Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Wat lukt er niet, RDP, inloggen onder RDP met een andere account dan de Administrator, iets anders?
Geen Ping, wel Pong
Ik kan wel inloggen, ook gewoon gebruiken maar ik kan op een of andere marnier niet bij Manage your server komen.
Ik log in met SWEEPJES\Toppe. Als ik dit op de pc zelf doe (Dus niet via RDP) kan ik er wel bij!!:S?
Ik log in met SWEEPJES\Toppe. Als ik dit op de pc zelf doe (Dus niet via RDP) kan ik er wel bij!!:S?
Ik neem aan dat je je eigen login ook heb toegevoegd aan de groepen local administrators en aan remote desktop users (op de server). Sorry dat ik het zo moet vragen, maar je geeft een beetje weinig informatie.
Geen Ping, wel Pong
Wel aan de groep Local Administators, alleen niet aan remote desktop users, kan daar dus net niets over vinden!!!!:S
Hmmm, uit het hoofd....... (heb alleen Netware units hier)
Control panel -> computer management -> local users and groups -> groups -> 'remote desktop users' -> members -> add -> Toppe [enter]
Control panel -> computer management -> local users and groups -> groups -> 'remote desktop users' -> members -> add -> Toppe [enter]
Geen Ping, wel Pong
Ja, heb ik gedaan. Nog steeds doet hij niets extra's, lijkt mij wel logish:
De administrators zijn alleen locaal? zou dus ook inhouden dat je de groep remote users de status moet geven van administator?
De administrators zijn alleen locaal? zou dus ook inhouden dat je de groep remote users de status moet geven van administator?
Beetje gek inderdaad. Bij een RDP sessie kijkt de host (server) of de account die in wil loggen lokaal bekend is en welke rechten dat object heeft en waarop.
Als je met een Remote desktop inlogt onder de administrator account, kom je dan wel bij 'manage your server' snelkoppeling?
Als je met een Remote desktop inlogt onder de administrator account, kom je dan wel bij 'manage your server' snelkoppeling?
Geen Ping, wel Pong
eej,
Het is niet dat ik de snelkoppeling niet zie, die zie ik wel alleen als ik hem ga gebruiken krijg ik te zien dat ik geen genoeg rechten had.
Ik heb hem even een reboot gegeven en nu werkt hij perfect:)
Het is niet dat ik de snelkoppeling niet zie, die zie ik wel alleen als ik hem ga gebruiken krijg ik te zien dat ik geen genoeg rechten had.
Ik heb hem even een reboot gegeven en nu werkt hij perfect:)
Heb je TS in Application Modus geinstalleerd dan?
Hie op GoT is het in ieder geval de bedoeling dat je zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent. In jouw berichten zie ik eigenlijk vrijwel niks over je eigen onderzoek terug.
Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens. Daarin worden de regels uitgelegd...
Hie op GoT is het in ieder geval de bedoeling dat je zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent. In jouw berichten zie ik eigenlijk vrijwel niks over je eigen onderzoek terug.
Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens. Daarin worden de regels uitgelegd...
Pagina: 1