Foto onscherp

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik baal toch zo.
Ik heb een Canon G6. Ik was vandaag wat foto's aan het schieten van mijn kind. Ik dacht he eindelijk een leuke goede foto. Ik op de computer zetten en wat denk je? ONSCHERP.

Ik kan hier zo niet tegen.

Graag advies!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-01 20:48

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

(jarig!)
En wat voor een advies zou je willen hebben dan? :?
Dit gebeurt nou eenmaal.. niet veel aan te doen,
En zonder de foto te zien kunnen wij niet beoordelen of er nog wat aan te herstellen valt natuurlijk..
Post de foto eens....

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Misschien staat de manual focus aan? Alleen vraag ik me af of die optie een G6 zit. Kijk anders eens of het scherpstel punt niet ergens in de hoek zit

[ Voor 61% gewijzigd door Mavvie op 21-08-2006 13:07 ]

Twitter | Linkedin

Verwijderd

knopje iets langer inhouden voor je doordrukt?
Niet op automode trekken want je sluitertijd is te laag wegens te weinig licht?

echt veel kan ik hier niet over zeggen eigelijk.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik kan hier zo niet tegen.
Ik eigenlijk ook niet - ik mis heel wat aan je topicstart namelijk, zoals inzet mbt wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen. De oorzaken kunnen technisch zijn, zoals dat je cam op handmatige focus stond of een andere aanverwante setting; of het kan user error zijn, dus camera shake of iets dergelijks.

Wij hebben echter totaal geen idee hoe jij precies fotografeert en wat je instellingen zijn, dus je zal er echt zelf mee aan de slag moeten gaan om weer scherpe foto's te krijgen :)

Een volgende keer dat je een topic opent graag wat meer inzet tonen en een wat nettere topicstart maken, want hier valt echt heel erg weinig mee te beginnen.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.