Toon posts:

grafische problemen met darkstar one

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb een probleem met het spel darkstar one.

ik heb een acer aspire 1801WSMi_2.93

Pentium 4 ( 2.93 Ghz )
512 DDR (binnekort 1.256Mb)
ATI Radeon X600 ( 128 mb )

al de settings staan op low, speel niet in full screen en men resolutie staat op 1024 x 768
ik heb eerst geprobeerd om fullscreen te spelen en op 1440 x 900, maar dit geeft hetzelfde effect.

het eigenlijke probleem:

de eerste 2 minuten draait het spel vlot, ik zie alles hoe het hoort te zijn, maar na een 2 à 3 minuten beginnen de problemen. het is moeilijk uit te leggen, maar ik ga mijn best doen.Het lijkt wel of ik de hele tijd 'flashbacks' zie. Tijdens het spelen flitst men scherm de hele tijd en toont vage beelden van iets dat 1 à 2 seconden ervoor gebeurd is. Alleen mijn HUD blijft altijd normaal, alles gebeurt 'onder' de HUD. het lijkt dus alsof ik de hele tijd dubbel zie, echt irritant. als je dan nog wat langer speelt (zo'n 5 minuten) en als je in je spaceship zit, dan wordt bijna alles zwart. ik zie alleen nog mijn HUD en de omkaderde dingen (zoals objectives).

ik kan het niet zo goed uitleggen, en het is moeilijk om er screenshots van te nemen, omdat het flitst.

zou dit aan mijn videokaart liggen of aan de instellingen?

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-12 11:45
Weet je zeker dat het niet bij het spel hoort? Je hebt van die vage spellen...
Als dat niet zo is zou ik is verschillende drivers gebruiken (de nieuwste en oudere dus). Verder is het wel handig om te weten of je het alleen bij dit spel hebt.

Verwijderd

Topicstarter
het hoort zeker niet bij het spel want ik zie nul komma nul na 5 minuten. en ja dit is het enige spel waarbij ik dit probleem heb. ik heb verschillende games opgestart om te zien of ik hetzelfde heb, maar nee niets. (ik heb o.a. cs:source, hitman: blood money, area 51 en flatout 2 opgestart maar deze draaiden perfect)

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Stop er eerst maar wat meer geheugen in dan 512 MB en kijk dan nog een keer (waarschijnlijk swapt ie als een gek).

0.0

Verwijderd

Topicstarter
ok morgen komt men nieuw geheugen toe, dus ik laat nog iets weten.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu 1.2Gb geheugen en het is nog steeds hetzelfde, alleen dat het nu wat langer duurt alvorens het begint

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:22
Heb je al andere drivers geprobeert voor je grafische kaart en voor je chipset e.d.
Misschien eens met het nieuwe geheugen alleen proberen, kijken of dat iets uithaalt.
Als daar het probleem weg is, dan ligt het aan het oudere geheugen.

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik weet niet of je hem gekocht hebt of gedownload maar in het darkstar one topic gelezen dat hij illegaal veel van dat soort ingame "bugs" kan geven als kopieer beveiliging. mocht dit het geval zijn zal het waarschijnlijk daaraan zal liggen.

wat extra RAM zou idd geen kwaad kunnen voor darkstar one gezien er best veel gesimmuleerd word aan schepen, verkeer, battles en bewegende objecten maar gezien het niet echt traag gaat maar aan de problemen te zien lijkt het eerder het eerste dan systeem eisen die niet voldoen :p
anders kan ik me alleen bedenken dat er geen goede ondersteuinging is voor je vid kaart en moet je maybe w8en op nieuwe patches en drivers voor het fatsoenlijk te spelen is.

[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 22-08-2006 14:50 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt allemaal voor de hulp
Pagina: 1