Toon posts:

partities wijzigen met behoud van data

Pagina: 1
Acties:
  • 1.788 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om de partities op mijn harde schijf te wijzigen zonder dat ik hierbij data verlies?
M'n schijf met programma's loopt vol terwijl ik nog voldoende ruimte heb op een andere partitie.

• highmastdon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik gebruik een programma : Partition magic waar het wel mee kan. maar dat is alleen van een grote partitie 2 kleinere te maken met behoud van bestanden. Ik weet niet of het ook andersom kan. Maar ik denk het wel

suc6.

Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:23

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Hoi wouterrotterdam. Welkom hier :)

Aangezien er op dit forum een heleboel mensen zitten, zijn ook een heleboel problemen wel eens eerder voorgekomen. Dat betekent dat je die met de search (bovenaan op het forum te vinden) wel kan vinden en daar wat uit kan halen. Als je bijvoorbeeld zoekt op "partitie wijzigen" krijg je al 522 hits. Kijk maar

http://gathering.tweakers...meout%5D=30&select_forum=

Daarom wordt ook aangeraden als je een probleem hebt om eerst zelf goed te zoeken, en dan pas om hulp te vragen. Als je dat doet, vertel dan ook waarop je allemaal hebt gezocht, zodat mensen jou steeds beter kunnen helpen. Succes ermee :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt partition magic gebruiken, maar dat prog is nogal crashhappy is mijn ervaring, dus maak sowieso backups voordat je partities gaat wijzigen. Ik ben zelf ook wel eens tientallen GBs aan data kwijtgeraakt omdat het prog op z'n bek ging (gelukkig was het gebackupped)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft meer met software te maken dan met hardware en dit topic staat hier derhalve goed verkeerd. Software-gerelateerde vragen horen in Client Software Algemeen. Echter je laat nergens in je topicstart blijken wat je allemaal al hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot de vraagstelling. Dat is hier op GoT net niet de bedoeling ;) Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT.

Dit topic is gesloten.