Toon posts:

[Win2003] Administrative tool pack probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een van de tools van Windows 2003 administrative tools pack wil openen, krijg ik de volgende melding;

Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/629/adminpack1vi0.jpg

Ik heb al geprobeerd de hele pack te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dat resulteert in dezelfde melding.

Ik heb hier echt niets over kunnen vinden, behalve een topic waar aangeraden werd om de MSI cleaner er doorheen te halen, omdat er anders een oude msi bestand word gebruikt bij een nieuwe install en eventueel problemen kan veroorzaken, maar dit mag ook niet baten.

Iemand bekend met dit probleem?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 12:14 . Reden: Size pic aangepast ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke tool probeer je dan te openen? En welke versie van de tools gebruik je? Windows al SP1 erop? Heb je nieuwe versie van de admintools. Via start > uitvoeren > adminpak.msi al eens opnieuw geinstalleerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:32

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Welke OS-versie van W2K3 gebruik je? (toevallig R2)

Je gebruikt wel de Adminpak die op de originele cd staat?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:15:
Welke tool probeer je dan te openen? En welke versie van de tools gebruik je? Windows al SP1 erop? Heb je nieuwe versie van de admintools. Via start > uitvoeren > adminpak.msi al eens opnieuw geinstalleerd?
jup,

- Bij Tools als DHCP, Active Dir Users & Computers, Remote desktops, Domains & Trusts, etc
- Win2k3 + Sp1
- De meest recente adminpak geinstalleerd

Verwijderd

Topicstarter
Question Mark schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:18:
Welke OS-versie van W2K3 gebruik je? (toevallig R2)

Je gebruikt wel de Adminpak die op de originele cd staat?
Ik heb zowel die van de originele cd, als van de MS-site geprobeerd. Daarbij, het heeft altijd goed gewerkt. Ik heb verder ook geen configuraties veranderd op de server. Het was echt van het een op het andere moment, dat 'ie niet meer werkt.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
c:\windows\system32\adminpak.msi ook al geprobeerd te herinstallen :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Zwelgje schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 18:48:
c:\windows\system32\adminpak.msi ook al geprobeerd te herinstallen :?
Jup, ik krijg daar bij de installatie dezelfde melding, maar toch zet de intall door. Het werkt dus weer. Dank allen :)
Pagina: 1