[JS-CSS] Internet Explorer geeft vreemde afwijking

Pagina: 1
Acties:

• duskarel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Wat ik nu tegenkom heb ik nog weinig meegemaakt.
Internet explorer haalt nu wel het krankzinnigste naar boven wat ik de afgelopen jaren al gezien heb.

http://www.chiro-oudebareel.be/overPoll/

Dat is de website waar ik nu aan werk, de bedoeling is een soort keuzePoll te maken, het is voor een jeugdbeweging, en je kan gokken wie je nieuwe leiding zal worden (tot zover de achtergrondInformatie)

Nu, op een of andere gekke manier, veranderde internet explorer al de variabele hoogte vanaf ik de filter voor alpha waarden aanroepte via javascript, dat heb ik er uitgekregen, maar ik blijf het vreemd vinden.
(ik heb gewoon een vaste height gegeven op deze pagina, ipv een variabele height)

Maar, zoals je misschien ziet, sommige woorden worden gewoon geschaduwd, ik zou bijna zeggen, de laatste van de reeks, maar dat is ook niet waar, ik had er nog een element bijgezet, maar dat zet ie er gewoon onder, ik denk dat het het de laatste van de reeks die gefloat wordt is. De vraag blijft echter: WAAROM?? En nog meer HOE KRIJG JE DAT WEG!!

Ook is de layout volledig om zeep in internet explorer, zo doet hij al niet mee aan hoogtes enzo, en die padding die helemaal anders is, maar ok, daar heb ik me al bij neergelegd.

Serverside scripting is nog niet geactiveerd, dus er valt overal wel op te klikken.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ik vind "gigagek ding" nu niet echt een treffende topic titel, aangepast

Hier doet de site het uistekend in zowel firefox als IE, alleen komt er bij IE nog een keer 'Aspi' onder te staan. Verder zie ik niet precies in je startpost wat je zelf allemaal gedaan hebt om het op te lossen. Waar denk je zelf dat het mee te maken heeft?

Stoer; Marduq

• duskarel
het is het aspi dat ik bedoel, dat staat er nog eens onder, in ff echter niet, het is dezelfde tekst trouwens, als je probeert te selecteren selecteert hij de echte "aspi" mee

Je hebt het nog eens als je een afdeling selecteert en nog 3 leiding aanduid, dan komt de bevestigen knop en ook nog meer schaduwtekst.

Ik weet niet vanwaar het komt... je kan in ie ook geen selectiebron bekijken, en in de echte broncode staan geen fouten, die is zelf helemaal strict. Eerst dacht ik nog aan een misvormde codetag, maar het komt op meerdere plaatsen voor.
Het enige wat het gemeen heeft is dat het het laatste spanelement is in de container dat gefloat staat. Misschien heeft het daar iets mee te maken, maar dan nog weet ik niet wat ik eraan zou kunnen verhelpen, omdat ik niet juist weet wat het probleem veroorzaakt.

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2025
Haal dit eens weg:
code:
1
<!-- commentaar -->

Denk dat t komt door http://www.positionisever...lorer/dup-characters.html

[ Voor 64% gewijzigd door Vinzzz243 op 21-08-2006 15:35 ]

Verwijderd

Is dit niet de duplicate characters bug?

Als je de margin van .cel veranderd met 1 (naar 1 of 3) is het niet meer, ook niet als je de float weghaald. Probeer het daar anders eens mee te fixen.

• duskarel
Man toch!!
Ik plaats inderdaad met Js een heleboel elementen op display:none;
Nu gewoon de elementen wat kleiner gemaakt, de omliggende kader wat groter, en de bug is gefixed.
Ik heb ondertussen het hoogte-probleem-verschil-IE-FF ook opgelost door ipv hoogte op te geven een onder- en bovenpadding mee te geven. het ziet er vrij gelijk uit nu, juist de bevestigenknop, maar eigenlijk staat die zo slecht nog niet!

Bedankt voor de hulp!
Pagina: 1