ik ben bezig met het uitzoeken wat het me ongeveer voor tijd zou kosten om ideal op een van onze websites te integreren. Het betreft een website om elektronisch tickets te bestellen en te betalen. Het idee was dat zodra iemand een ticket heeft besteld en betaald hij 1 of andere toegangscode krijgt. Om te kijken of de betaling is gelukt heb ik terugkoppeling nodig en dat zou alleen kunnen met de advanced ideal variant.
met wat pijn en moeite heb ik na aanmelden bij de postbank wat technische documentatie gekregen. Maar op basis daarvan kan ik eigenlijk geen schatting maken wat voor tijd ik voor de implementatie nodig heb. ik had graag eens van enkele mensen gehoord hoe lang zij erover hebben gedaan om de advanced ideal versie te implementeren op hun website. (en dan met name de .net variant).
ik deze post al op got gevonden, waarin ongeveer 65 uur werd vermeld, maar ik zou graag nog wat meer cijfers hebben
\[PHP/Alg] Ervaring met iDeal internetbankieren
overige aan-/afraders m.b.t. ideal zijn natuurlijk ook welkom
met wat pijn en moeite heb ik na aanmelden bij de postbank wat technische documentatie gekregen. Maar op basis daarvan kan ik eigenlijk geen schatting maken wat voor tijd ik voor de implementatie nodig heb. ik had graag eens van enkele mensen gehoord hoe lang zij erover hebben gedaan om de advanced ideal versie te implementeren op hun website. (en dan met name de .net variant).
ik deze post al op got gevonden, waarin ongeveer 65 uur werd vermeld, maar ik zou graag nog wat meer cijfers hebben
\[PHP/Alg] Ervaring met iDeal internetbankieren
overige aan-/afraders m.b.t. ideal zijn natuurlijk ook welkom
Werken is gezond, laat het daarom over aan de zieken!