Dell Precision M90 Accu moet worden teruggezonden

Pagina: 1
Acties:

• schiemsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-01 14:13
Hallo,

Ik heb een laptop van dell ( de precision M90 ).
Enkele dagen geleden vernam ik dat er mogelijk problemen zouden kunnen zijn met de accu die er in deze laptop steekt.
Ik ben dan eens gaan kijken op de site, en ja, wat blijkt, mijn accu moet worden teruggezonden.
Nu is het mij wel niet duidelijk hoe lang het gaat duren voordat ik mijn nieuwe accu zal ontvangen, daarover staat niets vermeld.
Daarom wil ik dan ook vragen of er hier nog anderen zijn die ook een accu hebben moeten terugsturen, en zoja, hoelang ze moeten wachten hebben op de nieuwe?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan het beste contact opnemen met Dell. Die kunnen er vast meer over vertellen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Zover ik het begreep van onze contactpersoon, word de batterij eerst naar je opgestuurd. Daarna moet je dmv instructie's de oude terug retouneren. Het zal daarom niet bij de consument in het nadeel vallen.

• schiemsky
Heb er dan maar een besteld (denk dat ik toch nog even geduld zal moeten hebben :P )

dell:

" Please allow up to 20 business days for delivery.

Note: Replacement batteries for P/N M3006 and H3191 are on extended lead times. Please allow up to 75 business days for delivery. "

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:37
Tja zal wel lang zijn, als je 4.1 miljoen nieuwe batterijen moet produceren... Dat doeje ook niet op 1 dag.

http://specs.tweak.to/16567

Verwijderd

Ik lees bij deze Link
dat wanneer je de batterij opgestuurd hebt, dat je nog een gratis tweede exemplaar krijgt, jullie al ervaringen daarmee?

Klanten krijgen een nieuwe deugdelijke batterij voor elk exemplaar waarvan wordt vastgesteld dat dit teruggenomen moet worden. Wanneer wij de teruggenomen batterij ontvangen, krijgen de klanten van ons gratis een extra batterij.

• schiemsky
Ik zal iets laten weten als ik mijn vervangbatterij heb ontvangen :p (waarschijnlijk volgende week donderdag of vrijdag)

edit: Op 5 september 2006 heb ik de batterij ontvangen die ik op 28 augustus heb besteld. Heel wat sneller dan de vooropgestelde termijn van 20 dagen. De accu zat in een zakje en nu moet ik UPS bellen om mijn oude batterij af te komen halen. (Of dell na ontvangst van mijn oude accu nog eentje gaat sturen valt af te wachten).

[ Voor 57% gewijzigd door schiemsky op 05-09-2006 10:15 ]

Pagina: 1