Mijn pc geeft geen beeld wanneer ik de drivers voor mijn videokaart installeer. Met een schone windows zonder videodrivers zie ik gewoon het scherm zoals het hoort zijn maar wanneer ik vervolgens de videodrivers installeer flikkert het beeld een paar keer en wordt het zwart. Nu dacht ik eerst dat mijn videokaart stuk was dus heb ik daar een nieuwe voor gehaald. De problemen blijven echter hetzelfde. Kan het zijn dat mijn AGP slot kapot is en hoe kan ik dit testen? Het is een ASUS K8V SE Deluxe bordje.
Mocht het een kapot AGP slot zijn is er dan nog een vervanger te koop? Het is een moederbord dat eigenlijk alleen maar 'oude' technieken aan boord heeft maar ik kan momenteel niet een compleet nieuw systeem aanschaffen. Volgens mij is de asus A8V-MX ook een socket 939 met agp maar zou graag iets meer pci poorten op het bordje hebben.
Mocht het een kapot AGP slot zijn is er dan nog een vervanger te koop? Het is een moederbord dat eigenlijk alleen maar 'oude' technieken aan boord heeft maar ik kan momenteel niet een compleet nieuw systeem aanschaffen. Volgens mij is de asus A8V-MX ook een socket 939 met agp maar zou graag iets meer pci poorten op het bordje hebben.