geregistreerd domein gejat

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
ik registreer een domein (pricewatch.be), link er de dns servers aan (met dank aan 2fast.nl) check ik vandaag me domeinnog eens staat er een totaal andere Licensee (waar ik hoor te staan dus, en waar ik effectief heb gestaan ook)
Technical contact is nog wel hetzelfde. Is dit nu wat men noemt domeinkaping? Hoe kan zoiets gebeuren? Wat doe ik ertegen?
Ik wil gvd mijn domein terug.
Toevallig staat de datum nu net 1 dag voor die van mij (hetgeen wel HEEL raar is). Kan in de dbase van dns.be niet gekeken worden hoe het precies in elkaar steekt?
ik heb ook niks email ontvangen dat er iets mis zou zijn of dat de ander eerder was of dergelijks..

• witchdoc
niemand? :?

Verwijderd

DNS BE zijn een stelletje amateurs! Weet jij toevallig wie jouw domeinnaam nu heeft? Er zijn namelijk een paar ISP die vieze spelletjes spelen en voorrang nemen op anderen.

• witchdoc
euhh.. je kan gewoon zien wie nu eigenaar is he.. dat is geen isp btw
't rare is dat de technical contact nog steeds dezelfde is

Hoe kan zo'n licensee (IK dus) aangepast worden?
Kan het tech contact dat? Of hoe gebeurd zoiets?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Wat zei de provider waarbij je geregistreerd hebt ervan? Het zou wel erg lullig zijn als er ergens een oudere aanvraag lag voor dat zelfde domain...

Maar dit riekt naar problemen :( :(

Maarten

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• witchdoc
Op maandag 29 januari 2001 13:15 schreef maartena het volgende:
Wat zei de provider waarbij je geregistreerd hebt ervan? Het zou wel erg lullig zijn als er ergens een oudere aanvraag lag voor dat zelfde domain...

Maar dit riekt naar problemen :( :(

Maarten
Het leuke is dat die techcontact een maat van me is.. maar die lul is momenteel onbereikbaar.
Hij belazert me niet dus als hun er iets mee te maken hebben is het een ander persoon op zijn werk.. maar hij staat nog steeds als tech contact..
Ik heb ook NIKS email ontvangen, 'k zou toch wel mogen hopen dat men mij een mailtje laat om dit te weten.

Ik had m'n domein geregistreerd op 28/12.. 'toevallig' is dat nu 27/12..

ik wil nu gewoon weten HOE dit kan en bij wie ik van me voeten moet gaan maken.. op die dns.be site vind ik ook niks email dat me hierbij kan helpen
* witchdoc is EHT wel pissig om dit gedoe

• Pjosch
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06-2016

Pjosch

Moo Fighter (BVD)

Als je kunt bewijzen dat alles op jou naam geregistreerd zou moeten zijn, dan zou ik een klacht in gaan dienen. Want dit riekt naar mafia-praktijken.

Linux is free, when time is no money...but still I try

• witchdoc
Op maandag 29 januari 2001 14:31 schreef Pjosch het volgende:
Als je kunt bewijzen dat alles op jou naam geregistreerd zou moeten zijn, dan zou ik een klacht in gaan dienen. Want dit riekt naar mafia-praktijken.
klacht indienen kost geld, aangezien dat domein voor privegebruik was... ik heb geen geld teveel.

ik zou nu gewoon willen weten hoe dit kan.. en vooral wrom ik dan geen bericht heb gehad..
*snif* 't was nog zo'n leuk domeintje ;(

edit: btw hoe bewijs je zoiets?!
Zeker nu dat 'hun' datum net een dag voor die van mij staat.. noujah, domeintje ben'k kwijt besef'k wel, maar ik wil gvd wel weten hoe dit kan gebeuren

• witchdoc
pffft, heeft mijn registrar een ontieglijke fout gemaakt..
stomme idioten.. noujah, is reeds herstelt ondertss

wel raar dat het tech contact zulks zomaar kan aanpassen.. had toch graag eerst me toestemming verleend :(
Pagina: 1