Ik heb een Hp deskjet 600. Al een vrij oude printer, maar deze hangt nu aan een nieuwere pc. Het probleem is dus dat de bijgeleverde software alleen geschikt is voor windows 3.1/95. Het gaat hier niet om de drivers maar om de software om de printer te calibreren. De standaard drivers van windows xp werken prima, maar als ik iets print vallen er vaak stukken tekst aan de zijkant weg. Ik had op de oude computer met windows 95 hier een programma voor, waardoor hij de tekst gewoon over het papier verdeelde, maar hier kan ik dus niet aankomen voor windows xp. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
Kan je geen nieuwere software downloaden van de website van de fabrikant? HP heeft redelijk veel download altijd in de aanbieding.
Ik had al op de site van HP zelf gekeken, maar er was helemaal niks meer beschikbaar voor deze printer. Althans niet voor windows xp. Alleen 3.1, 3.11 en 95.
[ Voor 20% gewijzigd door Epyon op 21-08-2006 16:34 ]
Tja, alles staat gewoon standaard ingesteld op a4 formaat, met de normale marges. maar als ik iets print verdeelt hij toch de tekst niet over het papier, maar vallen de laatste stukken van de zinnen gewoon weg.
Probeer eens een andere driver. Ik heb zelf weleens de driver voor de 540 gebruikt voor m'n deskjet 690c. Werkte perfect.
Pagina: 1