Is het mogelijk mijn Axim PDA te synchroniseren zonder dat ik outlook heb geinstalleerd?
Waarom zou je dat willen vraag je je af?
Ik heb tools gevonden die prachtig je PDA synchronizeren met de Google Calender. Hardstikke mooi , maar dat werkt niet als je Outlook niet hebt geinstalleerd.
In windows XP zit een address book (start -> run -> wab )
Waarom kunnen mijn PDA contacts daar niet in komen? En waarom kan ik mijn contacts niet onderhouden met deze WAB?
Kortom , als je geen outlook hebt (zoals ik...;)) .. en het eigenlijk ook niet wil hebben omdat ik het vertik om alleen voor contacts outlook te moeten installeren (noem me maar koppig) kan ik niets met mijn contacts.
Of toch? Zijn er tooltjes waarmee ik wel uit de voeten kan?
Ik ben sinds enige maanden helemaal losgekoppeld van office. Ik gebruik open office voor word en excel. Mail doe ik via gmail en de gmail notifieer ..
Calenderen doe ik via de gmail calender.. eigenlijk bevalt het me prima
.. Geen applicaties meer installeren voor je mail. Altijd overal bij je data kunnen .. nu nog een goeie uitwisseling met mijn PDA (Windows mobile 2003) en ik ben tevreden.
Hebben jullie ideeen? Tips , suggesties?
Waarom zou je dat willen vraag je je af?
Ik heb tools gevonden die prachtig je PDA synchronizeren met de Google Calender. Hardstikke mooi , maar dat werkt niet als je Outlook niet hebt geinstalleerd.
In windows XP zit een address book (start -> run -> wab )
Waarom kunnen mijn PDA contacts daar niet in komen? En waarom kan ik mijn contacts niet onderhouden met deze WAB?
Kortom , als je geen outlook hebt (zoals ik...;)) .. en het eigenlijk ook niet wil hebben omdat ik het vertik om alleen voor contacts outlook te moeten installeren (noem me maar koppig) kan ik niets met mijn contacts.
Of toch? Zijn er tooltjes waarmee ik wel uit de voeten kan?
Ik ben sinds enige maanden helemaal losgekoppeld van office. Ik gebruik open office voor word en excel. Mail doe ik via gmail en de gmail notifieer ..
Calenderen doe ik via de gmail calender.. eigenlijk bevalt het me prima
Hebben jullie ideeen? Tips , suggesties?