LCD-tv keuze.. HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• jpschouten79
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03-2025
Hoi ik ben met mijn vriendin aan het kijken voor een lcd-tv 82cm.
Mijn oog is gevallen op de BENQ DV3152 en de Samsung LE32M51B.
nu is mijn vraag welke moet ik kopen !? ik ben helemaal verzopen in de LCD-schermen
we hebben ongeveer 950 euro te besteden niet veel meer is eigenlijk wel de max
zeg het maar HELP

PSN: JustinNL79

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

Wil je on-line kopen of in een winkel? (en wil je er voor rijden). Want on-line is de keuze voor dat geld groter dan in een winkel.

Verder misschien wel handig om erbij te zetten of je nog aanvullende wensen hebt. HD-ready, HDMI-ingang, andere aansluitingen. etc.

Maar ik geef toe dat erin verzuipen makkelijk is dan kiezen ;)

Ceci n'est pas une signature!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:34
Ik heb hier zelf ook de Samsung LE32M51B(S), ik vind het een goed scherm films kijken gaat perfect als computerscherm is het wel een hele belevenis. De Samsung zal een goede aankoop zijn. Veel aansluitingen etc...
De Benq weet ik dan weer niks vanaf, als je er wat meer over wilt weten stuur maar mailtje ofzo of vraag hier maar (A)

[ Voor 4% gewijzigd door appel22 op 21-08-2006 18:30 ]

Inventaris | WhatPulse

• jpschouten79
  • Laatst online: 20-03-2025
thx voor jullie rply's maar is de samsung een niet al wat ouder model ? en weet iemand nog meer televisie's 32inch voor een beetje rond de 900 euro ! HELP !!!! ik wordt loco van LSD's

PSN: JustinNL79

• DeeD2k2
  • Laatst online: 01-02 20:29
Ik kan je maar een advies geven: Vergelijk zelf. Deze keuze is namelijk erg persoonlijk; jij moet naar de TV kijken, niet wij. Leg de specs eens naast elkaar (kijk wat je nodig denkt te hebben) en ga eens kijken in een winkel (naar beeld en uiterlijk). Op in ieder geval een van deze gebieden zal er een je voorkeur hebben; dus koop je die...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.