Toon posts:

[DOS] FTP download tool in dos

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ftp download tool gemaakt dit werkt allemaal perfect deze tool laat ik elk uur kijken in een bepaalde map op een ftp server om te kijken of er files in staan zoja worden die gedownoad. Ik heb alleen nog 1 probleem ik wil dat de gedownloaden files in een log komen te staan zodat ik die kan na lezen. dit is nodig om een andere software de file in leest en die dan weggooid.

Ik heb hier is mijn code van mn tool,

code:
1
ftp.exe -s:TPGDownload.ftp ftp.ebn.enovation.nl

en dit txt bestand word dan opgeroepen om de opdrachten in de ftp client te gooien

code:
1
2
3
4
5
6
7
Username
Password
cd s2c
prompt n
mGet ComOvTm\*.*
mdelete *.*
bye

Het is heel simple gemaakt maar het werkt wel top alleen een log file erbij krijg ik gewoon niet voor elkaar ook omdat dit niet kan van uit je ftp regel

Alvast bedankt en GL

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

code:
1
ftp.exe -s:TPGDownload.ftp ftp.ebn.enovation.nl > foobar.txt

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• ripperke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

ripperke

w00t!

als het de orginele windows ftp binary is, is het geloof ik redelijk essentiel om "bin" van "binary transfer mode" als eerste commando te geven, maar kan me ook vergissen

If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP

Verwijderd

Topicstarter
ripperke schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:14:
als het de orginele windows ftp binary is, is het geloof ik redelijk essentiel om "bin" van "binary transfer mode" als eerste commando te geven, maar kan me ook vergissen
Dit werkt perfect dus ik denk het van niet kan het nog wel even na kijken voor de ckerheid

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 20:35
Batch scripten hoort niet thuis in PRG, verder is dit een scriptrequest, en daar doen we ook niet aan mee.

https://fgheysels.github.io/

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zie kenneth. Het uitvoeren van alle uitvoer van een executable naar een textfile is aardig basale Batch-kennis, die in elk handboek erover wel behandeld wordt. Daarnaast hoort Batch in Windows Clients, zoals je ook in Waar hoort mijn topic? had kunnen lezen. Echter, omdat ze daar ook weinig trek zullen hebben in een topic dat eenvoudig zelf op te lossen is, doe ik je topic dicht in plaats van het te verplaatsen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.