Ideal professional integreren, welk tijdsbestek nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-06 15:00
ik ben bezig met het uitzoeken wat het me ongeveer voor tijd zou kosten om ideal op een van onze websites te integreren. Het betreft een website om elektronisch tickets te bestellen en te betalen. Het idee was dat zodra iemand een ticket heeft besteld en betaald hij 1 of andere toegangscode krijgt. Om te kijken of de betaling is gelukt heb ik terugkoppeling nodig en dat zou alleen kunnen met de advanced ideal variant.

met wat pijn en moeite heb ik na aanmelden bij de postbank wat technische documentatie gekregen. Maar op basis daarvan kan ik eigenlijk geen schatting maken wat voor tijd ik voor de implementatie nodig heb. ik had graag eens van enkele mensen gehoord hoe lang zij erover hebben gedaan om de advanced ideal versie te implementeren op hun website. (en dan met name de .net variant).

ik deze post al op got gevonden, waarin ongeveer 65 uur werd vermeld, maar ik zou graag nog wat meer cijfers hebben :)
\[PHP/Alg] Ervaring met iDeal internetbankieren

overige aan-/afraders m.b.t. ideal zijn natuurlijk ook welkom

Werken is gezond, laat het daarom over aan de zieken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En hoe denk je dat wij een schatting kunnen maken van hoe lang jij erover doet? Ik kan een schatting maken van de tijd die ik ervoor nodig zou hebben, maar daar heb jij helemaal niks aan. Wat denk je dus voor voordeel te kunnen halen uit dit topic?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldd
-NMe- schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:54:
En hoe denk je dat wij een schatting kunnen maken van hoe lang jij erover doet? Ik kan een schatting maken van de tijd die ik ervoor nodig zou hebben, maar daar heb jij helemaal niks aan. Wat denk je dus voor voordeel te kunnen halen uit dit topic?
zucht, het gaat er ff om in z'n algemeen. het enige wat ik overal maar over ideal lees is dat het implementeren rommelig verloopt door gebrekkige handleiding en voorbeelden.
ik wil langs deze weg wat meer inzichten krijgen hoe lang andere mensen erover gedaan hebben zodat ik ongeveer een idee heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat heb je aan zo'n idee als je geen flauw benul hebt van hoe goed die anderen zijn in programmeren en wij ook geen idee hebben hoe goed jij bent? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Misschien kun je de vraag anders stellen: waar kan ik aan meer documentatie over ideal en de implementatie ervan komen zodat ik zelf beter kan inschatten hoeveel tijd het kost.

Wel vreemd trouwens dat het zo moeilijk is hierover fatsoenlijke docu te krijgen. Moet toch zo'n beetje de standaard worden?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldd
Spyro_the_Dragon schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:17:
Misschien kun je de vraag anders stellen: waar kan ik aan meer documentatie over ideal en de implementatie ervan komen zodat ik zelf beter kan inschatten hoeveel tijd het kost.

Wel vreemd trouwens dat het zo moeilijk is hierover fatsoenlijke docu te krijgen. Moet toch zo'n beetje de standaard worden?
ok dan adopteren we deze vraag :)

waar kan ik aan meer documentatie over ideal en de implementatie ervan komen zodat ik zelf beter kan inschatten hoeveel tijd het kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Wilt u meer informatie over iDEAL of weten hoe u als internetondernemer iDEAL kunt aanbieden? Neem dan contact op met uw eigen bank.
Ik vrees toch dat je aangewezen bent op de postbank in deze kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zo dan: * RobIII had precies 10 minuten nodig om iDeal te implementeren. Maar dat was een kwestie van een vinkje zetten bij Triple Deal en mijn CMS een extra optie geven.

Maar dat zegt 0,0 over wat jij nodig hebt. Een beetje devver moet makkelijk in een dag iDeal kunnen implementeren, maar dat hangt ook af van de complexiteit van het project waarin je het implementeert. Dus het kan ook 4 dagen zijn. Of 12 weken.
Meer documentatie vind je, uiteraard, gewoon bij iDeal zelf.

Hoe dan ook, dit is een vraag die je zélf zult moeten beantwoorden. De documentatie zul je zélf moeten aanvragen. De implementatie zul je zélf moeten doen.

Ik zie dus verder ook geen reden om dit topic verder open te laten, daar er verder niks zinnigs(ers :P) over gezegd kan worden ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.