Toon posts:

Welke van deze tv's moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet eeen nieuwe tv hebben (geen HD vanwege gebrek aan geld),want mijn oude is kapot.Ik kan niet kiezen tussen deze tv's:

klik
klik
klik
klik
klik

Of zou ik beter een van deze computer monitoren kopen?
klik
klik
klik
Zijn deze beter en scherper dan een 100 Hz tv? En als een van deze beter zijn, wat voor soort kabel moet ik dan kopen om mijn xbox 360 erop aan te sluiten en waar kun je zo'n kabel kopen?

Ik ben op zoek naar goede en scherpe beeldkwaliteit.Ik weet dat de vestel breedbeeld goed is,maar mischien hebben de anderen even goed beeld en ben ik dus goedkoper uit?want de grootte maakt mij niet zo veel uit.Het moet per se op neckermann te koop zijn want ik wil het in termijnen betalen.Welke zal ik het beste kopen (het is voor mijn xbox 360)?

Bij voorbaat dank

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zou gewoon zelf gaan kijken bij electrozaken (bijv. mediamarkt heeft heel veel staan om te vergelijken). De beeldkwaliteit verschilt nl. erg per type en alleen aan de hand van de specs kun je nooit een goede keuze maken. Je moet het gewoon met eigen ogen vergelijken.
Desnoods kun je dan later wel online kopen als de winkel te duur is en je niet kunt afdingen.

Verder zou ik voor die goedkopere 100hz-en wel wat huiverig zijn. Ze gebruiken dan de goedkoopste en laagst mogelijke kwaliteit onderdelen om toch tot een goedkope TV met goede specs te komen. Dat is vragen om problemen. Vooral online, omdat je niet even makkelijk ermee terug kan. De goedkope TV's met minder interessante specs zijn kwalitatief (en ms. qua beeldkwaliteit dus ook) misschien wel beter, omdat het vaak oudere, bewezen techniek is.

[ Voor 37% gewijzigd door Palomar op 21-08-2006 15:46 ]

Verwijderd

Meeste antwoorden vind je hier gewoon op het forum.

LCD monitor levert hoge resoluties, oftewel scherper beeld voor je xbox. Maar vaak zit er geen tuner in een lcd monitor, dus geen tv kijken helaas. Kabel die je nodig hebt voor je xbox is een vga kabel, DVI of HDMI is er (nog) niet voor de xbox.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:28

rg-mohwa

Phoe Hé

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:43:
Kabel die je nodig hebt voor je xbox is een vga kabel, DVI of HDMI is er (nog) niet voor de xbox.
De HDMI kabel is er al wel toch ?

Verwijderd

rg-mohwa schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:45:
[...]

De HDMI kabel is er al wel toch ?
scart / RGB, vga, component... geen HDMI

http://interviews.teamxbo...terview-Todd-Holmdahl/p1/

Er staat wel een plaatje op lik sang, maar kan niet goed zien of het nu vga of hdmi betreft.

http://www.lik-sang.com/i...g=xbox360-dterminal-cable

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34

Nik

Dat is een VGA of DVI kabel. (de 2e link dus). Maar zeker geen HDMI (heeft een langere aansluiting).

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Ik kan je maar een advies geven: Vergelijk zelf. Deze keuze is namelijk erg persoonlijk; jij moet naar de TV kijken, niet wij. Leg de specs eens naast elkaar (kijk wat je nodig denkt te hebben) en ga eens kijken in een winkel (naar beeld en uiterlijk). Op in ieder geval een van deze gebieden zal er een je voorkeur hebben; dus koop je die...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.