Toon posts:

Agenda

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een laptop gekocht en nu heb ik geen zin meer om de opdrachten enz in een agenda te zetten. Ik heb die laptop natuurlijk niet voor niets.

Nu is mijn vraag is er een agenda programma, waar ik zeg maar mijn huiswerk op kan zetten.

Alvast bedankt.

Groeten,

Siepje

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
google calander? outlook? natuurlijk kan je ook hier kijken

[ Voor 6% gewijzigd door BasieP op 21-08-2006 15:54 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je kan Outlook proberen, maar dat is vrij uitgebreid. Er zijn ook wel speciale school agenda's, maar ik heb daar geen ervaring mee. Heb je al op Google gezocht?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:26
Zijn er genoeg. Er zit al een agenda in bijvoorbeeld Microsoft Outlook. Daarnaast zijn er talloze andere. Wat wil je er exact mee kunnen, als het heel simpel kan blijven vind je dit ook wel via google.

Verwijderd

Topicstarter
het liefst gewoon een simpel programmatje.
ik kan niet echt iets vinden op google.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:08

Qwerty-273

Meukposter

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Je zou ook eens naar SunBird kunnen kijken, hoewel dat wel alpha software is werkt het wel vrij aardig, zeker voor de functionaliteiten die jij zoekt. Mocht het toch niks zijn heb je geluk, sunbird maakt gebruik van iCal waardoor het makkelijk te importeren is in andere applicaties.

Verwijderd

Topicstarter
misschien een kinderachtige vraag: maar is er misschien ook een programma in het Nederlands

misschien weet jij dat RIKZ??

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:08

Qwerty-273

Meukposter

Een klein en compact agenda progamma in het Nederlands, zou ik niet weten. Vaak kom je dan op web gebasseerde dingen terecht maar die vereisen dan weer een installatie van een webserver enz. Beetje omslachtig. Dan is een Outlook, Sunbird (beide in het Nederlands) of vergelijkbaar een handigere oplossing.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je kan ook naar Palm Desktop gebruiken. Dit is een hele simpele kalender / adresboek etc. die volgens bij ook in NL beschikbaar is.

Normaal gebruik je dat samen met je Palm, maar stand alone werkt het ook prima + gratis.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-07 17:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:00:
misschien een kinderachtige vraag: maar is er misschien ook een programma in het Nederlands

misschien weet jij dat RIKZ??
Mozilla SunBird? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1