Geen beeld na installeren videodrivers

Pagina: 1
Acties:

• paul2005
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09-2025
Mijn pc geeft geen beeld wanneer ik de drivers voor mijn videokaart installeer. Met een schone windows zonder videodrivers zie ik gewoon het scherm zoals het hoort zijn maar wanneer ik vervolgens de videodrivers installeer flikkert het beeld een paar keer en wordt het zwart. Nu dacht ik eerst dat mijn videokaart stuk was dus heb ik daar een nieuwe voor gehaald. De problemen blijven echter hetzelfde. Kan het zijn dat mijn AGP slot kapot is en hoe kan ik dit testen? Het is een ASUS K8V SE Deluxe bordje.

Mocht het een kapot AGP slot zijn is er dan nog een vervanger te koop? Het is een moederbord dat eigenlijk alleen maar 'oude' technieken aan boord heeft maar ik kan momenteel niet een compleet nieuw systeem aanschaffen. Volgens mij is de asus A8V-MX ook een socket 939 met agp maar zou graag iets meer pci poorten op het bordje hebben.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

WELKE videokaart en WELKE drivers....

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-05 07:30

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Ik had laatst hetzelfde met mijn 7950 GX2, een andere driver die ik probeerde had het probleem niet.
Misschien eerst sp2 installeren, lijkt me onwaarschijnlijk maar is het proberen waard toch?
Op de site van de fabrikant van je videokaart staat veel info op forums over problemen en word je zo geholpen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Onno b op 21-08-2006 18:01 ]

• prime9391
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-05-2025

prime9391

Eat this

en de specs van je beeldscherm is mss ook handig

Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07
En ook of je de chipset drivers hebt geinstalleerd

• paul2005
  • Laatst online: 08-09-2025
doh
Chipsetdrivers |:(
Het werkt weer (beetje erg dom van mij)
Dank
Pagina: 1