noemt...)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.