Ik heb mijn e-tech router draadloos ingesteld.
De SSID heb ik ingevuld en ik heb geen enkele beveiliging aanstaan. (geen wep, geen ssid-hiding en geen MAC acces control)
Het probleem is nu dat ik op mijn laptop het draadloze signaal niet ontvang.
Ik heb ook al verschillende channels uitgeprobeerd maar dit werkt ook niet.
Een erg merkwaardig verschijnsel, ik heb zeker al 10 draadloze netwerken ingesteld zonder enkele problemen, als ik met mijn laptop soms onderweg ben, vind ik zonder probleem genoeg wireless netwerken, alleen mijn eigen wireless netwerk kan ik maar niet vinden.
De afstand tussen de laptop en de wireless router is 10 meter.
Het gaat om deze router: E-tech Router
Het enige wat ik kan bedenken is dat de router de SSID niet broadcast, maar na uren zoeken in de router heb ik niets kunnen vinden om dit aan te zetten.
De SSID heb ik ingevuld en ik heb geen enkele beveiliging aanstaan. (geen wep, geen ssid-hiding en geen MAC acces control)
Het probleem is nu dat ik op mijn laptop het draadloze signaal niet ontvang.
Ik heb ook al verschillende channels uitgeprobeerd maar dit werkt ook niet.
Een erg merkwaardig verschijnsel, ik heb zeker al 10 draadloze netwerken ingesteld zonder enkele problemen, als ik met mijn laptop soms onderweg ben, vind ik zonder probleem genoeg wireless netwerken, alleen mijn eigen wireless netwerk kan ik maar niet vinden.
De afstand tussen de laptop en de wireless router is 10 meter.
Het gaat om deze router: E-tech Router
Het enige wat ik kan bedenken is dat de router de SSID niet broadcast, maar na uren zoeken in de router heb ik niets kunnen vinden om dit aan te zetten.